WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

del citroen apdarymo ir turbinimo
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=18842
Puslapis 11

Autorius:  dziusas [ Bir 11 2009, 14:46 ]
Pranešimo tema:  del citroen apdarymo ir turbinimo

sweiki visi:) kaip gyvuojat:)? norejau pasidomet ar gal kas turi kokiu pasiulymu del xsaros gal pasiulisit ka galima su isore gero padaryt ir su varikliu padidinti trauka ar galia ir panasiai:)p mastau vasarai uzsiimti tokiu planu kaip xsaros grazinis ir tobulinimas:p

Autorius:  Gerasdviratis [ Bir 12 2009, 12:14 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Pirmiausiai reik turet is ko daryt.Tarkim VTS 2 l. Kaiptik tokia dabar yra parduodama Rigoj geram stovyje.

Autorius:  Evil [ Bir 12 2009, 17:51 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

viskas cia normalei, geriausiai tiuningui yra Xsara 1.4i ir 1.9d - daugiau erdves talentui atsiskleisti.
Apie tai, kad reik uzniaukt langus ir susimest fioletavus xenonus net net neuziminsiu, nes turbut budamas rimts vyrs tai padarei vos tik priregistraves masina. Na o dabar rimtai apie Xaros tiuningavima - pirmiausiai reik suzemint masinike, bent jau gala, forume aprasyta kaip tai daryt ir net gal rasi kaip krutai atrodo Xsara su suzemintu galu - tarsi valtis skrodzianti bangas (visi manys, kad lb greita yr), be to teigiamas aspektas - lempos sviecia auksciau ir kombinuojant su xenonais duos kelio dievo efekta - visi trauksis tau is po ratu, stos salikelen ir mirkses avariniais. Gera pradzia - puse darbo, po vaziuokles suzeminimo butina uzdet suderintus tekinius (žem. ratus), i mazesnius nei 17" siulyciau ne neziuret - nevez, deja rasti tinkamus sunku (gi nebusi mulkis ir nepirksi firminius is parduotuves), todel gali susirast kokius penkiaspykius nuo bulkos ir su rastavkem padarytom is senu stabdziu disku uzsimest ant savo Xsaros. Vaziuokles tiuninga butu galima uzbaigt isigijus teisingas padangas, jos butinai turi buti eglute! kitaip chebra su BMW isjuoks negyvai. Aisku nebuk mulkis ir nauju is parduotuves neimk (kur gi matyta uz padangas moket daugiau nei uz masina) ir nekreipk i tai ka sako specialistai, jog 1.6mm - minimalus saugus padangos rasto gylis, F-1 greiciausios masinos pasaulyje ir vazineja su plikom padangom!!! Ir nepasikuklink ant padangu plocio, dek kuo platesnes, 215-225 turetu but ok, jei tilps po sparnais.
Taigi turi superduper stabilia masina, taciau jauti, kad truksta gyvybes po kapotu? Nepavyksta aplenkt troleibuso? Ne beda - ispjauk paskutini bakeli (jis siaip ar taip supus) ivirink vamzdi uzdek chromuota antgali su melynom lemputem is senuku ir nebepazinsi masinos - maloniai urgs po kiekvieno gazo spustelejimo, o ir gatvej tikrai atkreipsi demesi, net policininkai gali imt stabdyt is pavydo. Sekantis perfomanco didinimo budas - sportinis oro filtras, ant turgaus gali paimt pigiau ar koki deveta, dadeda pora arkliu ir suteikia varikliui malonu riaumojima ties aukstomis apsukomis (girdetum, jei nebutum ivirines vamzdzio vietoj duslerkes). Taciau tai tik tiuningo pradzia, visi rimti tiuninguotojai deda turbina, arba dvi. Kur jas det - fantazijos reikalas, bet po kapotu duoda didesni efekta nei imestos i bagazine, bet čia pagal galimybes, svarbu bent turet viena-dvi ir niekas negalvos, kad nerimts esi, o ir ant automobilio galinio lango galesi drasiai klijuot lipduka TURBO.
Pradziai tiek, sorry, kad taip netvarkingai papasakojau.
P.S. parasyk kaip sekes, imesk nuotrauku kaip sekasi tiuninguot savo masinike.

