WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 10:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 16:24 
Bosas rašė:
Senis rašė:

As visai nesakau, kad prastesne, as sakau, kaip yra. O Xsarai iki ZX pagal patikimuma ir remonto islaidas toli toli ir ji nera tokia konkurencinga savo klaseje, kaip buvo ZX. Xsaros vienintelis pliusas tarp konkurentu yra tas, kad jinai gerokai pigiau kainuoja.
Nieko nezinau del C4, todel dabar esu apmastymuose, ar ja keisti i C4, ar rinktis kita.


Seni tau tiesiog pasiseke toki modeli isigyti.
Kalbu kaip apie vnt
Kitas toks pat gali buti kad bedu nebus.

Man kaip tokia situacija su viena masina nutiko tai nustojau pas meistrus vaziuoti.
Pats pradejau tvarkyti tai ikisau su yvairiausiais gedimais ~ 800 Lt(uz detales automatines dezes ir kitas)
Ir dabar ta masina jau kelis metus be gedimu rieda.
O anksciau buvo taip kaip tu ir rasei.

Budavo ka nors tvarko praeina kokia savaite ar men ir kas nors pareina mazdaug toje zonoje kur jie krapstesi.
Agregatai visiskai nesvarbu.
Svarbu budavo kur jie lietesi.


Su meistrais viskas normaliai, bedos pas mane tik su masina. Toks jausmas, kad po 130 000 pas Xsara pradeda pareidineti viskas is eiles.
Siandien vel pradziugino servisistai. Galvojau, kad vairo koloneles remkomplekta jau antra karta reikia keisti ( leido skysti ), pasirodo siurblys :bum: To paciu jau antra karta sutvarkys salono ventiliatoriu, bo pucia tik max arba is vis nepucia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 14:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Pasiziurek kur yra salono ventiliatoriaus varzu blokas. Sudege tarpines padeties ir tiek. Teoriskai jos turetu ausintis nuo paduodamo oro srauto, gal buvo iskritusios is lizdo ir po pakeitimo nebuvo sukistos i savo vieta ? Realiai ju akyse nesu mates ;)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 21 2007, 11:27 
Privatus rašė:
Paskaičius susdariau nuomonę, kad galima kažką pasukinėt ir auto galą pakelt aukščiau?
Nors bendrai paemus, tai prigasdinot su tokia pakaba, bedom ir kainom... Perspektyvos nelabai...


Kad su tom pakabos kainom nieko baisaus nera ir islaidos pakabos remontui daug nesudaro. Taciau visa kita, tai jooo...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2007, 19:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
proffanas rašė:
AO rašė:
ar tas ratu isklisimo guolis randas toj vietoj?

Taip; ratų išklišimas atsiranda todėl, kad dėl guolių (ar salenblokų-gali būti ir tai sukišta) sudilimo pakinta tos svirties ašies kryptis (orientacija erdvėje). Gali būti suėstos ir pačios guoliavietės, t.y. tilto dalis. Bet kokiu atveju, reikia atjungti amortikus, išimti pačią svirtį ir žiūrėti, kas ten darosi. Dar galimas atvejis, kad sulinkęs pats tiltas (tas irgi pakeičia ašies kryptį), bet tam reikėjo dažnai ir intensyviai šunkeliais važinėti prisikrovus pusę tonos bagažinėn, todėl nemanau, jog bus šis atvejis :)
Išimk bent vienos pusės svirtį, ir pamatysi, kame reikalas. Tomis pačiomis bėdomis skundžiasi ir AX, ir ZX, ir XM-Xsarose nieko ypatingo irgi nebus, nors jos dar lyg nesiskundžia tokiomis problemomis... :roll:
Gali pasieškoti prie išvardintų modelių temų, kaip kas vyksta. Pavadinimuose žr. "šakių guoliai", ar "svirčių guoliai".


rades laiko pabandziau nuimti ta shake nuo tilto, bet nepavyko, kaip ja reikia nuimti? is sakes puses per tilto viduri tera plastmasinis varztas, jy kai atsuki centre giliau matos skyle su sriegiu ir daugiau nieko, dar is to centro eina ausis palei shake, gale ausis prisukta varztu prie sakes, bet jy atsukus tik sake pabega nuo ausies ir viskas. Dar vienas shakes sesiakampis varztas isuktas i kazkoki gelzgali, kuris eina lygiagreciai su tiltu i kita puse. zoziu shakeje tera tik 2 varztai, tai juos atsukus ir amortika nuemus turetu viskas issimontuoti ar dar gal ko nors nezinau?

