WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 08:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 06 2007, 10:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Sveiki, kas ten per tokia galine vaziuokle Xsaros2 2001? ka darot kai reikia ja kilsteleti? manoji tiek nusedusi, kad net po truputi jau bando ratu liesti kebula (kuo labiau seda, tuo labiau rato virsus krypsta i vidu, apacia i lauka). ka daryt, keist amortikus?

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2007, 16:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Pasiziurek ar tik nebus suluzes torsionas.
Taip pas picasso negali buti, kad visikai nusedes butu.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2007, 18:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
kas tas torsionas? cia ne xsara picaso, cia paprasta xsara, posukyje stipriau palinkus girdisi kad truputi kazkur liecia, o nuemus rata matos kad vidine padangos puse lieciasi su kebulo siena (matosi nedidele zyme) ir tas darosi tik desinej pusej, nors is galo paziurejus abu ratai tokie biski isklise, o pats galas pasedes, kazin ar padetu amortiku keitimas?

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2007, 18:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
o amortikai prie ko? Siaip del aukscio tai gali buti torsionai (toks daiktas vietoj spyruokliu). O del ratu klisumo tai svirciu guoliai (jei teisingai isivaizduoju Xsaros pakaba tai ji panasi i Peugeot 306).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2007, 22:10 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
neesu ardes tokios vaziuokles, uztai ir bandau kabintis prie amortiku, nes paprastiem amortikam kai spyruokles paseda tai pakisi guma ir baigta, o cia tai nieko nepakisi, ratas ant sakes islindusios is po keleivio sedynes, as ten nematau ka keist be amortiko, reiks varyt pas specialistu paklausyt ka papasakos. Del guoliu tai nezinau kokie ir kur ten turi sudilti kad ratai isklistu, technikini tai praejo iskart. Beje vaziuokle maciau panasi lagunose buna, tik xsaroj tie amortikai smulkesni.

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 10 2007, 08:11 
AO rašė:
Sveiki, kas ten per tokia galine vaziuokle Xsaros2 2001? ka darot kai reikia ja kilsteleti? manoji tiek nusedusi, kad net po truputi jau bando ratu liesti kebula (kuo labiau seda, tuo labiau rato virsus krypsta i vidu, apacia i lauka). ka daryt, keist amortikus?


Gali ruosti shtuka litu, kaip minimum.
Pries tris menesius savajam triperiui ( tu paciu metu ir tokiu pat varikliu kaip pas Tave), CP tvarke visa gala ir masiniuke liko neremontuotas tik variklio blokas. Pries savaite, jau antra karta pradejo leisti skysti vairo kolonele ir kol susitariau su CP taipogi antra karta uzlinko surblys, kur bake yra.
Tai buvo paskutinis lasas, perpildes kantrybes taure. Taigi gal kas noretu pirkti. Manau normaliai sutartumem.
Siaip pakeista daug kas. Per 3 metus jau sukista apie 25 000 Lt ( neskaiciuotas tik kuras)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 10 2007, 13:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Prie ko cia amortizatoriai? Jie tik stabilizuoja svytavima, o ne reguliuoja auto auksti. Gumas kisdavai kad kompensuot spyruokliu susedima, o ne amortizatoriaus padeti. Kebulas pakabintas ant spyruokliuojanciu elementu ( oro pagalves, torsionai, spyruokles, .....)Taip kad ardyk galini tilta, gal uzteks tik guolius svirciu pakeist, o gal ir daugiau islaidu turesi.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 11 2007, 17:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
stuka litu gaila butu, reikia bandyti pigiau prasisukti ir tik jei nepavyks tada jau i servisa, cia jei kam idomu radau kaip lagunos gala kelia, xsaros labai panasiai vaziuokle padaryta irgi su tai torsionais:

http://renault.autoby.biz/laguna/torsion.php

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 11 2007, 18:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
AO rašė:

Tą fintą jau prieš dešimtmetį atlikau su R11 (analogiška sistema), bet tau aiškiai sakoma, jog ne torsionuose problema. Mašiną pakelsi, bet ratai ir liks išsiskėtę (ar netgi prasiskės kiek daugiau-nes svirtis atsilenks).
Suėsi guoliavietes, ir tada be štukos-pusantros tikrai neišsivartysi. Kai išsiskės galutinai, nei pats norėsi važinėti, padangas kreivai zulint, nei kas tą mašiną pirks.
A šiaip tai pačiam spęst ;)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 07:34 
Bosas rašė:
Senis rašė:

Gali ruosti shtuka litu, kaip minimum.
Pries tris menesius savajam triperiui ( tu paciu metu ir tokiu pat varikliu kaip pas Tave), CP tvarke visa gala ir masiniuke liko neremontuotas tik variklio blokas. Pries savaite, jau antra karta pradejo leisti skysti vairo kolonele ir kol susitariau su CP taipogi antra karta uzlinko surblys, kur bake yra.
Tai buvo paskutinis lasas, perpildes kantrybes taure. Taigi gal kas noretu pirkti. Manau normaliai sutartumem.
Siaip pakeista daug kas. Per 3 metus jau sukista apie 25 000 Lt ( neskaiciuotas tik kuras)


Vadinasi laikas nustotii servisus vazineti ir Lt i kaire bai i desine metyti.
Jei pats nemoki bandyk per kitus suzinoti kas dirba atsakingiau, nei pas tuos kur varai.


