WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 18:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2007, 20:30 
As daugiau vazineju mieste,tik retai tenka isvaziuoti i trasa.Jeigu buciau skaiciavusi kilometrus,tik trasoje,tai jie butu visai kitokie...Ir dar reikia vaziuoti kuo didesniu greiciu,tada sanaudos mazesnes.Taip ir darau trasoje,zenkla,apribojanti greiti numetu,ir paspaudziu virs 100,aisku negerai.... :o
Dar noreciau suzinoti,kiek oro turetu buti padangose,man atrodo,kad jose yra permazai...Mano masina su machelini padangom,nezinau ar gerai parasiau.... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2007, 20:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 12:13
Pranešimai: 229
Miestas: Kaunas
Rima rašė:
As daugiau vazineju mieste,tik retai tenka isvaziuoti i trasa.Jeigu buciau skaiciavusi kilometrus,tik trasoje,tai jie butu visai kitokie...Ir dar reikia vaziuoti kuo didesniu greiciu,tada sanaudos mazesnes.Taip ir darau trasoje,zenkla,apribojanti greiti numetu,ir paspaudziu virs 100,aisku negerai.... :o


Atleisk uz smalsuma , bet kokia masina tu pries tai vairavai, kad sita tau daug valgo tokias rezimais ?

Mano nuomone sutampa su proffano nuomone, maziau spaudziant gaza dar galima numesti sanaudas nu dar max 10 proc ir tai viskas.

_________________
Raimis
Citroen C4 1,6 BlueHDI Shine
Alfa Romeo Stelvio 2,2 Q4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2007, 20:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Rima rašė:
Ji man pirma.

Na, tas kiek keičia reikalą... Jei nekreipti dėmesio į grynai "dyzelinius" "A" ir "E" punktus, galima vadovautis (ar bent persiskaityti) http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=9407
Padangose priklausantis slėgis turi būti nurodytas ant vairuotojo durelių "stojkės"-atidarius dureles, jis turi matytis lipduke prie durelių vyrių.

Dar: kuo didesnis automobilio greitis, tuo didesnės ir sąnaudos-nepriklausomai nuo variklio tipo. Maždaug nuo 90km/h sąnaudos visuose (ne specializuotuose/neforsuotuose) automobiliuose didėja bemaž tiesine priklausomybe, ir toji tiesė gana stati.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2007, 15:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Vot sitoi vietoi neskubek tokiu teigiuniu i eteri deti.
Toli grazu iki tiesos.

Prie tam tikru greiciu ir sistuacijuū yra ir stebinanciu rezultatu.
Primesk kai su benzu 3,3 Ltr vaziuoji 120 km/h jis naudoja ~14 Ltr. Duju
Su tuo paciu vaziuojant 160 km/h jis naudoja siek tiek virs ~13 Ltr. Duju


Cia priklausoimybiu yra nuo daug faktoriu.
Kokiam diapazone dirba variklis, kur pas ji sukimo momento Max ir t.t.
Bandziau su savo aparatu tuos dalykus todel ir galiu drasiai pasakyti.
Kad ta tiesine priklausomybe netinka visiems aparatams.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2007, 15:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Prie tam tikru greiciu ir sistuacijuū yra ir stebinanciu rezultatu.
Primesk kai su benzu 3,3 Ltr vaziuoji 120 km/h jis naudoja ~14 Ltr. Duju
Su tuo paciu vaziuojant 160 km/h jis naudoja siek tiek virs ~13 Ltr. Duju

Cia priklausoimybiu yra nuo daug faktoriu.
Kokiam diapazone dirba variklis, kur pas ji sukimo momento Max ir t.t.
Bandziau su savo aparatu tuos dalykus todel ir galiu drasiai pasakyti.
Kad ta tiesine priklausomybe netinka visiems aparatams.