Autorius:  Kostas [ Bir 12 2009, 18:00 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Ne pats rašei,Velniau :mrgreen:

Autorius:  s-igi-s [ Bir 12 2009, 18:00 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Evil :good: Super :D Tik pamiršai pavartoti tokias senas lietuviškas raides kaip "w, q" ir pan. Dabar vyrs gali nesuprasti.

Autorius:  Evil [ Bir 12 2009, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

s-igi-s rašė:
Evil :good: Super :D Tik pamiršai pavartoti tokias senas lietuviškas raides kaip "w, q" ir pan. Dabar vyrs gali nesuprasti.


a jo pamirsau visai, jei ka skelbimo autoriui linkas: http://kriu.lt/jaunimo-kalba/
ten pavercia pencinyku kalba i normalaws sjoljkinjo jeunimo. Sorry uz neapdairuma :)

Autorius:  dziusas [ Bir 13 2009, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

na pradziai isvaizda tvarkysiu poto jau galvojusiu su su varikliu ir galios didinimu tik reikia gristi i klaipeda ir ziuret kas gausis su mano planais ir tiek :) aisku domesiuos su priekio ir galo zeminimu didesniu ratu dejimu ratlankiu ieskojimas cia pradiziai kaip minimum langai tamsinti jau ir taip yra:)gal kas moka su fotosopu gerai dirbti?

Autorius:  twarius [ Lie 18 2009, 09:56 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Evil rašė:
viskas cia normalei, geriausiai tiuningui yra Xsara 1.4i ir 1.9d - daugiau erdves talentui atsiskleisti.
Apie tai, kad reik uzniaukt langus ir susimest fioletavus xenonus net net neuziminsiu, nes turbut budamas rimts vyrs tai padarei vos tik priregistraves masina. Na o dabar rimtai apie Xaros tiuningavima - pirmiausiai reik suzemint masinike, bent jau gala, forume aprasyta kaip tai daryt ir net gal rasi kaip krutai atrodo Xsara su suzemintu galu - tarsi valtis skrodzianti bangas (visi manys, kad lb greita yr), be to teigiamas aspektas - lempos sviecia auksciau ir kombinuojant su xenonais duos kelio dievo efekta - visi trauksis tau is po ratu, stos salikelen ir mirkses avariniais. Gera pradzia - puse darbo, po vaziuokles suzeminimo butina uzdet suderintus tekinius (žem. ratus), i mazesnius nei 17" siulyciau ne neziuret - nevez, deja rasti tinkamus sunku (gi nebusi mulkis ir nepirksi firminius is parduotuves), todel gali susirast kokius penkiaspykius nuo bulkos ir su rastavkem padarytom is senu stabdziu disku uzsimest ant savo Xsaros. Vaziuokles tiuninga butu galima uzbaigt isigijus teisingas padangas, jos butinai turi buti eglute! kitaip chebra su BMW isjuoks negyvai. Aisku nebuk mulkis ir nauju is parduotuves neimk (kur gi matyta uz padangas moket daugiau nei uz masina) ir nekreipk i tai ka sako specialistai, jog 1.6mm - minimalus saugus padangos rasto gylis, F-1 greiciausios masinos pasaulyje ir vazineja su plikom padangom!!! Ir nepasikuklink ant padangu plocio, dek kuo platesnes, 215-225 turetu but ok, jei tilps po sparnais.
Taigi turi superduper stabilia masina, taciau jauti, kad truksta gyvybes po kapotu? Nepavyksta aplenkt troleibuso? Ne beda - ispjauk paskutini bakeli (jis siaip ar taip supus) ivirink vamzdi uzdek chromuota antgali su melynom lemputem is senuku ir nebepazinsi masinos - maloniai urgs po kiekvieno gazo spustelejimo, o ir gatvej tikrai atkreipsi demesi, net policininkai gali imt stabdyt is pavydo. Sekantis perfomanco didinimo budas - sportinis oro filtras, ant turgaus gali paimt pigiau ar koki deveta, dadeda pora arkliu ir suteikia varikliui malonu riaumojima ties aukstomis apsukomis (girdetum, jei nebutum ivirines vamzdzio vietoj duslerkes). Taciau tai tik tiuningo pradzia, visi rimti tiuninguotojai deda turbina, arba dvi. Kur jas det - fantazijos reikalas, bet po kapotu duoda didesni efekta nei imestos i bagazine, bet čia pagal galimybes, svarbu bent turet viena-dvi ir niekas negalvos, kad nerimts esi, o ir ant automobilio galinio lango galesi drasiai klijuot lipduka TURBO.
Pradziai tiek, sorry, kad taip netvarkingai papasakojau.
P.S. parasyk kaip sekes, imesk nuotrauku kaip sekasi tiuninguot savo masinike.


