WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xsara Vts ir kiti Vts
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=12383
Puslapis 13

Autorius:  marrijonas [ Rgs 02 2007, 14:43 ]
Pranešimo tema:  Xsara Vts ir kiti Vts

Pasidalinkime viskuo apie VTS!
Ar musu daug, kurie turime VTS serijos auto?

Autorius:  marrijonas [ Rgs 02 2007, 15:07 ]
Pranešimo tema: 

Nesenai issigijau Xsara VTS, su 2,0 l 167 ag varikliu,kolkas Nusiskundimu neturiu, tik galiu pagirti si modeli! Tai tikra "patranka"!Labai patinka motoriuko elastingumas, veza nuo pat zemu ir suka iki pat 7300 apsk.
Geros kuro sanaudos-apie 10l/100km!
Kalbant apie tai ,kad ji kainavo 10000lt.,1998m.9men.,oda,klimatas,su l.daug airbag, lietaus daviklis ir t.t. , mano manymu tai tikrai geras pirkinukas!
Nuostabu tai, kad galima golfuusir visokius BMW I "vieta" pastatyti! :P

Autorius:  xminde [ Rgs 02 2007, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

Ar anksciau pats tokiu nevazinejai :)?

Autorius:  marrijonas [ Rgs 02 2007, 16:53 ]
Pranešimo tema: 

Taip , tai tiesa! Turejau toki aparata ir vel turiu!
Bet forume tais laikais nedalyvavau, tai dabar noriu pasidziaugti vel is naujo kartu su visais!!

Autorius:  Das_Boot [ Rgs 04 2007, 07:22 ]
Pranešimo tema: 

Praeita savaitgali Polocke maciau viena vietine Xara Vts, visa apklijuota kazkokio klubo lipdukais, berods, Vw/Awdi. Pavaiksciojau aplinkui, pagalvojau, kad Vilniuj tokiu neperdaugiausia.... Pavydziu.... :oops:

Autorius:  Robertas-G [ Spa 29 2007, 00:59 ]
Pranešimo tema: 

turejau as kadaise ZX 16V VTR - buvo smagu, man taip pat patiko variklio elastingumas, mielai buciau ir dabar pirkes Xsara VTS, tik kad dyzelis laimejo kova eilini karta - traktoriukai kelionems labiau tinka...

Autorius:  taurius [ Lap 16 2007, 08:45 ]
Pranešimo tema: 

Niekas neprilygs Citroen ZX 2.0l Turbo prie 1.5bar...

Autorius:  KrypT][on [ Lap 16 2007, 10:22 ]
Pranešimo tema: 

Tauriau, neuzlenk lazdos... Jei ZX 2.0 + 1.5Bar, tai ka sneketi apie Dahlback racing 2.1 + 3.2Bar?

Autorius:  taurius [ Lap 17 2007, 09:50 ]
Pranešimo tema: 

Neuzlenkiu, taciau Dahlback racing tik internete pasizvalgyt galima :)

O va ZX'as pasleptas vienoj Lietuvos aikstelej :) Ir kuo puikiausiai vaziuojantis...Ant sauso - suka ratus 3 begius nuo 2k rpm, ant dregno - suka ir 4'u begiu. Nereikia ne sankabos permint - vaziuoji 40 3 begiu, nuspaudi dugna ir stovi vietoj, sukiai remiasi i ribotuva :)

Autorius:  xminde [ Lap 17 2007, 18:09 ]
Pranešimo tema: 

Tauriau :) - tai visgi surinko chebrytė tai ką planavo ;)?

Autorius:  taurius [ Lap 17 2007, 18:52 ]
Pranešimo tema: 

Xminde - jus visiskai teisus :)
1.9 ZX + 2l turbo variklis is Evasion + sankaba is C5 ir neribotas turbinos slegis :) Daug ten nereikalingu detaliu isties buvo panaudota nuo ivairiu citroenu.

