WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 15:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 10:29 
Sveiki sekmadieni buwau kauno turguj man patiko viena (kaip jus vadinat) citrina :). Citroen xsara isore grazi bent jau man patinka, dave pavaziuot waziuoja gan maloniai uz 2000 metu praso 15K. Variklis 2.0HDi kadangi pats neturejes citroeno norejau jusu pasiteirauti. Kaip su ju taisymu brangios pigios detales. Kaip ziema prie -25, 30 kuriasi. / Siaip kiek gatwese matau dar nera labai populeri masina lietuvoj gal nelabai megsta lietuvos kelius. ? Prasau wisi turetojai tokio automobilio pasigirti jos pliusais ir minusais. lb dekui :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 14:46 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Shatt rašė:
Sveiki sekmadieni buwau kauno turguj man patiko viena (kaip jus vadinat) citrina :). Citroen xsara isore grazi bent jau man patinka, dave pavaziuot waziuoja gan maloniai uz 2000 metu praso 15K. Variklis 2.0HDi kadangi pats neturejes citroeno norejau jusu pasiteirauti. Kaip su ju taisymu brangios pigios detales. Kaip ziema prie -25, 30 kuriasi. / Siaip kiek gatwese matau dar nera labai populeri masina lietuvoj gal nelabai megsta lietuvos kelius. ? Prasau wisi turetojai tokio automobilio pasigirti jos pliusais ir minusais. lb dekui :)

Detales toje pacioje kainoje,kaip ir visu elementariu auto,iskyrus Bentley,Ferrari ir panasius.
Ziema kuriasi taip,kaip paruosta ziemai,jei viskas normoje,tai taip ir kuriasi,jei laiku zvakes nekeiciamos,akumas starinnas-tada nesikuria.
Svarbus faktorius-nerudija.
Nera pupuliari masina?Reiskias gatvese tu nebuni arba buni kaimo gatvese,kaime tokiu nelabai rasi,nors Pabradeje pas muzika kieme viena maciau.
Lietuvos kelius megsta,nes ten dar tokio tipo vaziuokle kaip pas ZX,todel ypatingai geras stabilumas per lietuviskas kaldajovinas,kai koznas ratas yra skirtingame aukstyje.
Viskas priklauso nuo to kiek papjauta.
Geras stabilumas reikalauja geros prieziuros.Kas 90 000 km butina keisti galinio tilto pakabos guolius.Tai daro ne kiekvienas servisas.Guoliu keitimas su guoliais kartu apie 600 lt.
Jei paveluosi pakeisti-tada bus darbo kaip kiaule paskerdus.
Savo isardziau ties tokiu kilometrazu,gal kokius 5000 daugiau-guoliai trupineliais neiskrito,bet jau jiem buvo amen.Nustatyt ,kad jiem amen is isores neimanoma.Kai pamatysi is isores,tai jau amen ir tiltui-teks restauruoti.Viska reikia daryt laiku.Aisku ju gali nekeisti.Pjaut iki kokiu 200000 ir ieskot durniaus kam parduosi.
Siu metu turiu Exclusive 2,0,bet benzas,nes esu ne ukininkas ir spalvotos salerkos negaunu.Variklis naujo tipo ir traukia zymiai geriau nei 3,0 sestas pezas senasis.
HDI varikliai geri,jei nieko nepridaryta.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 19:32 
Klausimelis dar.. apie tuos guolius pasnekejai.. kaip zinot jei is isores nesimato kiek waziuota ant ju.. zinai perkant gali nusipirkti ir 200000 pravaryta jei nieko nesuprasi.. tad jkoks patarimas kaip tikrint.? nes restauracija nezawi


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 21:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Svirciu guoliai pareje matosi is to kaip galiniai ratai stovi - jei ratai stovi "namuku" t.y. /---\ reiskias guoliam amen. Pavirtimas turi buti berods ne daugiau 1°35'. Man ant Peugeot 306 (ta pati konstrukcija) tai pamatavo, kuomet suvedima kompiuteriniu stendu dare, nors ir taip matesi, kad vienas ratas daugiau isvirtes, rado 2°20' - gresia rimtas remontas.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2007, 22:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Gerasdviratis rašė:
Detales toje pacioje kainoje,kaip ir visu elementariu auto,iskyrus Bentley,Ferrari ir panasius.