toks vaizdas, kad taip ir neispildysi savo svajoniu o pavydet kitiem noro kazka keist ir smerkt uz tai, juk musu Lietuviu bruozas :cry:

Autorius:  Evil [ Lie 18 2009, 23:42 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

twarius rašė:

toks vaizdas, kad taip ir neispildysi savo svajoniu o pavydet kitiem noro kazka keist ir smerkt uz tai, juk musu Lietuviu bruozas :cry:


na niaukti langai ir fioletavi zenonai ar knygu lentyna ant bagazines dangcio - visiskai nepanasu man i svajone, ypac i tokia, kokios negaleciau igyvendinti. Norinciu keisti irgi niekas nesmerkia, jei turi vizija - pirmyn. Niekas nesmerks uz tai, kad igyvendini savo vizija, net jei skoniai nesutaps. Kitas reikalas kuomet neturi nei vizijos nei fantazijos nei skonio nei sveiko ironijos suvokimo, o tik poreiki tureti "pussywagon" tipo transporto priemone, bet neistengi isigyti BMW 318td su M3 buferiais...

Autorius:  twarius [ Lie 21 2009, 07:44 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Evil rašė:
twarius rašė:

toks vaizdas, kad taip ir neispildysi savo svajoniu o pavydet kitiem noro kazka keist ir smerkt uz tai, juk musu Lietuviu bruozas :cry:


na niaukti langai ir fioletavi zenonai ar knygu lentyna ant bagazines dangcio - visiskai nepanasu man i svajone, ypac i tokia, kokios negaleciau igyvendinti. Norinciu keisti irgi niekas nesmerkia, jei turi vizija - pirmyn. Niekas nesmerks uz tai, kad igyvendini savo vizija, net jei skoniai nesutaps. Kitas reikalas kuomet neturi nei vizijos nei fantazijos nei skonio nei sveiko ironijos suvokimo, o tik poreiki tureti "pussywagon" tipo transporto priemone, bet neistengi isigyti BMW 318td su M3 buferiais...


:) zmogus neistengiantis isigyti BeMeWe niekada nepirks Citroen, jis pirks geriau supuvusi Gopla o mano akimis Xsara modeliukas labiausiai tinka jaunimo cackems ir labiausiai cackinasi :roll:

Autorius:  Saulius [ Lie 21 2009, 09:18 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

Saxo ir xsaras megejai perdarinet anglijoje, nes ten jaunimelis palakstyt megsta, bet pirkti galingu automobiliu nelabai isgali del dideliu draudimo imoku. Jei temos autorius anglu kalba supranta tai ju forumuose galetu pasieskoti. Tikrai yra daug info ir nuotrauku.
Bet mano nuomone tokia: Jei tai daroma tik del grozio, tai neverta. Nebent turi pinigu truputeli daugiau nei ta xara verta buvo.

Autorius:  Vilimantas [ Vas 13 2010, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: del citroen apdarymo ir turbinimo

va, su visom kainom
http://www.galingas.lt/chip-tiuningo-paslaugos
pasieskok savo variklio :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/