WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 10:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 19:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 15 2010, 19:36
Pranešimai: 8
Sveiki :labas: , turiu 98m Xsara 2.0 TD, pakeičiau kuro siurblį,pagrindinį dirželį,įtempėjus, surinkau viską atgal, buvo atjungtas akumuliatorius. Bandant užvest, užsidegė geltonas raktelis ir pypsi, po kurio laiko užgesta. Ankstesnėje iš temų buvau radęs tokius pačius simptomus,tad kaip ten buvo pasiūlyta, buvau nuėmęs-uždėjęs klemą (su ~4min pertrauka), patikrinau fiskes, tačiau problema niekur nedingo.
Yra dar viena bėdelė, uždėjus pagrindinį dirželį, bandant užvest, dirželis ima slysti į šoną.

Tad ar būtų tokių, kuriem yra panašiai nutikę, arba kas galėtų pasakyt kas galėtų būt nutikę.
Iš anksto dėkoju už bet kokią informaciją. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 19:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Imobilaizeriui kažkas nepatinka :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Mašina protinga, neleidžia užvesti su slystančiu į šoną diržu :wink: Jei rimčiau, tai ką - labai apsidžiaugtum, kad užvedus diržas nukristu ? Nesikuria, matyt, imobilaizeris sukvailiojo. Sutvarkyk diržą, paskui su raktu aiškinkis.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 21:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 23 2006, 11:51
Pranešimai: 92
Čia gerai supratau, keitei kuro siurbli ? Jei taip tai ir neužvesi, nes kuro siurblį esantis čipas (ar imobilaizeris bijau sumeluot dėl pavadinimo..) nesutinka su užvedimo rakteliu.., panašiai kaip būtum rakta iš kitos mašinos pasiėmes ir mėgintum užvesti... Ka tikslei daryti, kad išsprest šita problema gal kas geriau pakomentuos, iš tiksliai žinačių. O dėl dirželio, tai arba koks rolikas gal skersas yra, arba itemptas per daug..

_________________
ACTIVA


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 21:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 15 2010, 19:36
Pranešimai: 8
Siurblys lyg ir nėra kažkuo mandrus, Lucas firmos. Gal tą elektroninę klaidą galima būtų ištrinti, pajungus kompiuterį? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 22:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 23 2006, 11:51
Pranešimai: 92
Abejoju ar čia su klaidom imanoma suburti, čia kažkas panašiau būtų į užprogramavima/suderinima rakte ir kuro siurblyje esančių čipų, bet kaip minėjau galbūt kasnors tiksliai žinantis geriau nupasakotų. :)

_________________
ACTIVA


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Ten kur yra kuro atidarympo-uzdarymo vostuvas, jusu citrinukej nueina trys laidai ir pacio vostuvo nesimato? Tai reikejo ta detale pakeist nuo savo siurblio ir viskas gerai :) . Dabar reiks tai padaryt ant variklio, nors ant stalo buvo patogiau.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 15 2010, 19:36
Pranešimai: 8
xplikis rašė:
Ten kur yra kuro atidarympo-uzdarymo vostuvas, jusu citrinukej nueina trys laidai ir pacio vostuvo nesimato? Tai reikejo ta detale pakeist nuo savo siurblio ir viskas gerai :) . Dabar reiks tai padaryt ant variklio, nors ant stalo buvo patogiau.


Truputi nesupratau, noriu pasitikslinti, reikia pakeist tą detalę į kurią atreina trys laidai? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Trys laidai, siurblio gale, virs keturiu iseinanciu vamzdeliu. Detale, prisukta dviem varsteliais, kuriems nebuna rakteliu :) . Buvo apie imobilaizerio dyzeliams nulauzima rasyta ne karta. Gali nulaust, gali paskeist, kad butu tvarkingiau.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 00:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ten uzdarymo arba gesinimo solenoidas. Tik tarpine tuo paciu neuzmirsk pasikeisti, o tai vel paskui reikes ardyti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 00:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Lyncas rašė:
Ten uzdarymo arba gesinimo solenoidas. Tik tarpine tuo paciu neuzmirsk pasikeisti, o tai vel paskui reikes ardyti.

Tas salenoidas keist nereikia, o keist reikia ta imobilaizerio dezute, kuri praleidzia arba ne salenoidui signala.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 10:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Tai, tipo, uztenka pakeisti tik solenoido rite?
Kaip suprantu, ten viskas i rites apvijas sudeta.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 18:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Lyncas rašė:
Tai, tipo, uztenka pakeisti tik solenoido rite?
Kaip suprantu, ten viskas i rites apvijas sudeta.

Elektromagnetinis vostuvas ar salenoidas, kaip pavadinsi taip nepagadinsi, Tik gaves pliusa atidaro kura, o atjungus uzdaro. Tada dezute ant vostuvo yra ne rite kokia paprasta, bet ten yra ir mikruske ir dar kazko, nesigilinau, bet mikruske maciau kai buvo issvilus. Ta dezute yra apsaugos dalis, surista su masinos imobilsaizeriu. Keiciant siurbly ta dezute reik det tos masinos, ant kurios dedat siurbli. Apsaugos sumetimais ji yra uzdeta taip, kad kol jos nenuimsi, neprieisi prie vostuvo. Beja varstai dazniausiai buna apvaliom, nusuktom galvutem.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2010, 10:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 15 2010, 19:36
Pranešimai: 8
O ar nėra kito būdo be ardymo siurblio galo? Šeip ne taip keturis varžtus iš penkių įveikėm, paskutinysis itin "gerai" paslėptas, nesugalvojom dar kaip prieit. Gal sakau yra kas ardęs ir galėtų ką patart, o gal eitų tiesiog atjungt tą imobilaizerį ar "nuhakint", nes kaip suprantu jis čia ir kaltas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2010, 20:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
RVT rašė:
o gal eitų tiesiog atjungt tą imobilaizerį ar "nuhakint", nes kaip suprantu jis čia ir kaltas.

O gal paprasčiau iš naujo raktą priprogramuoti ?

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007