bmw pas tamsta papuola i elementariuju sarasa, bet daliu kainos 3-4 kartus didesnes nei citru.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 09:25 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Nemanau,kad tokiom auto vietoj 200000 kas puls persukinet i koki 80000.Dar realiai matosi pagal kitas detales,ju padylima.Paziuret kaip atrodo varztai,variklio pagalves,diskai,duslintuvas,gumeles,slangeles,vairas,pedalai ir t.t.Atsukus kilometraza tu visu dalyku nepakeisi.Realiai matosi kur 30000 kur 100000,kur daug pravaziuota.Tokiu masinu nieks nerestauruoja,is dvieju neklijuoja.Siais metais Gariunuose man krito i aki vienas pozymis.Kaip tik kokia Audi A6,BMW,Mersas kokiu 5 metu,tai ant ju nei vieno ilenkimo,nei vieno ibrezimo,taip nebuna,vistiek kazkas kazka uzkliudo-suprask,kad jos dazniausiai yra darytos,atsuktos ir t.t.Ant tokiu pigiu nieks nevargsta.
Bet jei jau patektu taip,kad realiai pravaziuota apie 200000 ir guoliai nekeisti,tai tada vargo turesi.Kada ratu isklysimas pasikeites laipsniu,o jei dar is akies matosi,kad isklyse,tai guoliu pakeitimas jau dazniausiai nebepadeda,reikia kito tilto arba senaji restauruoti.Tokios auto tikrai nereikia imti.O realus guoliu kewitimas tik pagal kilometraza.Nusipirkus auto geriau juos iskart pakeisti,nes neaisku,koks svoris veziotas.Jei parduodamos auto kilometrazas jau nemazas,tai reik ziuret serviso knygelej ar taiu daryta.Uzsienyje dazniausiai vaziuoja do pobiednogo.
Kaip ir minejau,kad mano Xsaros tiltas buvo isardytas ties 90000 km.Guoliai dar nebuvo uzsikirte,bet jau jiem buvo šiknos skylė,tolimesnis vazinejimas su tokiais nepatartinas.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2007, 09:08 
Shatt rašė:
Sveiki sekmadieni buwau kauno turguj man patiko viena (kaip jus vadinat) citrina :). Citroen xsara isore grazi bent jau man patinka, dave pavaziuot waziuoja gan maloniai uz 2000 metu praso 15K. Variklis 2.0HDi kadangi pats neturejes citroeno norejau jusu pasiteirauti. Kaip su ju taisymu brangios pigios detales. Kaip ziema prie -25, 30 kuriasi. / Siaip kiek gatwese matau dar nera labai populeri masina lietuvoj gal nelabai megsta lietuvos kelius. ? Prasau wisi turetojai tokio automobilio pasigirti jos pliusais ir minusais. lb dekui :)


