WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 21:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 23 2009, 18:12
Pranešimai: 30
Sveiki pas mane 2.0 HDi temperatura kyla kazkur iki 100
ventiliatorius isijungia irgi panasiai, buvau pas elektrika viska patikrinom viskas veikia, paskui vienas kolega pasidomejo kad jis ir turi isijungti prie 97
taigi nusiraminau nors ir keistai man visa tai atrodo
visos masinos kiek turejau kaisdavo iki 90


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 22:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Kai jis įsijungia, tai pilnu greičiu ar lėtintu? Kai užvedus ir įjungus kondicionierių, pritraukus movą, ventiliatorių iškart jungia ar vėliau? Lėtai ar greitai sukasi?

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 23:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Panašu, kad viskas čia normaliai :roll: .
Prieš savaitėlę teko operuoti vieną Xantiją HDI dėl sudegusių abiejų radiatoriaus ventiliatorių, bet po pakeitimo jie abu ir įsijunginėjo pasiekus 95C (pagal skydelio parodymus; lazerinis termometras rodė 93C). Kadangi pas dyzelius ventiliatoriai priverstinai ir teturi įsijungti panašioje temperatūroje (pas 2.1TD ~95C), nemanau, kad verta temon gilintis ir ieškoti tų pasikavojusių riebių partizanų.
Variante su automatine klima būtų kiek kita šneka, bet jei ventiliatoriai veikia aušalui pasiekus 95C, pagrindo panikai kaip ir nėra. Svarbu tėra, kad variklis niekada nepasiektų >110C.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 03 2010, 19:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 23 2009, 18:12
Pranešimai: 30
katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 03 2010, 21:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Wykis rašė:
katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta


bugas :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 03 2010, 22:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
bugas :D

Jeliektra. Ir nieko nereiškianti.
Kai akumas nebe šviežias, net ir po kelų valandų po važiavimo ir apsukų, ir kuro kiekio, ir variklio temperatūros rodyklės gali plaukioti (ir plaukioja) plačiame diapazone. Tas susiję ir su šviesomis; duodi srovę lempoms- atimi ją iš daviklių.
Aš tokiu atveju susirūpinčiau, ką gi man tas generas išduoda, ir kiek akumas dar temps... :roll: . O ne davikliais.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 11 2010, 13:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
Wykis rašė:
katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta


Pas mane irgi tas pats, isijungi sviesas vasara rodykle rodo beveik 90, dar isjungi priesrukines(bufryje) temperatura jau 90 cia del to kad generatoriui pasidaro sunkiau suktis kai elektros prietaisai veikia( dar salono ventiliatorius duoda nemazai).


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bir 12 2010, 08:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
tvarkykites masinas, jei generui papildomus 150w uzmaitinant reik pastangu ir del to kaista variklis.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 21:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 06 2012, 18:02
Pranešimai: 27
Visgi citroenam iskaitant temperaturos daviklio netikslumus spidometre yra normalu 100 temperatura. prikabinu lentele kurioje aiskiai parasyta pagal variklius kada atsidarineja terpmostatas ir kada pilnai atidarytas + pagal masinas stovi davikliai kaip tures suveikti ventiliatoriai, pvz mano xsara 97m 1.8 termostatas suveikia 83, atsidaro pilnai 89, o ventiliatoriu ijungia 97 (nes toks eina daviklis), atrodo daug, bet tokia turi buti temperatura. Yra davikliai kurie valdo ventiliatoriu nuo 97, kiti nuo 92, kiti kur 3 laidu valdo pvz nuo 92 letas sukimas arba vienas ventiliatorius, 97 du ventiliatoriai arba greitas sukimas. Kazkodel formune tokiu konkreciu paaiskinimu nemaciau. Tad net esant puikiai irangai tu masinoi gali 100 laipsniu pamatyt, o jau nebekalbant apie netiklsius daviklius...

Gal keistai skamba bet taip yra, pries tai turejau japona, tai tokie dalykai man taip pat nepatinka, japone kaip ibesta rodykle stovedavo, daryk ka nori.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: xx
termotat - Kopija.jpg
termotat - Kopija.jpg [ 21.77 KiB | Peržiūrėta 1898 kartus(ų) ]
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Variklio temperatura
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ko čia parinies, dexteri? :D
Užkais, lempa įsijungs... Pats turiu tris bolidus visai be rodyklės ir nesuku galvos.


Ir visada taip - kaip tik sena mašina su daugiau navarotų ir skydelio funkcijų - taip ten viskas blogai atrodo. Tai temperatūra ne ta, tai tepalo slėgio trūksta, apsukos per aukštos/žemos/šokinėja... O dar ir laikrodis atsilieka :D
Termostato tikrinimas - iššoki į trasą žiemą prie -15C ir varai. Jei į saloną šilto oro nepučia - reikia keist. Jei vasarą per kamščius lempa degasi - reikia žiūrėt ventiliatoriasus, o gal ir sistemą prasiplaut, jeigu nebeataušina (į pietus sumanysi palėkt - perkaitinsi).
Gaudyt laipsnius vienetų tikslumu - kur prasmė? Tam varikliui ten nei šilta, nei šalta, ar ten 82, ar 92..., o dėl dviejų trijų laipsnių :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007