Gal tiesiog vejas palankus buvo? Arba Niutonas yra neteisus (kuo as labiau buciau linkes abejoti). Greiciau vaziuojant dideja ir vejo keliamas pasipriesinimas (beje net ne tiesiskai) ir daugybe kitu trinciu/pasipriesinimu riedejimui veikia stipriau - be to variklis daugiau kartu apsisuka, tuo sudegindamas daugiau kuro. Aisku dalis tiesos yra del variklio darbo efektyvumo prie didesniu apsuku, bet tikrai nera taip, kad vaziuojant didesniu greiciu vartotu maziau. Del suvartojimo sumazejimo prie didesnio greicio paradokso tai cia gali buti kaltos dujos, kuriu kokybe labai kinta placiam diapazone, vejo kryptis, vaziavimo subtilybes (pagreitejimu sk.). Galu gale kaip ismatuot tiksliai duju suvartojima? Buve ir man idomiu atveju su suvartojimu duju, bet tai greiciau koks atsitiktinumas nei logiskai paaiskinamas dalykas.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2007, 16:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
ta tiesine priklausomybe netinka visiems aparatams.
Jei žiūrėti visai formaliai-tai ji net netiesinė, bet neklimpkim į detales :) Paprasčiausiai, priklausomai nuo variklio kubatūros ir max.sukimo momento apsukų bei jo dydžio, tas staigus sąnaudų augimas gali būti ne nuo 90, o pvz.nuo 130 ar 180km/h. Tam išskyriau kaip "specializuotus" pvz. daugiasūkius F1 ar šešialitrius V12 variklius-pas juos viskas kitaip :) Bet tam varikliukui, apie kurį šnekame, kaip ir daugumos mūsų naudojamiems keturcilindriams ~2l varikliams, galioja tai, ką išdėsčiau: garantuotas ženklus sąnaudų augimas, pradedant maždaug nuo 90km/h greičio. Ir kalba visąlaik eina apie važiavimą aukščiausia pavara :!:
Neabejoju, kad penkta pavara važiuojant 150, kuro naudojama mažiau, nei trečiu bėgiu sukant 120km/h :D

Porsche911GT, kad ir labai specializuotas, važiuodamas 300km/h greičiu naudoja 300ltr/val (arba 100ltr/100km) benzino, kai 150km/h greičiu jam užtenka 20-25. Kaip Evil ir rašė-prieš aerodinamiką nepapūsi...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 29 2007, 13:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Aisq itakos gal ir vejas kazkiek dadada ir t.t.

Pagarindas su kuo nesutinku tai kai kalba tauta kad vaziuoji 120 Km/h ryja 12 Ltr
Vaziuoji 150 km/h ryja 15 Ltr.
Taip nera.
Vaziuojant greiciau kuro varikliui reikia daugiau, bet ir nuvaziuoji daugiau.
Tai kaip paskaiciuoji nelieka to tokio baisaus augimo.

Aisq as daugiau rasiau qpie variklius virs 3 Ltr.
Pas juos prie 160 km/h kai kada dar 3000 aps nesiekia.
Taigi jie dirba arciausiai max sukimo momento todel taip ir gaunasi, ;)

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2007, 18:16 
Dar karta isbandziau...ir sikart man isejo didesnes kuro sanaudos 9.2 atrodo vaziavau lig ir taip pat...Baigiu nusivilti.... :cry:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2007, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
kuo jau tu cia nusivilti bandai? Vat mano mamos civicas tai tikros benzino, dabar duju, kapines. Variklis 1.5 dual point injection, automatas, tai benzo netoli 10 valgo. Duju 11-12. O ten juk mazutis 900kg sveriantis kibiriukas be jokio komforto.
Dedes V40 2.0 automatas ima trasoje 12duju nespaudziant. O tu telpi i gamintojo numatytas normas.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2007, 19:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Vaziuojant greiciau kuro varikliui reikia daugiau, bet ir nuvaziuoji daugiau.
Nagi, paaiškink... :roll:


Rima rašė:
Dar karta isbandziau...ir sikart man isejo didesnes kuro sanaudos 9.2 atrodo vaziavau lig ir taip pat...Baigiu nusivilti.... :cry:

Normalu čia dar viskas-kaip tokiai mašinai...
Galimos ir matavimo paklaidos (gal anąsyk iš tikrųjų buvo daugiau, o gal dabar iš tikrųjų mažiau, nei apskaičiuota), be to, reikia nepamiršti kokiomis sąlygomis matuota... Paskutines kelias savaites pliaupė lietūs, tai vandens upeliai ant asfalto galėjo pridėti ir visą litrą, o ne tik puslitrį prie sąnaudų. Anąsyk matuojant, jei gerai pamenu, orai buvo normalūs.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2007, 19:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
reikia pirkti dyzeline HDi 2.0l Xsara ir tada nenusivilti, pora paskutiniu mano matavimu:
1. 766km nuvaziavo su 41,6 litro, trecdalis atstumo buvo vaziuojama 140km/h, likes 90-110km/h, viskas trasoje, truputi po miesta, gaunasi apie 5,5l/100km.
2. 300km nuvaziavo su 20.5 litru vien tik mieste ir daugiau niekur, viso gaunasi netoli 7l/100km
visai neblogai, nedaug brangiau nei su dujom vaziuojant, trauka tokia sakyciau tarp duju ir benzino per viduri. Tie matavimai turetu buti pakankamai tikslus, kuras piltas iki gerkles virsaus, o po to nuvaziaves koki tai atstuma dapilu vel iki virsaus ir ziuriu kiek reikejo dapilti, paklaida neturetu buti didele. Beje kompas vaziuojant visada kazkodel rodo daugiau, apie 6-7l/100 trasoj ir 7-12l/100 mieste.

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007