WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 23:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dėl silpno salono šildymo
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 21:21 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
Na ką pradėjau ieškot problemos, dėl ko žiemos metu taip silpnai šildomas salonas. Šiandien atjungiau žarnas vedančias į pečiuką ir per patį pečių paleidau tekėti vandenį (vanduo iš bačkos - todėl srovė nebuvo stipri). Tiek viena, tiek kita kryptimi ištekėjęs vanduo buvo skaidrus - atrodo jokių laisvų kalkių ar kitų apnašų nėra. Tai labai sumaišė man kortas, nes buvau įsitikinęs, kad problemos esmė yra pečiuko užkalkėjime. Žarnas prijungiau atgal ir užkūriau variklį. Variklio temperatūra buvo apie 60-65 laipsnius, o žarnos vedančios į radiatorių (po termostato) jau buvo šiltos (aišku ne karštos, bet esmė, kad termostatas jau šiek tiek atsidaręs). Pats radiatorius dar nesijautę pradėjęs šilt. Todėl netikėtai visi žvilgsniai dabar nukrypo į termostatą.
Pagal dokumentus termostatas turi atsidaryt, kai variklio temperatūra pasiekia 83 laipsnius.
Tai būtent ir norėčiau pradžiai sužinot ar termostatas gali taip anksti atsidaryt, ar būtinai turi pasiekti 83 laipsnius? Gal tai ir yra šios problemos esmė - variklis pakankamai neįkaitęs, o termostatas jau leidžia antifrizą į radiatorių, ir nebe užtenka tos šilumos pečiukui?

PS. Jei kam teko susidurt su šia problema prašau pasidalint savo patirtimi, galbūt bėda slypi kur kitur :)

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Salono peciukas ir termostatas neturi nieko bendro :!: kitaip ziema visi butu kaledu seneliais masinoj... Jei tau bus uzkalkejes pecius tai su tokia silpna srovele jo neisplausi, pagalvok, juk antifryzas po slegiu galima sakyt irgi bega, ir kalkes vistiek peciuje lieka...Duok daugiau smarves i ji...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 21:33 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
o tai jei termostatas per anksti atsidaro ir atvesina atifriza, tai tas atvesinimas neturi itakos i peciuka tiekiamo ir pacio peciuko temperaturai?

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 21:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
jei tavo termostatas bus parejes tai tokiu oru variklis vistiek susils vaziuojant mazdaug iki 60 laipsniu kokiu,vadinasi tau i salona pus tikrai pakankamai silta ora... tu geriau susirask slanga kuri ateina i ausinimo radiatoriu ir ziurek kada ji prades siltet,tada vadinasi atsidaro termostatas, taip galesi nustatyt ar jis atsidaro laiku ar ne nieko neardydamas...Pas mane pasiekus varikliui 65 laipsnius ziema jau salone buna pakankamai malonu,pucia silta,o tokiu oru kaip dabar tai isvis normaliai turi but...
Beje minejai kad ziemos metu silpnai silto,tik dabar pastebejau....Kokia variklio temperatura ziemos metu tau rodo?kaip variklis uzsildavo?

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 22:14 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
Žiemą užšildavo iki normalios maždaug 87 laipsnių temperatūros, užkaisdavo nepasakyčiau, kad labai greit. Tačiau net ir pasiekus darbinę temperatūrą, norimos šilumos nebūdavo...
Dėl tų žarnų tikrinimo tai taip šiandien ir padariau, užkaito maždaug iki 60, o žarna, išeinanti iš termostato, jau buvo apšilusi.
Dar va tėvukas pakišo mintį, kad galbūt yra per maža antifrizo cirkuliacija per pečiuką - vietoj to jį varo per tokią, tarpais metalinę žarną, kurį veda link vandens pompos.
Visai būtų nieko gaut kokią aušinimo sistemos schemą..

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2011, 11:47 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
aš kaip įsivaizduoju mano 1.9D xsaroj aušinimo sistema supaprastintai atrodo taip:


Prikabinti failai:
Be pavadinimo.png
Be pavadinimo.png [ 21.02 KiB | Peržiūrėta 2338 kartus(ų) ]

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/
Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2011, 20:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
turiu tokią mintį, kad aušinimo skystis, grįžtantis iš variklio, turi du kelius mažuoju apytakos ratu: vienas yra per pečiuką, kitas tiesiai per pusiau metalinę žarną (pažymėjau iš "Iš variklio"). Spėju, gal dėl to, kad per daug karšto antifrizo teka per tą metalinę žarną, o mažesnė dalis tenka pečiukui, žiemą, dėl šalto oro, nedidelis antifrizo kiekis nespėja sušildyti pečiaus? Gali būt taip?


Prikabinti failai:
Atvaizdas141.jpg
Atvaizdas141.jpg [ 45.62 KiB | Peržiūrėta 2316 kartus(ų) ]

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007