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 31 2007, 10:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Privatus rašė:
Ei, protingieji kurmiai, tai kažką pasukinėjus pakaboj galima pakelt aukščiau auto galą ar ne?:V

tokio tipo triperiskoj pakaboj spyruokliavimas gaunasi nuo tu dvieju traukiu, kur salia tilto eina, arciau priekio esanti - desiniam ratui, arciau galo - kairiam ratui. Tai su jom ir reguliuojasi galo aukstis.

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 31 2007, 17:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
xamas rašė:
Nu kad nuo traukiu priklausytu pakabos aukstis ir spyruokliavimas tai jau nuvarei i pievas. Gal laikas issiaiskint kas yra torsionas? A?

tai tos traukes ir yra torsionai tik ne taip pavadinau, tai paprasciausi strypai einantys salia tilto, jei ta strypa perkisti per pora dantuku priesingai sakes krypciai, tai galas pakiltu. Vienas to strypo (torsiono) galas itvirtintas prie tilto, o kitas prie shakes, kai sake sukasi, suka ir ta strypa, is ten ir gaunasi tas spyruokliavimas, reikia ta torsiona per pora dantuku perkisti pries srove kad galas pakiltu.

Cia apie svirciu remonta nuoroda:
http://www.peugeot-klubas.lt/gerybes/straipsniai/torsionas/index.htm
beje, vietoj 2 guoliu ten eina sukisti 4, dar nezinau kaip citroenam, bet peugeotam tai tikrai sukisa, ilgiau laiko.

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Paskutinį kartą redagavo 1 AO. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 29 2007, 22:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
100kkm bagazinej nieko sunkaus neveziota (iki 200kg), nei ratai isklise nei ka, vazineta po visa Lietuva, i soda per didziausia tarka ir t.t. Kas is Vilniaus per verkius pro Europos parka vaziavo, tas zino kokie ten keliai. Viskas priklauso nuo to, ka nusipirksi ir kaip priziuresi

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 00:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Marko rašė:
AO, ir kaip viskas baigesi? torsijonas kaltas ar pigiau? :)


pakeiciau tilta kitu is lauzyno, tiltas+keitimas - 300+80lt

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 00:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
KrypT][on rašė:
Nezinau kaip pas jus ten reikalai su torsionais, bet Xsara 2002 Hdi iki siol kuo puikiausiai laiko :twisted: Nusipirka lavona, o po to skundziasi... Buvau Kauno turguj, tai ne vienos padorios Xsaros neradau


siaip lavonais tos xsaros greitai patampa, o Lietuvoj dar greiciau. Ilgiau 2 metu Lietuvoj normaliai naudojant neturetu istvert, dar ziurint kaip pries tai buvo priziurima ir naudojama :) man tai po puses metu jau reikejo keist, suzinojau kas tie torsionai ir kad nieko gero is ju, bet tos xsaros pagal savo metus yra pigesnes uz kitas masinas, tai daug kas susigundo ant ju

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 23:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Gerasdviratis rašė:
Detales reikia keist profilaktiskai,kada terminas,o ne tada,kai zopoi kroitsa.Jei jau tilta reikejo keisti :lol: ,tai leiskite paklausti,o ka jus veikete,kada ant spidometro puikavos skaiciai 80000-90000-100000.
Laukete kada tiltas nueis i pjuvenas?
Kazkaip tai man nei viena auto nebyra.