Galiu pasidalinti 2001 gamintos Xsaros su 2,0 HDI 4 metu vazinejimo ispudziais.
Masina buvo pirkta 2,5 metu senumo su nepilna 100 000 rida. << buvo perkamas vien is nostalgijos buvusiam XM ir galvojant kad Xsara bus tokia pat patikima, kaip ZX, is zinomo zmogaus su aiskia istorija nuo pat naujos. Iskenteta su ja 3,5 metus ir parduota su 240 000 rida.
Taigi salonas- medzigu kokybe baisoka ir zemiau vidurkio, garso izoliacija, kaip ir visu << prastoka, sedynes kenteti galima, taciau be soninio palaikymo ir kazkokios slidzios.
Po 150 000 pradejo birti absoliuciai viskas. Apie pakaba - ji laiko, kaip eilinio europiecio ( iki japonu dar toli ), tik trumpai paminesiu, kad prie 180 000 pakeisti amortikai, pilnai du kartus visas galas, priekis nezinau kiek, nes visas vienu metu nebuvo keiciamas, taciau pakankamai silpnas.
Aisku stabdziu diskai, pora kartu kaladeles, viena kart priekiniai guoliai.
Bet cia ne esme, nes islaidos pakabai gal koki 20 % brangiau atsieina per tiek kilometru ( velgi lyginant su europinem tos klases auto).
O dabar apie visa kita.
Sankabos trosas turbut 4 kartus keistas, taciau pavaros junginejosi vis tiek kaip pas Gazika, sankaba viena karta keista del sudilimo, antra kai nebuvo imanoma jungineti pavaru. Greiciu deze tvarkyta viena karta.
Keistas siurblys kuro bake, purktukai, pagrindinio surblio remontas ( kazkoki voztuva keite). Salono veniliatorius remontuotas 3 kartus, taciau vasara nors ir kondicionierius saldydavo normaliai oro srautas budavo per silpnas. Bagazines atidarymas buvo remontuojamas pastoviai ( universalas), kurio atidarymo principo kvailiau nesugalvosi. Stabiliai kompas persimesdavo ant avarinio rezimo ir uzsidegdavi chekas ( priezastis pradiles i korpusa laidas - trys kartai). Integruotas CD grotuvas neissijunginedavo pastoviai, bet uzvedus varikli dar syki arba du kartus issijungdavo. Pakeistas generatorius prie 230 000, starteris prie 200 000, radiatorius ir galinis duslintuvo bakelis prie 210 000. Kompas keistas irgi viena karta, remontuota vairo kolonele ir stabdziu stiprintuvas.
Vienu zodziu servisas buvo lankomas kas menesi. Atmetus kura siam triperiui islaidos perkope 20 000 Lt.
Bet pagaliau tas kosmaras baigesi. Neveltui koks tu paciu metu Golfas ar kita panasi auto kainuoja du kartus brangiau.
Perkant kita bandziausi naujausia C5, velgi tendencija ta pati salonas kiekvienam kampe deshovos plastmases ir taupymas. Taigi meile << galutinai isbleso ir pasirinktas nors ir brangesnis, taciau bent jau ne su deshovu salonu, Skoda Superb TDI varilkiu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 06 2007, 20:54 
Gerasdviratis rašė:
Pas mano kamyna jau buvo Skoda. 2 vnt :lol:
A zinai ka sis zodis reiskia?Ogi nuostolis-tokios jos ir yra.

Del visu situ aprasymu kol kas galiu tik pasakyt,kad kol kas nusivyles plastmasine dalimi.Antras baisus faktorius,kad vazineja zmona su ja,tai jau aisku ,kad ilgai nelaikys,jau ZX uzjojo,kol sutvarkiau. Jei is tikro 20000 lt,tai mano AX GTI po kosminio kilometrazo ir remontu tokios sumos nepasieke.Kiek supratau,kad Xsara yra mano paskutinis Citroenas,nes mano pazistamas isigijo C4.Vo ten tai aparatas.Pradedu isisvaizduot kas pas ji bus po 200000 ridos-itariu nieko nebus,nes nebus nieko.Kaip toks koncernas iki tiek nusivaziavo ?
Bet pamaciau C6,primine jis man CX ir vel uzsinorejau.Kol kas neturiu pazistamu ,kad toki turetu.

