WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xsaros galinių svirčių guoliai http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=21513 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | citrusinis [ Bal 29 2010, 21:39 ] |
Pranešimo tema: | Xsaros galinių svirčių guoliai |
Sveiki, Čia labai plačiai diskutuojama apie galinių svirčių guolius, kad juos reikia keisti kas ~70 tukst. km. ir pan. Ar Xsarom (konkrečiai turim 1998m.) irgi tai galioja? Nes ten nėra nei hidraulikos nei ka, mažai judesio... Kiek teko skaityti manualuose, niekur neparašyta, kad juos reikėtų keisti profilaktiškai. Prieš kelias savaites pradėjau skaitinėtis apie galinių svirčių guolius, tilto restauracijas ir pan.... Vėliau, detalių parduotuvėje taip pat užklausė, ar keitėm guolius... Taigi, kaip ir baisoka pasidare, kad atsiras nenumatytų išlaidų. Jei tikėti spidometru (89000 km), jau seniai laikas buvo keisti tuos guolius, bet turbūt niekas ten nelindo. Kolkas ratai neišsiskėtę (vizualiai, bet reikės ant stendo nuvaryt), jokių pašalinių garsų nėra (šiandien specialiai buvau pasikėlęs mašiną, klibinau ratus, supau galą į visas puses, ant rankinio pirmyn atgal tampiau mašiną). Tik galas kiek labiau nusėdęs, nei kad buvo anksčiau. Be to, vienas žmogus, remontuojancis citroenus, pažiūrįjęs pasakė, kad galima važinėt dar ilgai ir nesukt galvos... Kuo tikėt? Taigi, po visų rašliavų, paklausiu: 1) Ar gali būti, kad guoliai subyrėję, jei nėra jokių pašalinių požymių? Pradėtas graužti tiltas, ašys? 2) Ar tai nėra servisistų išpūstas pinigų traukimas be reikalo? Nes tokioj vietoj, kur mažai judesio, guoliai greičiau sudyla, nei pvz. ratuose? Kažkaip įdomiai skamba. 3) Kas iš forumiečių keitė tuos guolius ir keliais atvejais reikėjo restauracijos? (Taip pat, dėl visa ko, būtu įdomi kaina ir vieta) Taigi, turbūt kasnors pradės bartis, bet, manau, ne man vienam būtų įdomu sulaukti argumentuotų atsakymų ir faktų. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Bal 30 2010, 08:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
citrusinis rašė: Sveiki, Čia labai plačiai diskutuojama apie galinių svirčių guolius, kad juos reikia keisti kas ~70 tukst. km. ir pan. Ar Xsarom (konkrečiai turim 1998m.) irgi tai galioja? Nes ten nėra nei hidraulikos nei ka, mažai judesio... Kiek teko skaityti manualuose, niekur neparašyta, kad juos reikėtų keisti profilaktiškai. Prieš kelias savaites pradėjau skaitinėtis apie galinių svirčių guolius, tilto restauracijas ir pan.... Vėliau, detalių parduotuvėje taip pat užklausė, ar keitėm guolius... Taigi, kaip ir baisoka pasidare, kad atsiras nenumatytų išlaidų. Jei tikėti spidometru (89000 km), jau seniai laikas buvo keisti tuos guolius, bet turbūt niekas ten nelindo. Kolkas ratai neišsiskėtę (vizualiai, bet reikės ant stendo nuvaryt), jokių pašalinių garsų nėra (šiandien specialiai buvau pasikėlęs mašiną, klibinau ratus, supau galą į visas puses, ant rankinio pirmyn atgal tampiau mašiną). Tik galas kiek labiau nusėdęs, nei kad buvo anksčiau. Be to, vienas žmogus, remontuojancis citroenus, pažiūrįjęs pasakė, kad galima važinėt dar ilgai ir nesukt galvos... Kuo tikėt? Taigi, po visų rašliavų, paklausiu: 1) Ar gali būti, kad guoliai subyrėję, jei nėra jokių pašalinių požymių? Pradėtas graužti tiltas, ašys? 2) Ar tai nėra servisistų išpūstas pinigų traukimas be reikalo? Nes tokioj vietoj, kur mažai judesio, guoliai greičiau sudyla, nei pvz. ratuose? Kažkaip įdomiai skamba. 