dar viens nabasninks cia prisimine persti :D prasom grizti atgal ir perskaityti idemiau paskutine zinute pries savo parasyma :) keiciau tilta po puses metu kai nupirkau xsara, o skaitliuks jau pradzioj rode 250000, neturiu to prancuzo kontaktu kur droze iki manes, o tai eitumem pamokyti kaip guolius reik keisti :) kazin kuris cia esat keite tuos guolius profilaktiskai? jauciu nei vienas. Siaip tie guoliai nelaiko jokiu 80000, jie laiko tik iki kol salnikai sakese prakiura ir gauna pirma doze vandens, o vanduo+guoliai=nabasninkas

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 09:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Nu as keites profilaktiskai ir visada keiciu-AX jau 2 kartus,po 15000 ir ties 320000.AX lengvas-jam norma. ZX keiciau du kart kart ties 120000-jis sunkesnis,kita kart ties 240000-daugiau nekeisiu,kiek vaziuos,tiek-ismesiu visa.
Kitam ZX dar nekeiciau,nes dar net 50000 nenuvaziaves.Dar tolokai tas keitimas.Xsarai pakeiciau ties 90000 km.Ji pati sunkiausia is visu turimu.Visais keitimo atvejais guoliam buvo amen,bet tiltai isaugotis.
Pirkti auto su 250000 cia nebent tik zinoma,kai tikrai zinai,kad zmogus priziurejo,taip tai jai jau tada buvo viso gero mylimoji.Kazkas vare iki galo.Paskui sugebejo parduot.O jei viska darai laiku,tai auto laiko tol,kol surudija.AX mano arteja prie 400000,ir gali nenustebti beveik viskas veikia,tik stringa vienas lango pakelejas,manau,kad kokis puse milijono gal ir nuvaziuos,deja jau pasirode rudys-nieko nebepadarysi.
O jei vazinejama taip,kad jau varztai byret pradeda,tai ner tokios masinos,kuri veiktu.
Siaip su Picasiuku galima apsibristi,jis sunkus,tai ties 80000 tiesiog butina pakeisti,nekalbu apie Berlingo-i juos prikrauna iki tonos ar net daugiau,tai guoliai labai greit atsilenkia.
Kaip matyt,kad guolis ne tik nuo dregmes ,bet ir nuo apkrovos mirsta,nes kuo sunkesnis krovinys-tuo greiciau mirsta.
O paciam guolius tuos keist,tai reik pirmiausiai turet kur ir su kuo.Atiduodu as tam,kas tai daro ir nesuku proto.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 10:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Mario rašė:
Nu, vyrai, pas jus ir slengas. Kiba prieš tai su golfais važinėjot, kad kas antras žodis žargonu. :lol2:
O dėl priežiūros, tai Gerasdviratis teisus, jei prižiūri, tai ji ir tarnauja tau.
Nusipirkau nuliovą Xsarą, važinėju akuratniai jau trys su puse metų ir per tą laiką pakeičiau tik silentblock'us (neskaitant tepalų). O jei nusiperki į marčias išleistą auto, tai tai gali būti net ir mersas... ir jis vis tiek bus lavonas. :D


kiek mokejai uz xsara? siaip masina ryjanti 4,5l yra perkama vaziavimui be sustojimo :) ir jei kas nors nusipirkot 50000 prabegusia, tai papasakokit kam tik norit, tik ne man :)

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 11:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Mario rašė:
AO rašė:
kiek mokejai uz xsara? siaip masina ryjanti 4,5l yra perkama vaziavimui be sustojimo :) ir jei kas nors nusipirkot 50000 prabegusia, tai papasakokit kam tik norit, tik ne man :)

http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic. ... ht=lizingu
:D


oho :) as mokejau ketvirtadali tavosios kainos ir nera ji tokia isklerusi kaip galvojat, kas tas tiltas, tiek pat mokat uz guolius ir ju keitima :) kol kas daugiau niekas nebyra, tfu tfu tfu, ziuresim kas bus toliau

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 19:03 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
AO rašė:
Gerasdviratis rašė:
Pirkti auto su 250000 cia nebent tik zinoma,kai tikrai zinai,kad zmogus priziurejo,taip tai jai jau tada buvo viso gero mylimoji.Kazkas vare iki galo.Paskui sugebejo parduot.


