Na, maniskis misriu rezimu tai daugiau 6 L dyzelio 100 km nedrysta imti. Kaip pastebejau, skirtumas vaziuojant su kondicionierium ir be - apie 250g kuro 100 km. Del remontu ir detaliu tai galiu pasakyt tik tiek: tik nupirkes, keiciau visus dirzus ir itempeja (ju kaina nuo 75 Lt iki...,

), dar teko pasikeisti ir vandens (ausinimo skyscio) pompa, kainavo apie 120 Lt.
Variklis megsta (bet nevalgo) geresnes kokybes sintetini tepaliuka, kuras irgi pageidautina, kad svarus butu ir geros kokybes.
Kol kas is isbandytu LT degaliniu pirmoje vietoje - Neste ir gal dar Statoil, po to eina Lukoil, Ventus, o visokiu pakampiniu degaliniu, tai bijau. Teorinis/Mitologinis

dyzelynas is Balta/Rusijos/Lenkijos/Furu yra tik teoriskai tinkamas vaziuoti skystis turintis dyzelino kvapa. (bet cia jau ilgu diskusiju

, kurioms yra atskita vieta forume, reikalas, kas geriau: pigu pilt, bukai ir garsiai vaziuot

ir brangiai remontuot; ar pilt normalu ir normaliai

vaziuot ir neremontuot).
Salonas pakankamai erdvus priekyje ir keik mazesnis gale, bet jei neveziojate iskilmingu sveciu delegalciju, ir ten vietos pakanka, galu gale, Picasso nieks ir nebando pozicionuoti kaip limuzino.
Vairuotojo vieta patogi, taciau jei tavo ugis didesnis, nei 185 cm, tai noretusi, kad kede galetu atsislinkti dar kokiu 2-3 cm atgal.