Lygiai tam pqaciam servise tvarkau ir kitas dvi eksploatuojamas masinas (Seat toledo ir Skoda oktavia abi 2000 ir abi 1,9 TDI) Abieju remontas kartu sudejus atsieina 2 kart pigiau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 08:51 
Socrat rašė:
Senis rašė:
Lygiai tam pqaciam servise tvarkau ir kitas dvi eksploatuojamas masinas (Seat toledo ir Skoda oktavia abi 2000 ir abi 1,9 TDI) Abieju remontas kartu sudejus atsieina 2 kart pigiau.


Ir tai jau reiškia, kad << markė prastesnė? Nieko sau dedukcija.. :lol: Galiu pasakyt per nepilnus 2 metus, kai važinėjau su ZX, mūsų darbininkas, važinėjantis su golf, jo remontam pinigų ir laiko išmetė žymiai daugiau.. :lol:


As visai nesakau, kad prastesne, as sakau, kaip yra. O Xsarai iki ZX pagal patikimuma ir remonto islaidas toli toli ir ji nera tokia konkurencinga savo klaseje, kaip buvo ZX. Xsaros vienintelis pliusas tarp konkurentu yra tas, kad jinai gerokai pigiau kainuoja.
Nieko nezinau del C4, todel dabar esu apmastymuose, ar ja keisti i C4, ar rinktis kita.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 12:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
ar tas ratu isklisimo guolis randas toj vietoj?

Paveikslėlis

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 13:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
AO rašė:
ar tas ratu isklisimo guolis randas toj vietoj?

Taip; ratų išklišimas atsiranda todėl, kad dėl guolių (ar salenblokų-gali būti ir tai sukišta) sudilimo pakinta tos svirties ašies kryptis (orientacija erdvėje). Gali būti suėstos ir pačios guoliavietės, t.y. tilto dalis. Bet kokiu atveju, reikia atjungti amortikus, išimti pačią svirtį ir žiūrėti, kas ten darosi. Dar galimas atvejis, kad sulinkęs pats tiltas (tas irgi pakeičia ašies kryptį), bet tam reikėjo dažnai ir intensyviai šunkeliais važinėti prisikrovus pusę tonos bagažinėn, todėl nemanau, jog bus šis atvejis :)
Išimk bent vienos pusės svirtį, ir pamatysi, kame reikalas. Tomis pačiomis bėdomis skundžiasi ir AX, ir ZX, ir XM-Xsarose nieko ypatingo irgi nebus, nors jos dar lyg nesiskundžia tokiomis problemomis... :roll:
Gali pasieškoti prie išvardintų modelių temų, kaip kas vyksta. Pavadinimuose žr. "šakių guoliai", ar "svirčių guoliai".


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 18:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Senis rašė:

As visai nesakau, kad prastesne, as sakau, kaip yra. O Xsarai iki ZX pagal patikimuma ir remonto islaidas toli toli ir ji nera tokia konkurencinga savo klaseje, kaip buvo ZX. Xsaros vienintelis pliusas tarp konkurentu yra tas, kad jinai gerokai pigiau kainuoja.
Nieko nezinau del C4, todel dabar esu apmastymuose, ar ja keisti i C4, ar rinktis kita.


Seni tau tiesiog pasiseke toki modeli isigyti.
Kalbu kaip apie vnt
Kitas toks pat gali buti kad bedu nebus.

Man kaip tokia situacija su viena masina nutiko tai nustojau pas meistrus vaziuoti.
Pats pradejau tvarkyti tai ikisau su yvairiausiais gedimais ~ 800 Lt(uz detales automatines dezes ir kitas)
Ir dabar ta masina jau kelis metus be gedimu rieda.
O anksciau buvo taip kaip tu ir rasei.

Budavo ka nors tvarko praeina kokia savaite ar men ir kas nors pareina mazdaug toje zonoje kur jie krapstesi.
Agregatai visiskai nesvarbu.
Svarbu budavo kur jie lietesi.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 11:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 29 2005, 11:45
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Pilnai pritariu Seniui, man taip pat tokia luztanti papuole kaip ir jam. Nzn gal dabar visos apynaujes auto daromos taip kad po kokiu 5 metu jas reik mesti savartynan :?

_________________
EX-xsara 2.0 HDi, 2002m - kibiras


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007