visos jos maziausiai po tiek yra prabegusios, aisku gali bandyti apgauti save pirkdamas 50000 prabegusia, bet... :) nors bendrai tai tiek ir nedrysta atsukt, atsuka bent iki 150-180kkm :)

Galiu parodyt kaip atrodo masina su 43 000 probiegu,kaip atrodo su 100 000,o kaip su 400000.
Daryk ka nori-nepadarysi,kad ja atnaujinti pardavimui,nu nebent reik lopui but kist pinigus remontui,kad paskui ju neatsiimti.Nieks tokiu pigiu auto neatsukineja-nesuka proto.
Jei perki pirma papuolusia,tai aisku taip ir gaunas.O jei nuperki normalia,tai nuvaziuoji i technikine apziura ir tau israso talona.AX pirkau suluzusi,pirkau vien del to GTI modelio,nes zinojau- arba pavyks pataisyti elektronika arba ismesiu.Pataisyti pavyko.Kitu techniniu problemu jam buvo galinis stabdziu cilindriukas,ir pusasio guma nukritus,balvonas vokietis su tokiu ir vazinejo,granata v zopu,cilindriuko laukiau 2 ar 3 men.AX buvo numestas del elektroninio kompo gedimo,kurs nezinia kodel ivyko.Pirkau suluzusi,nes tokio norejau.Ir dabar pirkciau AX GTI nevaziuojanti,kad tik nebut papuves.ZX pirkau be jokiu techniniu problemu-technikine neturejo prie ko prisiknisti.Kitas ZX praejo technikine vienu kart is Gariunu i technikine,nes per 39000 km nieks negali sugesti is esmes, o be to dar galiojo Italijos technikine.Xsarai teko pakeisti priekine ruko lempele.
Jei griebi pirma pasitaikiusia-taip ir buna.
Jei mokejai uz pamusta Xsara trecdali kainos- tai sakyciau daugokai.
Uz beveik nauja ZX mokejau 6400 lt.Uz Xsara 13000 lt.Reikia turet kantrybes ir laukti.Stai ir dabar ziuriu visus variantus.
Nors galima ir per 60000 padaryt taip,kad amen ateina.Ziurejau toki Clio Kaune 2,0 l.Matosi ,kad samodielkinas darbavosi,pagal susidevejima nieks ten neatsukta,bet kas ten buvo dauzta ir kas daryta velniai zino.
Vienas is pozymiu,palisk po apacia ir paziurek kiek tepalai sunkiasi is apacios,per 50000 tepalai dazniausiai neplusta.
Kaip buna tokie variantai,kad per metus 4000 nuvaziuoja-buna,pazistamas per 7 metus nuvaziavo 28000.
Vat kaip tik vienas is ju-galima imti,tik reik atsigabenti.
http://www.secondamano.it/iad/viewimage ... dTypeId=20

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 20:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Gerasdviratis rašė:
tai aisku taip ir gaunas.O jei nuperki normalia,tai nuvaziuoji i technikine apziura ir tau israso talona.


as tai ne tik kad gavau talona is kart, bet dar ir technikines darbuotojas pristojo sako gal parduot noriu :) vairas nenuzystas kaip po 10000 yra, tik dar betruko kad tepalai begtu :D nieks ten nebega, per plastmases nesimato ner ko nei ziuret, nuliukai ant spidometro kaip buvo po tepalu keitimo taip ir tebera beveik iki galo, nei syk dar nereikejo dapilt. Dabar ziurejau uz ta kaina iseina nebent tik musta ir netaisyta, plius dar be kondicionieriaus ir su mazuoju displeju salone :)
p.s.: o atsukineja visas is eiles kai labai parduot nori, nes lietuviam labai svarbu kilometrazas, tik naujesnem brangiau kainuoja, (gali ir 400-500lt kainuot), nes parveztai masinai 400000-600000 skaitos normalus skaicius. Net Vokietijoj atsukineja, turkai saipos kaip vietoj 600000 padaro 100000, o lietuviai laimingi velka namo "apynauja" masina :)

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007