WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklio temperatura
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=21065
Puslapis 12

Autorius:  mantvens [ Kov 13 2010, 10:19 ]
Pranešimo tema:  Variklio temperatura

Nusipirkau Xsara 99' dyzeliuka. Ziema dabar darbine temperatura variklio buna 80-85, bet Vilniuj per kamscius teko pavaziuot neseniai tai uzkilo gerokai virs 90 gana greitai. Tai idomu ar nebuna problemu su temperatura vasara per karscius, jei i koki kamsti dar ypac patenki? Pas mane ventiliatorius prie radiatoriaus tik vienas, nors kiek maciau turi buti 2 ten :)

Autorius:  Vycius [ Kov 13 2010, 10:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Buna du ventiliatoriai tada kai kondiske buna....

Autorius:  Raimis09 [ Kov 14 2010, 16:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Autorius:  Kostas [ Kov 14 2010, 16:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Normalu nepilnai 90...

Autorius:  Vycius [ Kov 14 2010, 17:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..

Autorius:  Evil [ Kov 14 2010, 17:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Vytius rašė:
Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..


Gal daviklis blogas, bet tikrai neturi virsyti simto, jau prie kokiu 97 ventiliatorius turetu nesustodamas suktis ir atausinti. Pas mane vasara daugiau 90 net kamsciuose nebuna, bet su ijungta klima ir tuo paciu ventiliatorium. Čia benzinas, bet 105 tai tikrai ne normalu, pas mane net skalė tik iki 110.

Autorius:  Gerasdviratis [ Kov 15 2010, 09:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Vytius rašė:
Raimis09 rašė:
Pas mane benzinas, tai vasara Vilniuj kamsciuose variklio temperatura laikosi prie 105 C :D . Kaip kazkur forume buvo rasyta, tai citrinom normalu !!! Tai ir nesuku sau daugiau galvos !!!

Gal geriau jau pradek sukt galva nes reiks tarpine keist motoriuko jei dar nereikia :wink: normali temp turi but apie 90, bet tikrai ne virs 100 laipsniu..

Nekuriem AX ,senesniem ZX ir Xsara senesnio neteisingai rodo . Gai gali pasitikrinti uzvedus kada isijungia ventiliatorius. Jei tai butu 100 su virsum,tai gi puodas jau turetu virti. Jei neverda-viskas OK.Pas mane ir vienam AX neteisingai rode ir kitam ir ZX senesniam ir pas kitus tai esu pastebejes. Gali but ,kad nieko baisaus.

Autorius:  Raimis09 [ Kov 16 2010, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Na tikrai niekas neverda, galbut daviklis meluoja. Bet kazkur forume jau buvo apie tai sneketa ir daugelis snekejo kad viskas ok !? :?

Autorius:  Evil [ Kov 16 2010, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Raimis09 rašė:
Na tikrai niekas neverda, galbut daviklis meluoja. Bet kazkur forume jau buvo apie tai sneketa ir daugelis snekejo kad viskas ok !? :?


:) Fizika! Prie aukštesnio slėgio skysčiai verda aukštesnėje temperatūroje. Aušinimo sistemoje slėgis iki 1.4 bar, kiek pamenu, itogo vandens virimo temperatūra tokiame slėgyje - 109 laipsniai, etilenglikolio ir vandens mišinys - "antifryzas" dar kiek aukštesnėje temperatūroje, mišinys 1:1 verda kažkur 115 laipsnių. Taip, kad normalu, jog neverda, bet nenormalu, kad laiko tokią auštą temepratūrą.

Autorius:  whisky.lt [ Kov 16 2010, 21:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

maniskiam 1.9TD irgi su temperatura nelabai suprantu:
užsivedu šaltą, važiuoju temp. kyla, pasiekia apie 90 ir staiga krenta iki 70, tai greiciausiai del atsidariusio termostato. Toliau kaip be važiuotum ar tiesiai ar kamščiuose laikosi 75 plius minus 3 laipsniai. Norint, kad suveiktu ventiliatoriai reik palaikyt keleta min didesnem apsukom stovint vietoj, ar pabuksuot. Ventiliatoriai isijungia prie 90, o išsisijungia prie 80 laipsnių. Čia stebėjimai pagal spidometro parodymus.
Mano nuomone, kaip tai mažokai temperatūros rodo.
ka manote kolėgos?

Autorius:  xplikis [ Kov 16 2010, 22:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

As pritariu, kad rodykle maziau rodo - meluoja :) , bet ar daviklis, ar skydelis :?: Lengviau pabandyt isukt kita davikli.

Autorius:  whisky.lt [ Kov 16 2010, 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

daviklį pakeičiau į naują, skydelį buvau pasiskolinęs

Autorius:  tadas1991 [ Kov 17 2010, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Negali būt, kad termostatas striginėja tik užsidarydamas ir važiuoji visad su atdaru? O pvz užsidaro tik temperatūrai dar labiau nukritus

Autorius:  whisky.lt [ Kov 17 2010, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

kada uzsidaro neaišku, pagal skydelio parodymus nenustatysiu. Bet kartais patebiu, kad temp. skydelyje juda nuo 70 iki 80 laipniu, laiko tarpas kelios minutės. Tai gal tai pagal darinėjimasi termostato?

Autorius:  visvaxantia [ Kov 20 2010, 19:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio temperatura

Važiuojant termostatas nei atsidaro nei užsidaro. termostatas - tam ir pavadinimas - pastovi temperatūra. Jis pradeda atsidaryti prie temperatūros kuri užrašyta ant paties termostato ir palaiko tokią temperatūrą. Jis pastoviai tai prisidaro, jei per radiatorių praėjęs aušinimo skystis atašala labiau nei reikia darbinės temperatūros ir prasidaro, kai auš.skysčio temp. per didelė už reikalingą. Tai taip paprastai. jei sudėtingiau, tai kiekvienas variklis turi mažąjį aušinimo skysčio cirkuliacijos ratą ir dydįjį. Vat ten tie du srautai prie termostato ir maišosi(dar vienas srautas mažajame rate iš pečiuko). Bet gal užteks tos teorijos. Nors šiaip variklis dirba geriausiai prie kažkur 115* temp. tada jis mažiausiai dėvisi ir visa kita, bet tokios temp paprastuose varikliuose neina pasiekti paprasčiausiai net ir saugumo sumetimais. Važinėjant mieste visuomet auš.skysčio temp pakils aukščiau nei kely. Jei sistema sandari, skysčio norma, radiatorius pakankamai didelis, neužneštas purvu ar kitokiom šiukšlėm, oro temp. ne virš 25*, tai ventiliatorius ir neturėtų įsijungti. Bet neprošal būtų patikrinti ventiliatoriaus įjungimo daviklį. Ir patį ventiliatorių ar jis veiksnus. Daviklį gali patikrinti ir neišėmęs, kaip čia vienas forumietis rašė, bet geriausia išėmus testerio pagalba ir vandens, kuris kokioje nors talpoje būtų kaitinamas ant viriklės bei termometro, kad matytum prie kokios vandens temp susijungia daviklio kontaktai, t.y. įjungiamas ventiliatorius.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/