Pas mane viena Skoda jau 3 metai. Konkreciai Oktavia 1.9 TDI 2000 gimimo. Problemu 0. Remontuota tik priekine pakaba. Tepalu ir kaladeliu neskaitau.
Kas liecia 20 000 Lt Xsaros islaidom per 150 000, rasiau, kad tai visos islaidos isskyrus kura. 4 komplektai padangu 4000 Lt, bo 15-iniu ismiera tokia lieva pas jas, kad turbut pacios brangiausios is 15 padangu yra Xsaros ismieros. Toliau signalizacija 600, lietnykai dar 1000, tepalai 15 kartu dar 3000 Lt, kondicionieriau dezinfekcija ir pildymas 4 kartai dar 600, kas pora menesiu perdegancios lemputes dar 200. Taigi jau 10 gabalu. O toliau irgi viskas paprasta- galinis balkis 1000, purkstukai 1500, surblys bake dar 800, koloneles remontas 700, stabdziu stiprintuvo remontas 500, naujas generatorius 800, siurblio remontas 1500. Bendrai uz visas elektros nesamones minimum 3000, granatos keitimas ( velnias kartu su visu pusasiu, kuris net tu paciu metu Xsarai tuo paciu varikliu yra keliu rusiu ir lauzyne ieskodamas numirsi) is Veho 1100. Sankaba su darbu is pradziu Sahs 700, po to Valeo 900, guoliaviete is lauzyno su keitimu dar 500.... Vardinti toliau? Blyn tie skaiciai dar dabar akyse stovi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2007, 09:03 
Senis rašė:
Pas mane viena Skoda jau 3 metai. Konkreciai Oktavia 1.9 TDI 2000 gimimo. Problemu 0. Remontuota tik priekine pakaba. Tepalu ir kaladeliu neskaitau.

Mano tėvas turi Fabia 2001 m... Aišku, čia, deja, ne Octavia. Ir turi jis problemų turbūt daugiau negu galima turėti su kokiu 1989 m. XMu. :D Aptarnavimas žvėriškai brangus, detalės labai brangios kaip tokios klasės mašinai. Labiausiai, be viso kito, jam byra elektronika: kompai, fyškės, softai etc.
Tai va, brangiai pirko (gal už kokius 25 kLt.?), neva, nuostabios būklės, ir prasikeikė, nes veik pusę tiek dar įdėjo per pora metukų. O plikas kibirėlis: be jokių kondiškių, be CD, tik priekiniai langai elektriniai... :D
O fokiška kokibe, ant Polo / Ibiza platformos, ir aptarnavimas VW centre... Graudu man būdavo žiūrėt į tą jo Fabia...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2007, 09:27 
Taip Fabia ne Octavia ir juo labiau ne Superb. I ja atsisedus nereikia nei variklio uzvesti jau verkti norisi.
Keista del aptarnavimo, nes ARX kainos beveik kaip kokio A1, Tanagros ar CPserviso.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2007, 16:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Senis rašė:
Gerasdviratis rašė:
Pas mano kamyna jau buvo Skoda. 2 vnt :lol:
A zinai ka sis zodis reiskia?Ogi nuostolis-tokios jos ir yra.

Del visu situ aprasymu kol kas galiu tik pasakyt,kad kol kas nusivyles plastmasine dalimi.Antras baisus faktorius,kad vazineja zmona su ja,tai jau aisku ,kad ilgai nelaikys,jau ZX uzjojo,kol sutvarkiau. Jei is tikro 20000 lt,tai mano AX GTI po kosminio kilometrazo ir remontu tokios sumos nepasieke.Kiek supratau,kad Xsara yra mano paskutinis Citroenas,nes mano pazistamas isigijo C4.Vo ten tai aparatas.Pradedu isisvaizduot kas pas ji bus po 200000 ridos-itariu nieko nebus,nes nebus nieko.Kaip toks koncernas iki tiek nusivaziavo ?
Bet pamaciau C6,primine jis man CX ir vel uzsinorejau.Kol kas neturiu pazistamu ,kad toki turetu.

