Nestatem

Projekto esme - minimalios islaidos ir maksimalus ispudziai.
Su tuo stebuklo negalima ilgai vazinet - viskas issilydytu ten. Idetas didelis intercooleris, truputi pereguliuota ir tiek. Realiai jeigu uzsiimt - reiktu det ant stendo, pirkt reguliuojama kompa ir t.t. Taciau su priekiniais varomaisiais tai nelabai turi tiksla, nes suka ratus del galingumo pertekliaus ir taip
Planai - padaryt atjungiama turbinos slegio ribojima: Kasdienai butu ZX turbo, kuriu realiai negamino, taciau buvo idetas is Evasion, o esant trukumui - laikinai isjungti turbinos ribojima. Nes is esmes ten viskas turi subyret, kadangi variklis sukonstruotas dirbti prie 0.5bar, o jam pucia 1.5bar

Jiegu uzsiimti ir rimtai viska ruosti - investicijos kyla drastiskas. O dabar - 800lt berods uz apspardyta ZX 1.9 varikliu, varikli atidave ACS, kaip ir dar pora detaliu, is kuriu buvo suburtas monstriukas. Dar prisidejo sauniu darbuotoju rankos, idejos, sumanumas ir savaitele darbo. Realiai apie 3000lt uz linksma ir galinga citroen'a

Neaisku kiek jis ten laikys, bet kolkas smagu.
Siaip prie 0.5 bar, pagal tech charakteristikas - 152ag. Dabar padarytas saltas oro paemimas ir ismetimas - tiesus vamzdis, bei atjungtas turbo ribojimas. Teoriskai galingumas turetu didet 3 kartus, nes oro pripucia 3 kart daugiau. Realiai manau pritruksta kuro ir siaip nuostuoliu yra, bet eina ryskiai geriau uz tarkim Xantia V6, todel manau jog apie 300ag, taciau tai tik spejimai.
Jausmas neapsakomas, vaziuoji 40km/h - 3 begiu, paspaudi dugna, ramu, ramu, ramu - slegis sukyla ir ratai sukasi, tachometras remiasi i ribotuva. Tuomet meti 4 begi - vel tas pat - ramu ramu ramu (dugnas nuspaustas) slegis pakyla ir vel ratai sukasi, tachometras i ribotuva. Cia kelias buvo dregnas/bedziustantis. Uzdejus placias geras padangas zinoma pageretu reikalai, taciau kolkas vyksta taip
