WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 03:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Pagalba,del dideles ridos
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 14:16 
Sveiki, visa gyvenima nekenciau prancuzu reno gavno ir t.t. (draugu patyrimai),kol gavai galimybe isigyti citroen Xsara 1.9 TD(intercooler),rida buvo 201900,vazineju jau metai su biskiu,esu labai patenkintas,ja isimylejau :)
Tad dabar rida 311450,per visa sita rida keista:Dirzeliai,pildytas kondikas,2kart keistos vaziuokles dalis priekines(traukutes, sailenblokai) viena kart del susidevejimo antra del kelio bedu ismusiau viska.visos dalis mano ir buvusio saviniko keistos paciu,pirktos meharije.Rezultatai:mieste max 6,5l/100km,trasoj vaziuojant eko rezimu ziema stabiliai 5 isbandyta iki uzgesimo,vasara 4,8 4,6.situacija tokia galiniai ratai tiesus,bet bilda tiltas nuo pat pradziu stabdant staigiau,aukstis normalus.gal galetumete pakomenuoti ir patarti ka daryti ir kas yra?viska iskaiciau tai lyg pagalves rasot ar kazkas?Turba pucia 0,9bar,tapalo nevalgo,variklis svarus.(tepalai total'is sintetinis). :D viskas kaip ir gerai tik draugai gasdina,kad per didele rida ir kad prasides bedos,tokios kad net parduoti nebus sansu? kiek tame tiesos? nes jei keisiu tai i C5 arba Xsara Picaso, bet baisu dabar gali toki (SH) :evil: nusipirkti,kad tik ismesti bus tinkamas...tad patarkit,kas susiduret su panasiom bedom ir ridom :)
(Beja,as Tadas,savotiskai isprotejas del auto,ir myliu citrus,tad daabr jau turiu ir ZX :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 14:31 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
MetaliukaS rašė:
... draugai gasdina,kad per didele rida ir kad prasides bedos...

Kad butu ramiau - galiu sumazinti rida.
:lol:
O jei rimtai - vazinek ir nekreipk demesio i draugu kalbas, vazineji tu, o ne jie!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 16:02 
:D Dekui nereikia :) man seip darosi idomu o kiek tokios xsaros rida variklis atlaiko? :) :) nors masina kaip nauja atrodo,bet... teko matyti brc 2000 metu tokiu pat varikliu,80,000 rida :D : variklis tepalai lenda per visur,turba nesvilpia,salonas,sedynes suplyse,viskas nutrinta pa nuliam :D pakvieciau vadybinika maniske paziureti :D paziurejo paziurejo sako nauja pas tave ar ka? rida kokia 30 000? daviau rakta,sakau paziurek,paziurejo :D sako o o "laisvo elgesio moteris" nesamone kaip taip gali buti ? :Ddraugei ieskojau tokios pat..tai nieko gero taip ir neradom..


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 16:35 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Xsaros variklis atlaiko tiek,kiek jokia auto neatlaiko. Variklio tarpines anksciau ar veliau leis,bet dazniausiai ne nuo kilometrazo,o del senumo arba variklio perkaitinimo.
Radai kur ziuret- BRC su atsuktais spidometrais.
Tvarkyciau galini tilta ir vazineciau toliau,aisku jei nesurudijus ir elektronika nestreikuoja.
Man AX variklis 400000 islaike ir nieko jam nedariau....

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 16:58 
elektronika beveik nestreikuoja,iskyrus tachometra,kuris 1 2 kart i menesi pasiuoziuoja,pradeda sokineti,nerodo vel rodo,arba sokineja pagal muzikos ritma :D rudziu nerasta niekur,net ant dugno.na iskyrus glusa,bet ta apsivirinau ir dzin :) kaip naujas. o ka reiktu tvarkyti galiniam tilte? ratai tiesus,masina nenusedus,tik tratejimas staigiau stabdant :D ir dar maza beda,saliono ventiliatorius,pradejo dardeti,na kaip ir guolis barska jo,gal kas zinote kiap ji islupti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 16:59 
a, tiesa pamirsau pamineti,kad uztraukus rankini dega tepalo lempute,o mirus akumui rode kad stabdziai blogi. :evil: :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 18:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Tilta reikia tvarkyt ne tada ,kada ratai isklysta-tada jau reikia restauruot,o tada ,kada guoliam sakes,po tokio kilometrazo jiem tikrai amen.Jei galvoji parduot-netvarkyk,jei galvoji vazinet-tvarkyk.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 02:24 
po 100.000buvo veho tvarkyti
po 190.000 meharije tvarkyti
tad nzn ar verta dar karta.... o del ko bilda tiltas? kokios ten pagalves ir t.t.?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 07:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
MetaliukaS rašė:
po 100.000buvo veho tvarkyti
po 190.000 meharije tvarkyti
tad nzn ar verta dar karta.... o del ko bilda tiltas? kokios ten pagalves ir t.t.?

Jumoristas, vienok :D .
Normaliai, svirčių guoliai teatlaiko 70-80kkm. Jei pagrindinis kilometražas sukamas užmiestyje (o berods yra būtent taip, jei jau per metus susukta virš 100kkm), ir mašina retai būna prikrauta, jie atlaiko ir 100kkm. Panašiu intervalu jie tavo Xsaroje ir keisti. Bet tu po paskutinio jų keitimo susukai jau 120kkm. Garantuotai, guolius jau laikas keisti; bilda turbūt būtent jie.
Beje, tas pats liečia ir ZXą. Kai ratai išsiskečia, tas paprastai reiškia, kad teks jau keisti/remontuoti ir tiltą, ne vien guolius.

Tilto pagalvės prie bildėjimų irgi prisideda, gali prisidėti ir ryškiai, bet jų keitimo būtinybę jau reik nustatinėti vizualiai, o ne internetu.
O nuo svirčių guolių keitimo visvien neišsisuksi. Jie toks pat raschodnikas, kaip ir sailentblokai ar oro filtras.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 14:42 
Tu visiki teisus pagrinde autostradoj ir panasiai suvazineju tiek,pakrauta buna retai.:)
o bilda jau labai labai seniai.
o klausimas visoms citrinoms: buna jusu meetai kada? :labas: :taip:
Ir turiu viena gera pastebejima,gedimo salinima:jeigu kam buvo ar bus taip, kad viena diena ijungus degima nerodo pakaitinimo zvakiu ir be sansu uzvesti jusu automobiliuka:extra uzwedimas tiesiogiai laidu pakaitinti zvakes :D o gedimas yra toks: deshnej pusej salia akumo,tiesiai uz desnes lempos yra toks blokelis, prisuktas 1 varstu.atsuki ji,apverti blokeli aukstyn kojom ir randi susioksidavusius visus kontaktus ir/arba nutrukusius laidus.isvalai supurski WD,prijungi ir auto kaip naujas :D pacio patirtis,tad gal kam naudinga bus. Nes tokioj situacijoje servisai sako kad reikia diagnosttikos,uz nemazuz pinigus ir abrjoju kad rastu kur esme.man paciam teko ieskoti sito gedimo tai pradejau nuo to,kur nuo zwakiu centrinis laidas eina ir suradau ji kabanti laisvai. :shock: :D


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007