WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 05:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 18:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Na bent jau galas tai gerokai žemiau stovi.Padanga palenda

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 20:10 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 15:26
Pranešimai: 38
Miestas: kaunas
Na va as vel su savo bedomis. Isemiau stabilnika,nusukau nuo torsiono stangu kur vienam sone yra tokie bliudeliai.kitas klausimas KAIP issikala torsiono stangos? nepadejo net "sila jest uma ninada". ir is vieno galo ir is kito bandziau kalt,nu niekaip,ne is vietos.gal yra kokia nors paslaptinga konstrukcija? :?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 23:44 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 15:26
Pranešimai: 38
Miestas: kaunas
Mieli kolegos citrinieciai,truputeli pasikapstes po visagali ineterneta radau iseiti is savo problemos :)
enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=UAUjQQhpm_I
http://www.youtube.com/watch?v=3LR4MX-Kc4c


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2009, 21:34 
Privatus rašė:
Laba. Man but idomiau, kaip truputi "pakelt" gala, ibo kartais padanga liecias. :roll:


Šiandien kaiptik skaitinėjau foruma, ir vėl aptikau nuoruodą į straipsnį apie lagūnos galo pakėlimą:
http://renault.autoby.biz/laguna/torsion.php
Gal pravers :wink:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 16 2009, 10:05 
Dekui, Valdi, uz nuoroda ir info. :labas:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 05 2009, 10:33 
aš vėl apie galinio tilto sutepimą, panagrinejus galinio tilto sandaros schemutę, kilo tokia mintis, kad neišiminėt visos rankos ir neiškalineti torcionu, tilto vamzdžio viršuje išgęžti skylutę ir suleisti pro ją gan tiršto tepalo, o jau tame vamzdyje jis nutekęs iki guolių. Kaip jums, ardžiusiems galinį tiltą, atrodo tokia mintis.?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 16:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2009, 12:27
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
to sigismen: as taip ir padariau su tuo tepimu: isgreziau dvis skyles (8mm diametro) paciam tilte(po viena kiekvienam gale - kaireje ir desineje pusese), isriegiau skyleje sriegi, isukau tepimo taskus ir per juos prileidau tirsto tepalo.
Tiesa, pas mane "rankos" buvo nuimtos, nes buvau isnarstes visa tilta, tai galejau tepalo prileisti ir per galus, bet tepimo taskus pasidariau ateiciai, kad nereiketu kas karta iskalineti "ranku" ;)

Vietoje tilto guoliu(adatiniai tokie) idejau plastiko ivores, ziuresim kiek ilgai laikys... Guoliu pas mane buvo nebelike kai isardziau tilta, susitryne i miltus buvo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2009, 11:54 
O as nesulaukiau atsakymo ir izgrezes 6mm skylute mazdaug ties tilto viduriu kiek ymanoma auksciau, prileidau atrabotkes beveik du litrus, taciau traskejimas neisnyko, ryskiai subyreje guoliai ir vos vos spustelejus gala jauciasi kaip trinasi metalas i metala, didiesniam diapazone spaudant gala nesijaucia nei girgzdesiu. taciau as padariau maza klaida mano prileistas tepalas pradejo varveti pro abu tilto galus(ryskiai per skystas). ta proga noreciau paklausti koky tepala naudojai? mano prileista variklio alyva reiktu pakeisti gerokai tristesniu.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 26 2009, 15:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2009, 12:27
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
Sorry uz gerokai paveluota praeita atsakyma, praslydo pro akis postas... ;-)
Tepala leidau gan tirsta, solidolo tipo, pavadinimo ir markes tikrai nezinau, nes radau ji seniai
gulinti pas save nuo neatmenamu laiku... Kazkoks rusiskas matyt buvo. Jis visai pas mane nebego,
buvo mazdaug kaip sviesto kambario temperaturoje konsistencijos.
Seip geriausiai grezti skyles ties ta vieta, kur baigiasi "rankos" asis, jei gerai pamenu apie 30 cm nuo tilto galu. Ten stovi po du adatinius guolius, jie labai ploni (apie 3 mm storio), jei girdisi pas tave
garsai, tai kazkuris guolis bus parejes, tikriausiai tas kuris maunasi arciau "rankos" asies galo, ta prasme tas, kuris ikalus "ranka" i tilta, bus arciau tilto centro.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2009, 09:30 
as taip ir maniau, panagrinejes galinio tilto schema kuria parsisiunciau is prancuzu, bandziau isardyti tilta ir pritepti litolo, taciau susiduriau su iskalimo problema neuzteko irankiu ir jegu, nezinojau kur reikia drasiai kalti kad nesulauzyti ko nors. tai nusivyles isgreziau skyle ir tepalo prileidau su ta intencija kad vaziosiu iki pergales kol visai isizergs, tad desiu kita tilta is sroto nes poroj servisu buvau uzvaziaves ir visi atkalbinejo nuo guoliu keitimo ir restauracijos. tai kadangi atrabotke isbego reikia ipilti tirstesnio tepalo, salidolas nelabai tinka, nes jis nenubegs iki guoliu taip ir liks kruvele ten kur susviksiu:). reikia tepalo mazdaug sviezio medaus konsistencijos.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 27 2009, 12:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gali bandyti naudot kad ir granatų tepalą, šiek tiek praskiedęs atrabotke, ar tą patį solidolą pasišildęs. Ant vienkartinio švirkšto mauni plastikinį vamzduką, ir įšvirkšti visą košę į norimą tašką. Tas nei pakenks, nei padės. Mirusiems guoliams, su suėstomis adatomis ir suėstomis apkabomis, tai visvien kaip mirusiam klyzma. Girgždesiai kuriam laikui gal ir apmažės, bet guolių, taigi ir normalios galo amortizacijos, tuo neatgaivinsi.
Tepimo taškų padarymas ir pastovus tepimas turi prasmę, tik jei guoliai nauji ir palaikomi tokioje būklėje, o ne atgaivinti lavonams.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2009, 12:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2009, 12:27
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
Pritariu proffanui.
As beje prileidau pilna vidu to tirsto tepalo kol daugiau jau nebelindo...tai jis tikrai turi siekti tas reikalingas tepimui vietas. Kadandi jis tirstas, tai niekur ir neisbega pro sonus.

