Shatt rašė:
Sveiki sekmadieni buwau kauno turguj man patiko viena (kaip jus vadinat) citrina

. Citroen xsara isore grazi bent jau man patinka, dave pavaziuot waziuoja gan maloniai uz 2000 metu praso 15K. Variklis 2.0HDi kadangi pats neturejes citroeno norejau jusu pasiteirauti. Kaip su ju taisymu brangios pigios detales. Kaip ziema prie -25, 30 kuriasi. / Siaip kiek gatwese matau dar nera labai populeri masina lietuvoj gal nelabai megsta lietuvos kelius. ? Prasau wisi turetojai tokio automobilio pasigirti jos pliusais ir minusais. lb dekui

Galiu pasidalinti 2001 gamintos Xsaros su 2,0 HDI 4 metu vazinejimo ispudziais.
Masina buvo pirkta 2,5 metu senumo su nepilna 100 000 rida.

buvo perkamas vien is nostalgijos buvusiam XM ir galvojant kad Xsara bus tokia pat patikima, kaip ZX, is zinomo zmogaus su aiskia istorija nuo pat naujos. Iskenteta su ja 3,5 metus ir parduota su 240 000 rida.
Taigi salonas- medzigu kokybe baisoka ir zemiau vidurkio, garso izoliacija, kaip ir visu

prastoka, sedynes kenteti galima, taciau be soninio palaikymo ir kazkokios slidzios.
Po 150 000 pradejo birti absoliuciai viskas. Apie pakaba - ji laiko, kaip eilinio europiecio ( iki japonu dar toli ), tik trumpai paminesiu, kad prie 180 000 pakeisti amortikai, pilnai du kartus visas galas, priekis nezinau kiek, nes visas vienu metu nebuvo keiciamas, taciau pakankamai silpnas.
Aisku stabdziu diskai, pora kartu kaladeles, viena kart priekiniai guoliai.
Bet cia ne esme, nes islaidos pakabai gal koki 20 % brangiau atsieina per tiek kilometru ( velgi lyginant su europinem tos klases auto).
O dabar apie visa kita.
Sankabos trosas turbut 4 kartus keistas, taciau pavaros junginejosi vis tiek kaip pas Gazika, sankaba viena karta keista del sudilimo, antra kai nebuvo imanoma jungineti pavaru. Greiciu deze tvarkyta viena karta.
Keistas siurblys kuro bake, purktukai, pagrindinio surblio remontas ( kazkoki voztuva keite). Salono veniliatorius remontuotas 3 kartus, taciau vasara nors ir kondicionierius saldydavo normaliai oro srautas budavo per silpnas. Bagazines atidarymas buvo remontuojamas pastoviai ( universalas), kurio atidarymo principo kvailiau nesugalvosi. Stabiliai kompas persimesdavo ant avarinio rezimo ir uzsidegdavi chekas ( priezastis pradiles i korpusa laidas - trys kartai). Integruotas CD grotuvas neissijunginedavo pastoviai, bet uzvedus varikli dar syki arba du kartus issijungdavo. Pakeistas generatorius prie 230 000, starteris prie 200 000, radiatorius ir galinis duslintuvo bakelis prie 210 000. Kompas keistas irgi viena karta, remontuota vairo kolonele ir stabdziu stiprintuvas.
Vienu zodziu servisas buvo lankomas kas menesi. Atmetus kura siam triperiui islaidos perkope 20 000 Lt.
Bet pagaliau tas kosmaras baigesi. Neveltui koks tu paciu metu Golfas ar kita panasi auto kainuoja du kartus brangiau.
Perkant kita bandziausi naujausia C5, velgi tendencija ta pati salonas kiekvienam kampe deshovos plastmases ir taupymas. Taigi meile

galutinai isbleso ir pasirinktas nors ir brangesnis, taciau bent jau ne su deshovu salonu, Skoda Superb TDI varilkiu.