3) Kas iš forumiečių keitė tuos guolius ir keliais atvejais reikėjo restauracijos? (Taip pat, dėl visa ko, būtu įdomi kaina ir vieta) Taigi, turbūt kasnors pradės bartis, bet, manau, ne man vienam būtų įdomu sulaukti argumentuotų atsakymų ir faktų. 1.Per tiek metu guoliai garantuotai surudije v dosku. 2. Gali nekeisti jei nenori-tavo auto. Jie nesudyla,o supuna nuo nejudejimo ir vazinejimo ziema. Restauracijos reikejo viena kart,nes galvojau ta tilta ismesti,bet paskui prireike. 3 .Jei tik keisti-tai kaina apie 600 su dalim sukasi, jei keisti daugiau ar restauruoti-kaip pasirodys,taip ir bus. Beje keisti kartru reikia ir visas prokladkes. As sia vieta naujai auto isardyciau ir pertepciau. Nezinau kodel taip daro,bet gamyklinis surinkimas-tepalo nulis. Kiek guolis pats buvo aptepliotas-tiek ant sauso ir surinkta. Nezinau kodel taip daro. O siaip gali dar vazinet ilgai,kol tiltas issiskes ir ratai sieks arkas. |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 02 2010, 23:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Kol arkas sieks nepavažinėsi, nebent kokia kaimo ar miško mašina paverst. Dėdė su 405 buvo datempęs iki tiek, kad pradėdavo važiuojant 80+kmh šokinėt ir purtytis visas galas su baisiausiais garsais, o iki arkų dar toli toli |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 03 2010, 08:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Viens sugebejo 405 davaryt,kad ratas, daugiau pakrovus, siekdavo korpusa. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 04 2010, 07:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
citrusinis rašė: Tai kolkas mašina tik susedus truputėlį, bet tai neturėtų būti dėl guolių. Tuo labiau, kad ratai neišvirtę. Vat ir įdomu, ar guoliams subyrėjus, gali ratai likti tiesūs? O jei ratai tiesūs, ar gali būti pradėtas graužti tiltas ir svirtys? Dar viena tokia įdomi mintis apie tuos ![]() Visi sako, kad kai juos keičia, nei karto nėra buvę, kad jie būtų sveiki, nors tiltai ir svirtys sveikos. O jie negali subyret ardant (traukiant svirtį nuo tilto)? Nes tiek svirtyje, tiek tilte guolių šarvai (ar kaip juos pavadint) turbūt yra pakankamai įspausti, ir traukiant jie atsiskiria ir guolis subyra tik tada, o ne ekploatacijos metu. ![]() Kaip jums toks pamastymas? Prie to pačio: Kaip būtų galima sukelt galą? Keist amortizatorius? Ar juos pareguliuot? Manuale parašyta, kad keičiant galinius amortizatorius reikia matuot aukštį (atstumą) tarp dabar tiksliai nepamenu ko, kad nuleidus mašiną, ji nebūtų nusėdus ![]() 1. Guoliams uzsikirtus reatai lieka tiesus. Ratai isklysta kada issigrauzia metalas. 2. Visada jie ten surudije.Jei ardant subyres,tai jis bus svarus, o jie visada supuve buna. Del aukscio,tai gal pagalves saibom nueje? |
