Bet istorija nesibaigė. Po savaitės vėl užgesau, partempė.
Matavau, konsultavausi su specais. Rezultatas ne koks – nelabai kam įdomus toks gedimas, kuris tai atsiranda, tai dingsta. Žvilgsnis nukrypo į ECU (kompą), nors visi (ir Citroen servisas) tvirtino, kad jis negenda. Labai man nesinorėjo jo atidaryti, bet visi matavimai rodė, kad problema jame.
Kai jau taip nusprendžiau, tai net ant stalo jis parodė savo ragus, t.y. pradėjo durniuoti. Liko viena – ieškoti problemos jame.
Atidariau ir prijungęs įtampas pradėjau matuoti 13 kontakto grandinę. Netrukus radau rezistorių, kuris tai dirbo, tai nedirbo. Pakeičiau rezistorių ir visos bėdos baigėsi. Išlituotas rezistorius buvo be gyvybės ženklų.
Nerekomenduoju ką nors daryti su variklio valdikliu (ECU) tiems, kas nesate elektronikai – tai sudėtingas daiktas. Nors aš profesionaliai užsiimu elektronika jau 25 metai, irgi nenorėjau į jį lysti, kadangi jo schemų panašu kad niekas, tame tarpe ir Citroen servisas, neturi, o be schemos tokiame gan sudėtingame modulyje rasti gedimą šansų nedaug.