pagal Citroen reglamentą galinio tilto guoliai turi būti reguliariai keičiami, kaip kokio dantytojo diržo. Tuo būtų galima išvengti brangaus remonto po ratų "išklišimo".
Gražią vasaros dieną tai įmanoma atlikti pačiam, svarbiausia tinkamai pasiruošti įrankius.
Darbas galėtų vykti taip:
1. Atjungiam amortizatorius.
2. Pakeliam galą, nuimam ratus, valom ratų nišas ir tiltą nuo purvo. Dirbti švariai visada yra malonu

3. Nuimam stabdžių būgnus, atjungiam žarneles ir lynus, apsaugom žarneles ir vamzdukus nuo dulkių.
4. Pasimatuojam stabdžių flanšo aukštį nuo rato nišos viršaus bei torsiono varžto iįgius ir užsirašom.Tai palengvins surinkimą, jei yra poreikis pakelti galinę auto dalį bus galima matyti, kiek ji pakils perstačius torsionus per vieną krumplį.
5.Atsukam varžtus ir iškalam stabilizatorių. Man iš vienos pusės niekaip nepavyko, tik iš kitos. Negalima naudoti pernelyg jėgos nes galim sugadinti tilto pagalves. Jei ką, galim bandyti visą tiltą remti į ką masyvaus, pvz. statinio pamatą, jei nepadeda teks imti visą` tiltą.
6.Atsukam torsionų veržles, varžtų su poveržlėm nereikia liesti, iškalam ratų svirtis su torsionais.
7. Išpresuojam senus guolius ir riebokšlius. Esantį vamzdyje teko išprašyti brutaliu būdu pailginto atsuktuvo pagalba, po ko vamzdyje atsirado gilios žymės, kurias pavyko pašalinti ant strypuko izoliacija pritvirtinta pusapvale dilde.
8.Valom vamzdį, presuojam naujus guolius, prieš tai juos sutepę konsistenciniu tepalu. Aš panaudojau nuo sovietmečio likusį adatiniams guoliams skirtą Nr.158 (mėlyną), kuris gerai pasiteisino Pižone 405. Skardinių riebokšlių darbui skirtų detalių nekeičiau, nes jos buvo geros būklės.
9.Montuojam ratų svirtis, prieš tai sutepę šlicus ir ašis. Nepagailim tepalo tarp riebokšlio ir išorinio guolio. Svirties aukštis kokį buvom išmatavę (jei nekeičiam auto galo padėties), ar šlicai vietoj tikrinam pagal varžto ilgį. Šlicų veržlės atrodo gležnai, nepersitengti veržiant !
10. Montuojam stabilizatorių. Meharis apie jo riebokšlius nėra nieko girdėjęs tai teko palikti senus, tik pasistengti užsandarinti.
11.Prijungiam amortizatorius, stabdžių lynus ir žarneles, nuorinam sistemą. Stabdžių skystis nedraugiškas gamtai, neprilaistykim
Jei darbas atliktas tinkamai, guoliai gerai sutepti ir į juos nepateko purvo ar vandens, riebokšliai nepažeisti, tai toks tiltas išlaikys labai daug kilometrų ir kitos tokios invazijos neprireiks, išbandyta su Pižonu 405
Beje, tokie tiltai naudojamo Pikasui ir Berlingui.
Palyginus su Pižonu, darbas vyko žymiai lengviau, nes šlicai ir guoliai buvo iš gamyklos sutepti, viskas atsisuko be problemų - respekt Citroenui
Paveiksliuko su įrankiais įpresavimui nepavyko įkelti...