Autorius: | citrusinis [ Geg 09 2010, 17:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Gerasdviratis rašė: Del aukscio,tai gal pagalves saibom nueje? Kiek žiūrėjau, tai ten viskas tfu tfu ftu gražu, tvarkinga. Žodžiu, kadangi žmona palyginus nedaug važinėja, be to, ir su finansais kolkas negeriausia situacija, tai nusprendėm važinėt toliau ir tikėtis, kad, pastebėjus ratu skėtimąsį, užteks iki to laiko sutaupytų pinigų pasikeist guoliams ir viskas bus tvarkoj... ![]() O jei kas žino, kur aplink Vilniu normaliai ir už normalią kainą keičia guolius (tvarko citroenu galinuis tiltus) tai nesidrovėkit, dėkit kontaktus. Vistiek kamnors kadanors prireiks. Galiu pasakyt, kad Citroligoninė ir Ausegra vien už darbą paprašė ~700 Lt, o CP ~600. Tai čia normalu? Ar jie tikisi, kad jei jau susiruošei keist guolius, reiškia kažkas negerai ir reikia restauracijos? ![]() ![]() |
Autorius: | kokonas [ Geg 09 2010, 18:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Nu mano nuomone kiek apie guolius zinau tai vaziuoji kol vaziuoji. Jei guoliai jau subyreje tai manau tikrai pajusi, bus garsai bjaurus ir panashiia. O sheip jei vaziuoja tai vaziuok, nera reikalo pinigu sbeprasmishkai metyti. sekmes |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 10 2010, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Kai ratai isklysta-velu guolius keisti. 600 normali kaina. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 11 2010, 12:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
proffanas rašė: citrusinis rašė: o CP ~600. Tai čia normalu? Ne; nebenormalu. Tokia kaina reiškia, kad arba bus sudėti kitajski guoliai, arba kažkas bus nedadaryta. ~700lt riba yra normali suma, kur gali imti įtarinėti brangumu, bet jokiu būdu ne nekokybiškumu. As tai guolius ir tarpines visada pats perku, dazniausiai is VEHO |
Autorius: | citrusinis [ Geg 11 2010, 17:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
proffanas rašė: citrusinis rašė: o CP ~600. Tai čia normalu? Ne; nebenormalu. Tokia kaina reiškia, kad arba bus sudėti kitajski guoliai, arba kažkas bus nedadaryta. ~700lt riba yra normali suma, kur gali imti įtarinėti brangumu, bet jokiu būdu ne nekokybiškumu. 600 - čia tik darbų kaina. Detalės neįskaičiuotos. O kas ten stebūklingo, kad už vienos pusės giuolių pakeitimą (tik darbas, be detalių) lupa 300-350 LT? ![]() Čia už senų guolių išlupimą tiek ima? Nes pvz jei visi varžtai lengvai atsisuka ir pan, tai, nemanau, kad turėtų labai ilgai viskas užtrukti. Ar čia visi taip susitarę dėl to, kad manualuose apie tai nerašoma, niekas nieko nesako ir tai yra "didžiulė" paslaptis? ![]() proffanas, kažkur užmačiau, o gal pasivaideno, kad esi keitęs, arba tuom užsiemi pastoviai. Kiek toks malonumas kainuotų? Jei ka, galima kreiptis? |
Autorius: | kokonas [ Geg 11 2010, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
kokonas rašė: Nu neisivaizduoju ash tu guoliu nesu keites tokiu niekada. Kaip saltkalvis ![]() Kaip tik pirmam tokiam citrui pakeisiu ishkarto praneshiu kas ten ir kaip, ir kiek tas malonumas realiai kainuoja ![]() O seip kas liecia guolius tai kaip automobilistas galiu jums patarti. Visi guoliai eina su kodais arba ishmatavimais. Guolius perku ne VEHO ar TANAGROJE ar EOLTE kokiam o kreipiuosi i tokius kaip SKF ar IGNERA ar DAGMITA. Turi ir jie katalogus ir gali jums pasiulyti lygiai tokius pat( nes autodetaliu pardavejai patys ima ish ju)guolius tik uzh zymiai mazesne kaina. Nu nereikia buti labai mokytu kad ta suprastumei kai perki guoli autodetaliu parduotuveje ir tau jie duoda guoli su SKF pakuote ![]() sekmes P.S. jei kas zinote tu svirciu guoliu koda skf robeto ar originalo tai gal duotumet? Pasakysiu kaina ![]() |
