WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 07:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 18 2012, 21:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 18 2010, 11:43
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Labas vakaras!
Jau, tikriausiai, visiems sita tema atsibodo, bet as jau pusantru metu kankinuosi su tuo peciuku. Pakeiciau tris varikliukus, paskutiniame pakeiciau visus tranzistorius (ne tik du varzos, bet ir visus maziukus valdymo, kur tarp plokstes ir radiatoriaus uzpilti randasi). Valdymo paneles potenciometrai patikrinti - veikia, itampa iki varikliuko daeina ir tiesiai nuo 12 V varikliukas veikia, visi saugikliai sveiki (irgi patikrinta). Liko vienas dalykas, kuri Autodata vadina AC control module (klimato kontroles modulis). Atsirado tas dalykas salia varikliuko ir tai yra gana didele dezute su dviem jungtimis is abieju pusiu ir daugeliu kontaktu. Tos pacios Autodatos elektros shemoje matosi, kad peciuko ventiliatoriaus valdymas eina per ta AC control module. Internete informacijos apie ji rasti beveik nepavyko. Gal kas zino, kas cia per daiktas ir su kuo valgomas? Nes aklai ji ardyti kazkaip baisoka...

_________________
Citroёn Xsara, 1998, 1.8, 81 kW, hatchback.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 18 2012, 21:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O ant blokelio yra koks uzrasas numeris ar pan? gal ir pas tave stovi kazkas panasaus i Bitron'a...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 18 2012, 22:18 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Smalsu, kokios negandos kamuoja tuos istisus pusantru metu?.. :roll:

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 18 2012, 22:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 18 2010, 11:43
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Vycius rašė:
O ant blokelio yra koks uzrasas numeris ar pan? gal ir pas tave stovi kazkas panasaus i Bitron'a...

Uzraso nemaciau, nes tas daiktas visas apklijuotas sunkiai nuimamu paralonu. Matomai, buvo kazkur pritvirtintas ar turejo kazka tipo deklo. Kiek pavyko issiaiskinti siam momentui - cia turetu buti vienas is kompiuterio moduliu. Rytoj bandysiu nuimti ta paralona ir tada nufotografuosiu ji.
Blizgys rašė:
Smalsu, kokios negandos kamuoja tuos istisus pusantru metu?.. :roll:

Jei smalsu, galiu trumpai papasakoti. Mazdaug pries tuos pusantru metu salone nustojo pusti ventiliacija ir sildymas. Issiaiskinau (ne be sito forumo), kokie komponentai uz tai atsako ir kur jie randasi. Nupirkau kita varikliuka ir del patirties stokos apsigavau. Varikliukas buvo angliskas, t. y. sparnuote nukreipta i priesinga puse ir varikliukas sukasi i kita puse. Varikliuko poliariskuma pakeisti buvo ne problema, problema buvo permesti sparnuote is sugedusio varikliuko ant gero, bet anglisko. Bet ir sita problema geru zmoniu pagalba buvo isspresta. Dziaugtis teko neilgai. Kazkur po pusantro menesio varikliukas vel nustojo suktis. Nuvaziavau pas autoelektrika, pasake, kad problema zinoma, kaina - 500 lt (naujas varikliukas - apie 700). Teko vel spresti savo jegomis. Si karta varikliuko maitinimas buvo paimtas nuo artimuju sviesu ir i salona isvestas didelis raudonas mygtukas "ON/OFF" tipo. Tas mygtukas esant ijungtoms artimoms sviesoms ijunginejo ir atjunginejo prakeikta varikliuka tik pilnu pajegumu, kas buvo nelabai patogu. Po kazkiek laiko pradejo vel grybauti (sustodavo ir reikejo kelis kartus padaryti "ON/OFF" kad vel pradetu suktis). Varikliukas buvo isimtas, isardytas ir pravalytas. Procedura padejo, taciau jos metu (istatant varikliuka atgal) luzo sparnuote ir jis sukdamas pradejo skleisti sragtasparnio garsus. Buvo keli bandymai suklijuoti ar kitaip sutvirtinti (velomis ir t.t.) ta sparnuote, bet kadangi labai judri dalis, mazai kas gavosi. Bandymu salinti pasalinius garsus metu, garsai pasisalino visiskai, t.y. varikliukas vel sustojo ir sikart jokie sokiai su bugnu nepadejo. Teko nupirkti dar viena varikliuka ir kreiptis pas elektrika su prasymu patikrinti visa elektros kelia nuo akumuliatoriaus iki varikliuko. Tai buvo atlikta ir po reliuskes pakeitimo konstatuota, kad viskas puikiai ir "galit vaziuoti". Laimingas su mormaliai veikiancia klimato kontrole nuvaziavau pora desimciu metru ir laime baigiasi. Kas nutiko, nekartosiu. Tas elektrikas grazino man pinigus, paeme is manes sena varikliuko rezistoriu ir pasake, kad ji panagrines ir perskambins (neskambina iki siol, jau dvi savaites). Dabar as su kolega (biski geriau uz manes nusimananciu elektronikoje) perdarem visa ta rezistoriu, varikliukas nepradejo suktis, bet prijungus ji, biski sujudejo. Progresas... Ir dabar sustojom ties to daikto, kuri aprasiau pirmoje zinuteje.
Ar patenkinau smalsuma? :)

_________________
Citroёn Xsara, 1998, 1.8, 81 kW, hatchback.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 19 2012, 01:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Deathmaster rašė:
jokie sokiai su bugnu nepadejo.