Pas mane viena Skoda jau 3 metai. Konkreciai Oktavia 1.9 TDI 2000 gimimo. Problemu 0. Remontuota tik priekine pakaba. Tepalu ir kaladeliu neskaitau.
Kas liecia 20 000 Lt Xsaros islaidom per 150 000, rasiau, kad tai visos islaidos isskyrus kura. 4 komplektai padangu 4000 Lt, bo 15-iniu ismiera tokia lieva pas jas, kad turbut pacios brangiausios is 15 padangu yra Xsaros ismieros. Toliau signalizacija 600, lietnykai dar 1000, tepalai 15 kartu dar 3000 Lt, kondicionieriau dezinfekcija ir pildymas 4 kartai dar 600, kas pora menesiu perdegancios lemputes dar 200. Taigi jau 10 gabalu. O toliau irgi viskas paprasta- galinis balkis 1000, purkstukai 1500, surblys bake dar 800, koloneles remontas 700, stabdziu stiprintuvo remontas 500, naujas generatorius 800, siurblio remontas 1500. Bendrai uz visas elektros nesamones minimum 3000, granatos keitimas ( velnias kartu su visu pusasiu, kuris net tu paciu metu Xsarai tuo paciu varikliu yra keliu rusiu ir lauzyne ieskodamas numirsi) is Veho 1100. Sankaba su darbu is pradziu Sahs 700, po to Valeo 900, guoliaviete is lauzyno su keitimu dar 500.... Vardinti toliau? Blyn tie skaiciai dar dabar akyse stovi.


tai jei jau viskas tokiom kainom taisyta, tai reikejo ir galini tilta Veho pasikeisti nauju uz 15000, taip ar taip jau viena kita desimtis tukstanciu sen ar ten :) kazkaip net nesitiki kad taip galejo nesisekt, ziauru :)

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2007, 17:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Gerasdviratis rašė:
Citroenas,nes mano pazistamas isigijo C4.Vo ten tai aparatas.Pradedu isisvaizduot kas pas ji bus po 200000 ridos-itariu nieko nebus,nes nebus nieko.Kaip toks koncernas iki tiek nusivaziavo ?


nezinau ar cia tik citroenas taip nusivaziavo, bet maciau kaip C3 vaziuoklej atrodo sulauzyti plastmasiniai sarnyrai :) gal dabar jau i visas naujas mazas masinas tokius deda, nes visi mazieji peugeot, toyota citroen modeliai isrieda is tos pacios gamyklos Cekijoj, bet cia tai jau virsune, tokie sarnyrai laiko iki pirmos didesnes duobes :)

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2007, 18:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Apie C3 as isvis patyliu.As gi ji pirkti norejau is VEHO.Kai pakisau nosi po apacia,pamaciau kaip gale vaziuokle padaryta-tai nebenorejau.Vietoj C3 is VEHO pirkau kalna detaliu del AX.Sutvarkiau savo AX ir toliau vazineju.Ir uz tuos pinigus nupirkau dar viena ZX atsargai ir Xsara ir dar pionigu liko.Manau,kad mano AX pergyventu C3.Ka mes ir pamatysime.Prie mano darbo isvis kazkoks Citroenu susikaupimas.Tai as su kokiu vienu atvaziuoju,bendradarbis su ZX,salia imoneje C1,dar toliau C3.Kiti dar kabluka turi.Pats naujausias is visu C1,idomu kaip jie gyvuos.
Kaimynas viena Skoda pirko berods 1996 metais,jau 2002 ji atrode labai apgailetinai.Jam siutas paime,kad mano ZX 1993 ir jam nieko blogo,AX 91 ,o is Skodos tik pjuvenos,tai dejo kapitalini jai su virinimu ir dazymu,po kapitalinio dar pora metu pavazinejo,bet visiskai issiskleide,teko nurasyt,10 metu neislaike.Turejo proto isigyt dar viena Skoda,per 3 metus istorija kartojos,tik buvo dar blogiau,uzeina blogai dirba,o tai ir isvis sustoja,veze i servisa,visi ausim karpe,viska keite-jokio rezultato,tai nuveze pas toki elektrika garazelyje su Prima kontrabandine dantyse,tai diedas krapste,krapste,kol atrado nugnybta laida ,ji iskirpo-idejo nauja,tam kartui baiges.Kiek supratom laidas buvo uzlauztas surenkant auto,bet bedos teses,po 50000 pradejo labai teket is greiciu dezes tepalas per pusasi,paskui dar kazkoks suds buvo,zodziu jei turi tokia masina,tai reikia turet kaip sovietiniais laikais garaza su duobe ir raktu komplektus,tai laiku susgribo ir realizavo.Dabar turi Toyota,sake bedu nera ir daugiau eksperimentu nedarys.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007