WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklio temperatura
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=21065
Puslapis 22

Autorius:  Wykis [ Bir 02 2010, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Sveiki pas mane 2.0 HDi temperatura kyla kazkur iki 100
ventiliatorius isijungia irgi panasiai, buvau pas elektrika viska patikrinom viskas veikia, paskui vienas kolega pasidomejo kad jis ir turi isijungti prie 97
taigi nusiraminau nors ir keistai man visa tai atrodo
visos masinos kiek turejau kaisdavo iki 90

Autorius:  xplikis [ Bir 02 2010, 22:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Kai jis įsijungia, tai pilnu greičiu ar lėtintu? Kai užvedus ir įjungus kondicionierių, pritraukus movą, ventiliatorių iškart jungia ar vėliau? Lėtai ar greitai sukasi?

Autorius:  proffanas [ Bir 02 2010, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Panašu, kad viskas čia normaliai :roll: .
Prieš savaitėlę teko operuoti vieną Xantiją HDI dėl sudegusių abiejų radiatoriaus ventiliatorių, bet po pakeitimo jie abu ir įsijunginėjo pasiekus 95C (pagal skydelio parodymus; lazerinis termometras rodė 93C). Kadangi pas dyzelius ventiliatoriai priverstinai ir teturi įsijungti panašioje temperatūroje (pas 2.1TD ~95C), nemanau, kad verta temon gilintis ir ieškoti tų pasikavojusių riebių partizanų.
Variante su automatine klima būtų kiek kita šneka, bet jei ventiliatoriai veikia aušalui pasiekus 95C, pagrindo panikai kaip ir nėra. Svarbu tėra, kad variklis niekada nepasiektų >110C.

Autorius:  Wykis [ Bir 03 2010, 19:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta

Autorius:  whisky.lt [ Bir 03 2010, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Wykis rašė:
katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta


bugas :D

Autorius:  proffanas [ Bir 03 2010, 22:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

whisky.lt rašė:
bugas :D

Jeliektra. Ir nieko nereiškianti.
Kai akumas nebe šviežias, net ir po kelų valandų po važiavimo ir apsukų, ir kuro kiekio, ir variklio temperatūros rodyklės gali plaukioti (ir plaukioja) plačiame diapazone. Tas susiję ir su šviesomis; duodi srovę lempoms- atimi ją iš daviklių.
Aš tokiu atveju susirūpinčiau, ką gi man tas generas išduoda, ir kiek akumas dar temps... :roll: . O ne davikliais.

Autorius:  mr_aurimas [ Bir 11 2010, 13:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Wykis rašė:
katik pastebejau idomu dalyka, ijungus artimasias sviesas temperaturos rodykle pakyla 4-5 laipsnius o isjungus krenta


Pas mane irgi tas pats, isijungi sviesas vasara rodykle rodo beveik 90, dar isjungi priesrukines(bufryje) temperatura jau 90 cia del to kad generatoriui pasidaro sunkiau suktis kai elektros prietaisai veikia( dar salono ventiliatorius duoda nemazai).

Autorius:  Kosmoz [ Bir 12 2010, 08:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

tvarkykites masinas, jei generui papildomus 150w uzmaitinant reik pastangu ir del to kaista variklis.

Autorius:  smiledexter [ Bal 22 2013, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Visgi citroenam iskaitant temperaturos daviklio netikslumus spidometre yra normalu 100 temperatura. prikabinu lentele kurioje aiskiai parasyta pagal variklius kada atsidarineja terpmostatas ir kada pilnai atidarytas + pagal masinas stovi davikliai kaip tures suveikti ventiliatoriai, pvz mano xsara 97m 1.8 termostatas suveikia 83, atsidaro pilnai 89, o ventiliatoriu ijungia 97 (nes toks eina daviklis), atrodo daug, bet tokia turi buti temperatura. Yra davikliai kurie valdo ventiliatoriu nuo 97, kiti nuo 92, kiti kur 3 laidu valdo pvz nuo 92 letas sukimas arba vienas ventiliatorius, 97 du ventiliatoriai arba greitas sukimas. Kazkodel formune tokiu konkreciu paaiskinimu nemaciau. Tad net esant puikiai irangai tu masinoi gali 100 laipsniu pamatyt, o jau nebekalbant apie netiklsius daviklius...

Gal keistai skamba bet taip yra, pries tai turejau japona, tai tokie dalykai man taip pat nepatinka, japone kaip ibesta rodykle stovedavo, daryk ka nori.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: xx
termotat - Kopija.jpg
termotat - Kopija.jpg [ 21.77 KiB | Peržiūrėta 1913 kartus(ų) ]

Autorius:  tadas1991 [ Bal 22 2013, 22:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Ko čia parinies, dexteri? :D
Užkais, lempa įsijungs... Pats turiu tris bolidus visai be rodyklės ir nesuku galvos.


Ir visada taip - kaip tik sena mašina su daugiau navarotų ir skydelio funkcijų - taip ten viskas blogai atrodo. Tai temperatūra ne ta, tai tepalo slėgio trūksta, apsukos per aukštos/žemos/šokinėja... O dar ir laikrodis atsilieka :D
Termostato tikrinimas - iššoki į trasą žiemą prie -15C ir varai. Jei į saloną šilto oro nepučia - reikia keist. Jei vasarą per kamščius lempa degasi - reikia žiūrėt ventiliatoriasus, o gal ir sistemą prasiplaut, jeigu nebeataušina (į pietus sumanysi palėkt - perkaitinsi).
Gaudyt laipsnius vienetų tikslumu - kur prasmė? Tam varikliui ten nei šilta, nei šalta, ar ten 82, ar 92..., o dėl dviejų trijų laipsnių :D

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/