....pedu nebuvai pasitepes lokio taukais..... ir i lauza nebuvai imetes nykstukinio berzo sakeles...

palaikau sveika humoro jausma, nieko asmenisko

o jei rimtai tai ventiliatoriaus tranzai kokius 5 litus uz vieneta kainuoja radio daliu parduotuvej. Tik markes nepasakysiu dabar. Kazkada esu keites. Nemeginai tiesiai prie akumuliatoriaus pajungt varikliuko? Dar gali buti kas nors negerai su angliukais, tipo nurtukes laidelis. Faktas tas, kad cia elektroninis gedimas. gali buti ir kelios rotoriaus apvijos nutruke. Dar gali buti (bet nelabai tiketina) itampos suoliai veikiant varikliui, del sakykim blogo akumuliatoriaus kontakto su generatorium. Kazkodel nenoriu tiketi, kad bus kaltas tas kompiuteriukas porolone.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 19 2012, 06:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 18 2010, 11:43
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Blizgys rašė:
....pedu nebuvai pasitepes lokio taukais..... ir i lauza nebuvai imetes nykstukinio berzo sakeles...

Buvau, bet matomai nevisai pilna pilnatis tada buvo...
Blizgys rašė:
o jei rimtai tai ventiliatoriaus tranzai kokius 5 litus uz vieneta kainuoja radio daliu parduotuvej.

Visi tranzai pakeisti. Ne tik tie du, kur iskart po sparnuote matosi, bet ir dar keli maziukai, kur is kitos plokstes puses uzpylti kazkokiais termoklijais. Zodziu, ta ventiliatoriaus varzos schema skaityk is naujo surinkta.
Blizgys rašė:
Nemeginai tiesiai prie akumuliatoriaus pajungt varikliuko?

Bandem. Ir tiesiai nuo akumo ir nuo isoriniu 12 V varikliukas veikia. Labai tyliai ir kulturingai veikia.
Blizgys rašė:
Kazkodel nenoriu tiketi, kad bus kaltas tas kompiuteriukas porolone.

Kad jau kaip ir paskutinis variantas liko... Patikrinta viskas, kas ieina ir AC sistema. Tiesa, neveikia kondicionerius, bet jis jau 4 metus neveikia. Nemanau, kad jis galetu buti priezastimi.

_________________
Citroёn Xsara, 1998, 1.8, 81 kW, hatchback.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 19 2012, 09:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 18 2010, 11:43
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Padariau to daikto nuotrauka ir pazymejau kur jis randasi schemose:
Paveikslėlis
el. schema:
Paveikslėlis
komponentu isdestymo schema:
Paveikslėlis
Minciu nulis... :(

_________________
Citroёn Xsara, 1998, 1.8, 81 kW, hatchback.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 19 2012, 12:00 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 18 2010, 11:43
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Nuotraukoje yra oro kondicionavimo modulio kontaktine grupe. Pats modulis slypi giliau, ji radome. Bet ten jau kazkoks kompas, ten jau lysti baisoka. Mano atveju varikliukas gauna mazai amperu, kad pasileistu, t. y. blogas pliusas. Paemus pliusa tiesiai nuo akumo viskas veikia. Ka patartumet daryti, kad butu kuo maziau lisnu laidu ir papildomu rele?

_________________
Citroёn Xsara, 1998, 1.8, 81 kW, hatchback.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ir vel peciukas
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 08:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 07 2011, 19:17
Pranešimai: 27
Deathmaster rašė:
Nuotraukoje yra oro kondicionavimo modulio kontaktine grupe. Pats modulis slypi giliau, ji radome. Bet ten jau kazkoks kompas, ten jau lysti baisoka. Mano atveju varikliukas gauna mazai amperu, kad pasileistu, t. y. blogas pliusas. Paemus pliusa tiesiai nuo akumo viskas veikia. Ka patartumet daryti, kad butu kuo maziau lisnu laidu ir papildomu rele?



jei neplanuoji gaivinti kondicionieriaus, tai ventiliatoriaus valdymą daryk apeidamas ta kondicionieriaus kompą - kaip auto be kondicionieriaus.

mano galva, tai paprasčiausias būdas - nuo pliuso elektra per ventiliatoriaus greičio valdymo rėlę (kuri nekelia abejonių, nes tranzai pakeisti) patektų į varikliuką.

Nežinau tokios operacijos smulkmenų, bet panašu, kad elektrotechnikos žinių pačiam šiam patobulinimui turėtų pakakti


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007