WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gesinant sudreba variklis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=12475
Puslapis 11

Autorius:  proffanas [ Rgs 10 2007, 20:24 ]
Pranešimo tema: 

Vilimas rašė:
Kitas klausimas- labai nemaloniai persijungineja pavaros- na, lyg vairuotum neseniai ir kuriant-gesinant varikli sudreba variklis- gal kokia guma "nuejus"?

"Sugedo" variklio pagalvės-va ir visa problema :) Gal dar kas ir su siurbliu/purkštukais, bet tikrinti pradėk nuo pagalvių.

Autorius:  Vilimas [ Rgs 10 2007, 20:27 ]
Pranešimo tema: 

oho! Masinele keliu meteliu! Kas bus po meteliu kitu?!

O parsiduoti oi kaip nenori :(

Autorius:  proffanas [ Rgs 10 2007, 20:29 ]
Pranešimo tema: 

A ką-guma, pagal tave, amžina? Ir niekad nestabdai varikliu, ir niekad nedrėski "prakasais", ir esi tikras, kad ligi tavęs to niekas nedarė? :lol:
Pagalvių gyvenimą trumpina ir kiekvienas staigesnis gazo paspaudimas/atleidimas, kaip ir lakstymas žvyrkeliais.

Autorius:  Vilimas [ Rgs 10 2007, 20:36 ]
Pranešimo tema: 

Va, del kuro sistemos, manau, tu teisus, nes ir trauka nepastovi, visai kaip kito mano dyzelio 2.5 TD Scorpiono, tik Fordo turbina isijungia prie tam tikros apkrovos, o cia nestabili trauka- banguojanti, aisku kaip uzmini tai eina, nepastovumas pastebimas tik tolygiai greitejant

Autorius:  Bosas [ Rgs 11 2007, 07:28 ]
Pranešimo tema: 

Pas tamsta prasideda bedos su kuro sitema.
Tuoj prades isjungus rakteli dirbti variklis. ;)

Lauksiu tolesnius pastebejimu ;)

Autorius:  Senis [ Rgs 11 2007, 18:03 ]
Pranešimo tema: 

Vilimas rašė:
Aciu uz "paguoda", kokios prevencines priemones kuriu galeciau imtis?

Parduok, bo kuo toliau tuo viskas bus "graziau". As irgi galvojau va ta sutaisau ir jau vaziuosiu... Deja tas kartas ne paskutinis, ir ne priespaskutinis... ir taip keturis metus. Cia gi << - jei jau pradeda byreti tai be perstojo. Pagaliau pries dvi savaites atsikratyta tuo triperiu ( Xsara 2.0 HDI 2001), nes kitaip ja pavadinti, vartant islaidu suvestine, liezuvis neapsivercia.

Autorius:  Senis [ Rgs 12 2007, 09:26 ]
Pranešimo tema: 

Vilimas rašė:
Na jo, tik kad moteriskei patinka, kiek gavai?


Gavau 13 kLt. O kas liecia nemalonu pavaru perjunginejima, tai teks su tuo susitaikyti. As del tos nesamones ir sankaba pakeiciau ir du kart sankabos trosa ( blyn 2001 metu masinoje sankaba trosine- akmens amzius)- rezultatas tas pats. Veho pasake, kad tai gamykline nedadelka ir ta problema uzprogramuota. Imk bile kokia tos klases auto- visur hidraulas, o cia

Autorius:  Senis [ Rgs 15 2007, 19:24 ]
Pranešimo tema: 

Bosas rašė:
Vilimas rašė:
Aciu uz "paguoda", kokios prevencines priemones kuriu galeciau imtis?


Priemones nera tokios baiso jei jau iki tokio lygio pareis tai ten kazkokia herne siurblyje voztuvas tvarkosi.
Viena cia buvo bedos pries kelis men tai visko gerai nepamenu.

O ko hebra varot ant trosines sankabos?

Dekit privalumus hiraulines jei jau taip varot.


Ten tas trosas normaliai neatidirbtas. Ranka jis nesireguliuoja, o tempiasi automatiskai. Taciau normaliai ili galo jis neisitempia ir baisiai sunkiai pradeda vaikscioti. Per visa vazinejima pakeiciau juos du ( abu pirkti Veho), parduodant vel reikejo keisti, bo mieste gerai pamaigius, tai kojos nejauti. Persedus ant VW sankabos toks jausmas, kad tik koja ant pedalo uzdeti uztenka ir jau ji nusispaudusi. Ta pati galiu pasakyti ir apie vairo stiprintuva.

Autorius:  Vilimas [ Rgs 16 2007, 15:14 ]
Pranešimo tema: 

Kas link vairo stiprintuvo- sutinku visu 100%, reikejo pravaziuoti 1000 virsaus km.- mazolius pritryniau

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/