Beveik garantuotai problema ne kaladėlėse, o būtent kažkuriame variante arba netgi visuose iškart iš šitų:
- Užrūdiję ir užstrigę reguliatorių sriegiai
- Nugramdyti reguliatoriaus dantys
- Surūdijęs cilindriuke dėl pažeistos gumelės arba nei kart gyvenime nekeisto stabdžių skysčio (DOT labai puikiai sugeria vandens garus iš oro)
Mano sąlygos būgninių stabdžių remontui būna tokios - išardom ir jei randam ledinius ir veikiančius reguliatorius ir cilindriukai puikios būklės, galime keisti tik kaladėles. Jei randam kažkokių kitokių bėdų - dedam pilną komplektą, nes kitaip, rankiojant dalimis - neapsimoka, nes kainuoja, įskaitant darbą, dar brangiau. Jei toks variantas netinka - renkam atgal ir susimokat už ardymą ir surinkimą, kitaip sakant - problemos nustatymą.
Veržlė būna 30 arba 32mm. Arba 41mm. Čia priklauso taipogi nuo sistemos ir nuo guolių, ar jie atskirai nuo būgnų, ar kartu. Taip pat kaip ir kaladėlių 3-4 variantai, ir viskas nustatoma tik su pavyzdžiu arba pagal VIN kodą. Bet tas pagal VIN kodą taip pat galioja tik tada, jei tiltas nėra pakeistas į kokį nors kitokį.
Aš neremontuosiu. Viena, kad be birželio vidurio naujų darbų dabar neimsiu, mokslai. Antra, kad su šitu piliečiu jau per privatą esu daug laiko iššvaistęs veltui, tai nenoriu jokių reikalų. Bet parašinėt galima, gal tema liks ateičiai ir žmonės ras informacijos

Nes būgninių stabdžių remontas prancūziškiems automobiliams yra vis dar kažkokia egzotika mūsų valstybėlės garažų aborigenams. O už kokybišką darbą mokėti mažai kas nori.