Dabar tik laukia savo eiles dazykloj, visas aprankaliotas ir pavarges, taciau ismegintas ir visiem daug ispudzio suteikes :)

Visi kas megino sake jog kazkas nerealaus. Isedau jau tikedamasis, kad bus kazkas ispudingo, taciau tai kas vyko po to - pralenke visus lukescius.

Autorius:  KrypT][on [ Lap 17 2007, 23:56 ]
Pranešimo tema: 

statet ant dyno stendo? Vis tiek turejot statyt... Kiek kW/Nm?

Autorius:  taurius [ Lap 18 2007, 00:39 ]
Pranešimo tema: 

Nestatem :) Projekto esme - minimalios islaidos ir maksimalus ispudziai.
Su tuo stebuklo negalima ilgai vazinet - viskas issilydytu ten. Idetas didelis intercooleris, truputi pereguliuota ir tiek. Realiai jeigu uzsiimt - reiktu det ant stendo, pirkt reguliuojama kompa ir t.t. Taciau su priekiniais varomaisiais tai nelabai turi tiksla, nes suka ratus del galingumo pertekliaus ir taip :)
Planai - padaryt atjungiama turbinos slegio ribojima: Kasdienai butu ZX turbo, kuriu realiai negamino, taciau buvo idetas is Evasion, o esant trukumui - laikinai isjungti turbinos ribojima. Nes is esmes ten viskas turi subyret, kadangi variklis sukonstruotas dirbti prie 0.5bar, o jam pucia 1.5bar :) Jiegu uzsiimti ir rimtai viska ruosti - investicijos kyla drastiskas. O dabar - 800lt berods uz apspardyta ZX 1.9 varikliu, varikli atidave ACS, kaip ir dar pora detaliu, is kuriu buvo suburtas monstriukas. Dar prisidejo sauniu darbuotoju rankos, idejos, sumanumas ir savaitele darbo. Realiai apie 3000lt uz linksma ir galinga citroen'a :) Neaisku kiek jis ten laikys, bet kolkas smagu.

Siaip prie 0.5 bar, pagal tech charakteristikas - 152ag. Dabar padarytas saltas oro paemimas ir ismetimas - tiesus vamzdis, bei atjungtas turbo ribojimas. Teoriskai galingumas turetu didet 3 kartus, nes oro pripucia 3 kart daugiau. Realiai manau pritruksta kuro ir siaip nuostuoliu yra, bet eina ryskiai geriau uz tarkim Xantia V6, todel manau jog apie 300ag, taciau tai tik spejimai.

Jausmas neapsakomas, vaziuoji 40km/h - 3 begiu, paspaudi dugna, ramu, ramu, ramu - slegis sukyla ir ratai sukasi, tachometras remiasi i ribotuva. Tuomet meti 4 begi - vel tas pat - ramu ramu ramu (dugnas nuspaustas) slegis pakyla ir vel ratai sukasi, tachometras i ribotuva. Cia kelias buvo dregnas/bedziustantis. Uzdejus placias geras padangas zinoma pageretu reikalai, taciau kolkas vyksta taip :)

Autorius:  KrypT][on [ Lap 18 2007, 00:45 ]
Pranešimo tema: 

Kiek girdejau, Kaune stumuoklius gamina... Jei zemesnius stumuoklius isodint ir tvirtesnius svaistiklius problemu siek tiek turetu sumazet. Be to intercooleri pabandyk angliarukste ausint. VIMOTA kompa gali priburt... Nors siaip tai turejom neigiamu atsiliepimu apie sia kontora

Autorius:  Kosmoz [ Lap 18 2007, 11:03 ]
Pranešimo tema: 

man tai pirmoj eilej jame truksta blokuoto diferencialo ir geru padangu, normalios pakabos, stabdziu. Kas is to kad ratai kasasi bet kuriuo begiu, didelis turbo lagas, pakaba ir stabdziai tinkami 1.9 variklio sukuriamam galingumui o ne tris kart didesniam.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/