VėjaiGalvoje rašė:
ieškot idioto, kuris pirktų ar verstis per galvą ir taisytis po truputuką..?
Pagal poreikius ir galimybes. Jei jau mašina prilipo prie dūšios, telieka tvarkytis. Su laiku mašinėlė už tai visvien atsidėkos; bent jau minkštumu. O ištuštėjusi piniginė keiksis visokiais negražiais žodžiais.
Nors siūlyčiau verčiau mėginti parduoti. Dėti skelbimus internete (ne šiame forume), vilioti fasado nuotraukomis ir pan. T.y. daryti tai, ką daro ir dauguma mašinų pardavėjų. Surašyti duomenis iš tech.paso, o į visokius techninius klausimus atsakyti teisybę: "aš apie tai nieko neišmanau, atvažiuokit ir patys vietoje žiūrėkit". Kas susiprotės paminkyti galą, bėgs nuo tos mašinos kuo toliau, bet tam yra netechninis koziris. Prašyti reikia ~7klt, bet būti pasiruošus derybų metu nuleisti visą tūkstantį. Kas nors visvien susivilios jei ne pačia mašina, tai bent milžiniška nuolaida

.
O pačiai už tuos pinigus bus galima nusipirkti ką nors ir geresnio, ir geresnės būklės, ir nelikti be mašinos savaitei ar dviems, kuriuos šioji Xsara praleistų kabodama servise.
VėjaiGalvoje rašė:
pakeitus guolius ir ne iškart tvarkant tiltą ar ką ten, guoliai jau nebesiėda, tik jau tiltas toliau..?
Mašina gerokai suminkštės, ir nebesitrins į posparnius padangų kraštai. Bet tiek nauji guoliai, tiek tiltas dils trigubai greičiau, nei diltų viską sutvarkius vienu ypu. Ir bildesiai išliks.