sigismen: geriau nedaryk tos pacios klaidos kaip ir as: paklauses vieno serviso "meistro" patarimo, is pradziu nusipirkau tipo "gera" tilta (per skelbimus inete radau), is paziuros viskas pas ji ok, bet visos problemos pasimate kai uzdejau ji ant savo masinos: ratai vistiek klisi stovi. Na jei tau ir neklisi bus, tai guoliai senam tilte bus sudile ir ilgai nelaikys. O ir kainas nesamoningas uzsikele sruotuose: uz senas detales, pvz. prie Kauno esanciam autolauzyne "Autominute" praso nuo 450 Lt uz sena ir neaiskios busenos Xaros tilta.

Geriausias variantas arba paciam atrestauruoti tilta jei yra galimybes: issiardzius isidek naujus guolius/ivores, sutepk ir viskas.
Arba vezk i servisa, uz ~900 Lt padaro... Tik neaisku kaip ten su darbu kokybe buna, kai pats viska darai, tai zinai kad sau darai ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2009, 13:03 
silutej radau tilta uz 300. bet nepirkau laikiau kol maniskis nusibaigs. kadangi ratu klisumas visai nedidelis. vienas isvis manau kad sveikas guolis nes ranka labai tvirtai stovi. kitas siek tiek kliba ir ratas klisesnis. del restauracija tai mielai uzsiimciau pats tik sakau kad nedrasu kalti isvisu jegu kai nezinai kur, kiek perziurejau filmuku apie tilto remonta, niekur nemaciau iskalimo proceduros tik rodo kaip isima jau iskalta torciona. gal kas galetu foto su komentarais kur ka isukti ir ka iskalti, ir kas po ko. grynai tik torsiono iskalima su antdekline plokstele. pakui manau ranka isiimtu ir butu galima galvot apie ivores, tepima, tepimo taskus........


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 28 2009, 14:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2009, 12:27
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
to sigismen: trumpai galiu papasakot kaip iškalti torsionus. Aš pirmą kartą kai norėjau išardyti visą tiltą, irgi nežinojau nuo ko pradėti. Net postą su fotkėm čia postinau kaip pas mane viskas atrodo, galvojau kad kas nors padės ta tema...

