Evil rašė:
viskas cia normalei, geriausiai tiuningui yra Xsara 1.4i ir 1.9d - daugiau erdves talentui atsiskleisti.
Apie tai, kad reik uzniaukt langus ir susimest fioletavus xenonus net net neuziminsiu, nes turbut budamas rimts vyrs tai padarei vos tik priregistraves masina. Na o dabar rimtai apie Xaros tiuningavima - pirmiausiai reik suzemint masinike, bent jau gala, forume aprasyta kaip tai daryt ir net gal rasi kaip krutai atrodo Xsara su suzemintu galu - tarsi valtis skrodzianti bangas (visi manys, kad lb greita yr), be to teigiamas aspektas - lempos sviecia auksciau ir kombinuojant su xenonais duos kelio dievo efekta - visi trauksis tau is po ratu, stos salikelen ir mirkses avariniais. Gera pradzia - puse darbo, po vaziuokles suzeminimo butina uzdet suderintus tekinius (žem. ratus), i mazesnius nei 17" siulyciau ne neziuret - nevez, deja rasti tinkamus sunku (gi nebusi mulkis ir nepirksi firminius is parduotuves), todel gali susirast kokius penkiaspykius nuo bulkos ir su rastavkem padarytom is senu stabdziu disku uzsimest ant savo Xsaros. Vaziuokles tiuninga butu galima uzbaigt isigijus teisingas padangas, jos butinai turi buti eglute! kitaip chebra su BMW isjuoks negyvai. Aisku nebuk mulkis ir nauju is parduotuves neimk (kur gi matyta uz padangas moket daugiau nei uz masina) ir nekreipk i tai ka sako specialistai, jog 1.6mm - minimalus saugus padangos rasto gylis, F-1 greiciausios masinos pasaulyje ir vazineja su plikom padangom!!! Ir nepasikuklink ant padangu plocio, dek kuo platesnes, 215-225 turetu but ok, jei tilps po sparnais.
Taigi turi superduper stabilia masina, taciau jauti, kad truksta gyvybes po kapotu? Nepavyksta aplenkt troleibuso? Ne beda - ispjauk paskutini bakeli (jis siaip ar taip supus) ivirink vamzdi uzdek chromuota antgali su melynom lemputem is senuku ir nebepazinsi masinos - maloniai urgs po kiekvieno gazo spustelejimo, o ir gatvej tikrai atkreipsi demesi, net policininkai gali imt stabdyt is pavydo. Sekantis perfomanco didinimo budas - sportinis oro filtras, ant turgaus gali paimt pigiau ar koki deveta, dadeda pora arkliu ir suteikia varikliui malonu riaumojima ties aukstomis apsukomis (girdetum, jei nebutum ivirines vamzdzio vietoj duslerkes). Taciau tai tik tiuningo pradzia, visi rimti tiuninguotojai deda turbina, arba dvi. Kur jas det - fantazijos reikalas, bet po kapotu duoda didesni efekta nei imestos i bagazine, bet čia pagal galimybes, svarbu bent turet viena-dvi ir niekas negalvos, kad nerimts esi, o ir ant automobilio galinio lango galesi drasiai klijuot lipduka TURBO.
Pradziai tiek, sorry, kad taip netvarkingai papasakojau.
P.S. parasyk kaip sekes, imesk nuotrauku kaip sekasi tiuninguot savo masinike.
toks vaizdas, kad taip ir neispildysi savo svajoniu o pavydet kitiem noro kazka keist ir smerkt uz tai, juk musu Lietuviu bruozas
