WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 04:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2007, 20:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vilimas rašė:
Kitas klausimas- labai nemaloniai persijungineja pavaros- na, lyg vairuotum neseniai ir kuriant-gesinant varikli sudreba variklis- gal kokia guma "nuejus"?

"Sugedo" variklio pagalvės-va ir visa problema :) Gal dar kas ir su siurbliu/purkštukais, bet tikrinti pradėk nuo pagalvių.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2007, 20:27 
oho! Masinele keliu meteliu! Kas bus po meteliu kitu?!

O parsiduoti oi kaip nenori :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2007, 20:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
A ką-guma, pagal tave, amžina? Ir niekad nestabdai varikliu, ir niekad nedrėski "prakasais", ir esi tikras, kad ligi tavęs to niekas nedarė? :lol:
Pagalvių gyvenimą trumpina ir kiekvienas staigesnis gazo paspaudimas/atleidimas, kaip ir lakstymas žvyrkeliais.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2007, 20:36 
Va, del kuro sistemos, manau, tu teisus, nes ir trauka nepastovi, visai kaip kito mano dyzelio 2.5 TD Scorpiono, tik Fordo turbina isijungia prie tam tikros apkrovos, o cia nestabili trauka- banguojanti, aisku kaip uzmini tai eina, nepastovumas pastebimas tik tolygiai greitejant


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 07:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Pas tamsta prasideda bedos su kuro sitema.
Tuoj prades isjungus rakteli dirbti variklis. ;)

Lauksiu tolesnius pastebejimu ;)

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 18:03 
Vilimas rašė:
Aciu uz "paguoda", kokios prevencines priemones kuriu galeciau imtis?

Parduok, bo kuo toliau tuo viskas bus "graziau". As irgi galvojau va ta sutaisau ir jau vaziuosiu... Deja tas kartas ne paskutinis, ir ne priespaskutinis... ir taip keturis metus. Cia gi << - jei jau pradeda byreti tai be perstojo. Pagaliau pries dvi savaites atsikratyta tuo triperiu ( Xsara 2.0 HDI 2001), nes kitaip ja pavadinti, vartant islaidu suvestine, liezuvis neapsivercia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 12 2007, 09:26 
Vilimas rašė:
Na jo, tik kad moteriskei patinka, kiek gavai?


Gavau 13 kLt. O kas liecia nemalonu pavaru perjunginejima, tai teks su tuo susitaikyti. As del tos nesamones ir sankaba pakeiciau ir du kart sankabos trosa ( blyn 2001 metu masinoje sankaba trosine- akmens amzius)- rezultatas tas pats. Veho pasake, kad tai gamykline nedadelka ir ta problema uzprogramuota. Imk bile kokia tos klases auto- visur hidraulas, o cia


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2007, 19:24 
Bosas rašė:
Vilimas rašė:
Aciu uz "paguoda", kokios prevencines priemones kuriu galeciau imtis?


Priemones nera tokios baiso jei jau iki tokio lygio pareis tai ten kazkokia herne siurblyje voztuvas tvarkosi.
Viena cia buvo bedos pries kelis men tai visko gerai nepamenu.

O ko hebra varot ant trosines sankabos?

Dekit privalumus hiraulines jei jau taip varot.


Ten tas trosas normaliai neatidirbtas. Ranka jis nesireguliuoja, o tempiasi automatiskai. Taciau normaliai ili galo jis neisitempia ir baisiai sunkiai pradeda vaikscioti. Per visa vazinejima pakeiciau juos du ( abu pirkti Veho), parduodant vel reikejo keisti, bo mieste gerai pamaigius, tai kojos nejauti. Persedus ant VW sankabos toks jausmas, kad tik koja ant pedalo uzdeti uztenka ir jau ji nusispaudusi. Ta pati galiu pasakyti ir apie vairo stiprintuva.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 16 2007, 15:14 
Kas link vairo stiprintuvo- sutinku visu 100%, reikejo pravaziuoti 1000 virsaus km.- mazolius pritryniau


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007