Taigi, norint išimti/iškalti bet kurį torsioną, pirmiausiai reikia:

1) iš pradžių atsukti apsauginį dangtelį, kurio centre įsuktas varžtas su įpova(šioje foto http://www.plus.fm/~admin/fotos/Citroen/Xsara/1998/GalinisTiltas/DSCF4112.JPG tas dangtelis yra pažymėtas "DK1"). Idealiu atveju, jam atsukti reikėtų turėti spec. įrankį, bet aš jo neturėjau, tai teko gerokai pavargti kol atsukau. Iš pradžių, su dratiniu šepečiu nušveičiau tą dangtelį ir ypač tas vietas prie jo sriegio, kad nebūtų rūdžių ir purvų. Tada apipurškiau jį rūdis naikinančiu skysčiu "Rost Of Plus" http://www.plus.fm/~admin/fotos/Citroen/Xsara/1998/GalinisTiltas/tools/RostOfPlus.jpg, bet galima taip pat pabandyti ir "WD-40". Apipurkštą vietą reikia palaikyti bent keletą valandų kad susigertų skystis ir ištirpdytų rūdis. Aš palikau jį per naktį apipurškęs. Tada pasiėmiau smailų kaltą, (galima ir didesnį atsuktuvą) ir įkalęs duobutę į dangtelį jį šeip ne taip pasukau...Kaltą reikėtų įremti kuo arčiau dangtelio krašto, ten kur prasideda sriegis. Dangtelio metalas yra minkštas ir greitai susigadina, bet vėliau, jį galima sutaisyti-aš užklijavau padarytas skylutes su metalo klijais.

2) kitoje torsiono pusėje reikia atsukti varžtelį ir su atsuktuvu ar kitu smailiu įrankiu išimti poveržlę("šaibą" ), kurioje skylė yra išgręžta ne centre, o šiek tiek į šoną. Atsukus dangtelį bus toks vaizdas http://www.plus.fm/~admin/fotos/Citroen/Xsara/1998/GalinisTiltas/DSCF4113.JPG (žr. ties "TD1 galas"). Ant tos vietos kur matosi šlicai, t.p. iš kitos pusės reikia užpurkšti minėto "Rost Of Plus". Taip pat būtų gerai užpurkšti ir kitame torsiono gale, kur buvo apsauginis dangtelis.

3) torsionui iškalti reikės vamzdelio, o dar geriau pilnavidurio metalinio stypo, diametro-pora mm plonesnio nei torsiono štanga ties galu(maždaug 10 mm). Priglaudęs strypą prie torsiono galo, reikia iš jėgos gerokai jį trinktelti su kuvalda keletą kartų, kol pajudės iš vietos ;)
Aš pastčiau tiltą stačią, atrėmiau/padėjau apatinį galą ant plytos, paprašiau kad tėvas tiltą palaikytų, o per kitą-su kuvalda per strypą...Štai ir viskas. Iškalus torsioną, jei sutepsi jo gale šlicus, tai kitą kartą jis išsikals labai lengvai... Ta pati procedūra ir kitam torsionui iškalti...

Prieš ardant tiltą, siūlau nusifotkinti kaip viskas buvo surinkta, nereikės vėliau sukti galvos kur ir kaip viskas buvo sudėta...

Kai iškalsi abu torsionus, po to iškalk "ausį" (AU1) prieš tai ją pasukęs taip, kad niekas netrukdytų(reikės pasukti apie 130 laipsnių į viršų, su plaktuko pagalba). Ji išsikala gan nesunkiai ir paprastai.
Po to beliks iškalti pačią "ranką"- čia jokių gudrybių nėra, tik reikės vėl daugiau jėgos..
Na sėkmės, jei kas nesigaus-rašyk, gal dar ką nors prisiminsiu !


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 12:06 
aciu uz isamu posta. iki ziemos bandysiususitvarkyti sita problema, greiciausiai desiu kita tilta. bet ikitodar turiu upo pasibandytiantsenojo "pastatyti klizma" pabandysiu sutepimo procedura, galbut reiks ta pati padaryti su kitu tiltu jei nuspresiu keisti. taigi dar biskuti noriu pasikonsultuoti. visu pirma sunkoka butu per tepimo taskus sulisti salidola arba litola nes jie tikrai tirsti, galbut reiketu suplakti kokteiliuka su transmisiniu tepalu. kitas dalykas ziurejau as y tilto schema ir svarsciau kur skylutes grest tepimo taskam. ar negeriau butu taska irangti ties rankos asies viduriu, juk kiek supratau tai, guoliai yra asies pradzioje ir pabaigoje, tai logiskabuti tepalaisvirksti i ta tarpa aisku jei ten yra vietos tarp asies vamzdzio ir tilto vamzdzio. manau po spaudimu iputus ten salidolo kokteiliuko jis pirmiausia patektu i tuos adatinius guolius o ne i tilto vamzdzio erdve kur nieko nera.


lauksiu komentaro.........


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007