Autorius: | scaniagt [ Geg 11 2010, 20:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
Guoliai - ne problema ![]() Guoliai - kūginiai, reguliuojami „šaibom“, nėra ten kažko neįmanomo. Vieniem citrusam paprasčiau, kitiems - kiek sudėtingiau - bet galima pasidaryti garažiuke. Skf iš igneros xm breikui pirkau gal už 150 litų, salnikus turėjau iš šroto. Už darbą 600 litų - man tai daug ![]() Beje, buvo mintis įdėti tepimo tašką; bet kažkaip tada laiko nebuvo ![]() |
Autorius: | kokonas [ Geg 11 2010, 21:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
scaniagt rašė: Guoliai - ne problema ![]() Guoliai - kūginiai, reguliuojami „šaibom“, nėra ten kažko neįmanomo. Vieniem citrusam paprasčiau, kitiems - kiek sudėtingiau - bet galima pasidaryti garažiuke. Skf iš igneros xm breikui pirkau gal už 150 litų, salnikus turėjau iš šroto. Už darbą 600 litų - man tai daug ![]() Beje, buvo mintis įdėti tepimo tašką; bet kažkaip tada laiko nebuvo ![]() TAi ir salnikai igneroje turetu buti. Del tepimo tashko tai tu teisus 110 procentu. Reikia deti. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 12 2010, 06:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
xplikis rašė: Nemaišykit, čia apie xsaros(kurie yra adatiniai), o ne hidraulinio citro svirčių guolius(kurie yra kūginiai). XM,BX, Xantia guoliai gudresni ir pavojus mazesnis,kad greit saibom iseis, O AX,Saxo,ZX, Xsara guoliai fysdavoti. Ypac nepasiseke Berlingo, kur muzikas i kabluka 3 tonas gelazu prikrauna. I adatinius jokio tolko det tuos tepimo mazgus.... |
Autorius: | Gerasdviratis [ Geg 12 2010, 06:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xsaros galinių svirčių guoliai |
kokonas rašė: Nu neisivaizduoju ash tu guoliu nesu keites tokiu niekada. Kaip saltkalvis ![]() Kaip tik pirmam tokiam citrui pakeisiu ishkarto praneshiu kas ten ir kaip, ir kiek tas malonumas realiai kainuoja ![]() O seip kas liecia guolius tai kaip automobilistas galiu jums patarti. Visi guoliai eina su kodais arba ishmatavimais. Guolius perku ne VEHO ar TANAGROJE ar EOLTE kokiam o kreipiuosi i tokius kaip SKF ar IGNERA ar DAGMITA. Turi ir jie katalogus ir gali jums pasiulyti lygiai tokius pat( nes autodetaliu pardavejai patys ima ish ju)guolius tik uzh zymiai mazesne kaina. Nu nereikia buti labai mokytu kad ta suprastumei kai perki guoli autodetaliu parduotuveje ir tau jie duoda guoli su SKF pakuote ![]() sekmes To pan tak, no i nie tak. Su tom detalem kibernetika. Gamintojas tas pats-salia sudedi detales ir ieskai 10 skirtumu. 10 skirtumu randi kada idedi originalia ir remontine. Pastebek,kol auto nauja-nebyra tos detales viena po kitos, paskui prikisi ivairiu,tai betkada pasikelk-bus ka veikti. Autodetaliu pardavejai neima tiesiai is ju,o ima arba is Suomiu arba is Prancuzu Citroen ir pakuotes detaliu kitokios. Nezinau kaip ten yra,bet gal ir skiriasi detale,kuri eina ant sborkes ir kuria paskui visur pardavineja, nors gamintojas tas pats. Jei taip nebutu-tada paprastas klausimas, kodel as nei vienai masinai nekeiciu kalnais vaziuokles detaliu, jei ka idedi-amziams. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |