WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 18:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 13 2010, 10:19 
Nusipirkau Xsara 99' dyzeliuka. Ziema dabar darbine temperatura variklio buna 80-85, bet Vilniuj per kamscius teko pavaziuot neseniai tai uzkilo gerokai virs 90 gana greitai. Tai idomu ar nebuna problemu su temperatura vasara per karscius, jei i koki kamsti dar ypac patenki? Pas mane ventiliatorius prie radiatoriaus tik vienas, nors kiek maciau turi buti 2 ten :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 13 2010, 10:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Buna du ventiliatoriai tada kai kondiske buna....

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 14 2010, 16:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 11 2008, 19:05
Pranešimai: 46
Miestas: Vilnius - Juodupe
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 14 2010, 16:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Normalu nepilnai 90...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 14 2010, 17:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 14 2010, 17:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Vytius rašė:
Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..


Gal daviklis blogas, bet tikrai neturi virsyti simto, jau prie kokiu 97 ventiliatorius turetu nesustodamas suktis ir atausinti. Pas mane vasara daugiau 90 net kamsciuose nebuna, bet su ijungta klima ir tuo paciu ventiliatorium. Čia benzinas, bet 105 tai tikrai ne normalu, pas mane net skalė tik iki 110.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 09:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Vytius rašė:
Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..

Nekuriem AX ,senesniem ZX ir Xsara senesnio neteisingai rodo . Gai gali pasitikrinti uzvedus kada isijungia ventiliatorius. Jei tai butu 100 su virsum,tai gi puodas jau turetu virti. Jei neverda-viskas OK.Pas mane ir vienam AX neteisingai rode ir kitam ir ZX senesniam ir pas kitus tai esu pastebejes. Gali but ,kad nieko baisaus.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 21:05 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 11 2008, 19:05
Pranešimai: 46
Miestas: Vilnius - Juodupe
Na tikrai niekas neverda, galbut daviklis meluoja. Bet kazkur forume jau buvo apie tai sneketa ir daugelis snekejo kad viskas ok !? :?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 21:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Raimis09 rašė:
Na tikrai niekas neverda, galbut daviklis meluoja. Bet kazkur forume jau buvo apie tai sneketa ir daugelis snekejo kad viskas ok !? :?


:) Fizika! Prie aukštesnio slėgio skysčiai verda aukštesnėje temperatūroje. Aušinimo sistemoje slėgis iki 1.4 bar, kiek pamenu, itogo vandens virimo temperatūra tokiame slėgyje - 109 laipsniai, etilenglikolio ir vandens mišinys - "antifryzas" dar kiek aukštesnėje temperatūroje, mišinys 1:1 verda kažkur 115 laipsnių. Taip, kad normalu, jog neverda, bet nenormalu, kad laiko tokią auštą temepratūrą.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 21:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
maniskiam 1.9TD irgi su temperatura nelabai suprantu:
užsivedu šaltą, važiuoju temp. kyla, pasiekia apie 90 ir staiga krenta iki 70, tai greiciausiai del atsidariusio termostato. Toliau kaip be važiuotum ar tiesiai ar kamščiuose laikosi 75 plius minus 3 laipsniai. Norint, kad suveiktu ventiliatoriai reik palaikyt keleta min didesnem apsukom stovint vietoj, ar pabuksuot. Ventiliatoriai isijungia prie 90, o išsisijungia prie 80 laipsnių. Čia stebėjimai pagal spidometro parodymus.
Mano nuomone, kaip tai mažokai temperatūros rodo.
ka manote kolėgos?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 22:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
As pritariu, kad rodykle maziau rodo - meluoja :) , bet ar daviklis, ar skydelis :?: Lengviau pabandyt isukt kita davikli.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 22:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
daviklį pakeičiau į naują, skydelį buvau pasiskolinęs


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 17 2010, 17:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Negali būt, kad termostatas striginėja tik užsidarydamas ir važiuoji visad su atdaru? O pvz užsidaro tik temperatūrai dar labiau nukritus

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 17 2010, 21:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
kada uzsidaro neaišku, pagal skydelio parodymus nenustatysiu. Bet kartais patebiu, kad temp. skydelyje juda nuo 70 iki 80 laipniu, laiko tarpas kelios minutės. Tai gal tai pagal darinėjimasi termostato?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Kov 20 2010, 19:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Važiuojant termostatas nei atsidaro nei užsidaro. termostatas - tam ir pavadinimas - pastovi temperatūra. Jis pradeda atsidaryti prie temperatūros kuri užrašyta ant paties termostato ir palaiko tokią temperatūrą. Jis pastoviai tai prisidaro, jei per radiatorių praėjęs aušinimo skystis atašala labiau nei reikia darbinės temperatūros ir prasidaro, kai auš.skysčio temp. per didelė už reikalingą. Tai taip paprastai. jei sudėtingiau, tai kiekvienas variklis turi mažąjį aušinimo skysčio cirkuliacijos ratą ir dydįjį. Vat ten tie du srautai prie termostato ir maišosi(dar vienas srautas mažajame rate iš pečiuko). Bet gal užteks tos teorijos. Nors šiaip variklis dirba geriausiai prie kažkur 115* temp. tada jis mažiausiai dėvisi ir visa kita, bet tokios temp paprastuose varikliuose neina pasiekti paprasčiausiai net ir saugumo sumetimais. Važinėjant mieste visuomet auš.skysčio temp pakils aukščiau nei kely. Jei sistema sandari, skysčio norma, radiatorius pakankamai didelis, neužneštas purvu ar kitokiom šiukšlėm, oro temp. ne virš 25*, tai ventiliatorius ir neturėtų įsijungti. Bet neprošal būtų patikrinti ventiliatoriaus įjungimo daviklį. Ir patį ventiliatorių ar jis veiksnus. Daviklį gali patikrinti ir neišėmęs, kaip čia vienas forumietis rašė, bet geriausia išėmus testerio pagalba ir vandens, kuris kokioje nors talpoje būtų kaitinamas ant viriklės bei termometro, kad matytum prie kokios vandens temp susijungia daviklio kontaktai, t.y. įjungiamas ventiliatorius.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007