WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

galinio tilto prevencija
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=29916
Puslapis 11

Autorius:  varna [ Lie 07 2013, 11:19 ]
Pranešimo tema:  galinio tilto prevencija

pagal Citroen reglamentą galinio tilto guoliai turi būti reguliariai keičiami, kaip kokio dantytojo diržo. Tuo būtų galima išvengti brangaus remonto po ratų "išklišimo".

Gražią vasaros dieną tai įmanoma atlikti pačiam, svarbiausia tinkamai pasiruošti įrankius.

Darbas galėtų vykti taip:

1. Atjungiam amortizatorius.
2. Pakeliam galą, nuimam ratus, valom ratų nišas ir tiltą nuo purvo. Dirbti švariai visada yra malonu :D
3. Nuimam stabdžių būgnus, atjungiam žarneles ir lynus, apsaugom žarneles ir vamzdukus nuo dulkių.
4. Pasimatuojam stabdžių flanšo aukštį nuo rato nišos viršaus bei torsiono varžto iįgius ir užsirašom.Tai palengvins surinkimą, jei yra poreikis pakelti galinę auto dalį bus galima matyti, kiek ji pakils perstačius torsionus per vieną krumplį.
5.Atsukam varžtus ir iškalam stabilizatorių. Man iš vienos pusės niekaip nepavyko, tik iš kitos. Negalima naudoti pernelyg jėgos nes galim sugadinti tilto pagalves. Jei ką, galim bandyti visą tiltą remti į ką masyvaus, pvz. statinio pamatą, jei nepadeda teks imti visą` tiltą.
6.Atsukam torsionų veržles, varžtų su poveržlėm nereikia liesti, iškalam ratų svirtis su torsionais.
7. Išpresuojam senus guolius ir riebokšlius. Esantį vamzdyje teko išprašyti brutaliu būdu pailginto atsuktuvo pagalba, po ko vamzdyje atsirado gilios žymės, kurias pavyko pašalinti ant strypuko izoliacija pritvirtinta pusapvale dilde.
8.Valom vamzdį, presuojam naujus guolius, prieš tai juos sutepę konsistenciniu tepalu. Aš panaudojau nuo sovietmečio likusį adatiniams guoliams skirtą Nr.158 (mėlyną), kuris gerai pasiteisino Pižone 405. Skardinių riebokšlių darbui skirtų detalių nekeičiau, nes jos buvo geros būklės.
9.Montuojam ratų svirtis, prieš tai sutepę šlicus ir ašis. Nepagailim tepalo tarp riebokšlio ir išorinio guolio. Svirties aukštis kokį buvom išmatavę (jei nekeičiam auto galo padėties), ar šlicai vietoj tikrinam pagal varžto ilgį. Šlicų veržlės atrodo gležnai, nepersitengti veržiant !
10. Montuojam stabilizatorių. Meharis apie jo riebokšlius nėra nieko girdėjęs tai teko palikti senus, tik pasistengti užsandarinti.
11.Prijungiam amortizatorius, stabdžių lynus ir žarneles, nuorinam sistemą. Stabdžių skystis nedraugiškas gamtai, neprilaistykim :gele2:

Jei darbas atliktas tinkamai, guoliai gerai sutepti ir į juos nepateko purvo ar vandens, riebokšliai nepažeisti, tai toks tiltas išlaikys labai daug kilometrų ir kitos tokios invazijos neprireiks, išbandyta su Pižonu 405 :D
Beje, tokie tiltai naudojamo Pikasui ir Berlingui.

Palyginus su Pižonu, darbas vyko žymiai lengviau, nes šlicai ir guoliai buvo iš gamyklos sutepti, viskas atsisuko be problemų - respekt Citroenui :labas:

Paveiksliuko su įrankiais įpresavimui nepavyko įkelti...

Autorius:  Gerasdviratis [ Gru 21 2013, 22:30 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

I zasasym byzdym gavos. Keista buvo kai buvo 80000. aisku surudyje buvo,bet veike. Dabar nuvaziuota beveik170000. kaip ne pats vazineji... Isgirdau keista garsa. Rezultatas vienas buvo jau uzsikirtes....

Autorius:  Saulius [ Gru 23 2013, 10:06 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

laukia ir mano pikasui ta pati procedura. nes pamatavau kad ratu isvirtimas ne vienodas.

Autorius:  skarapas [ Spa 06 2014, 18:13 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Sveiki,nusedo mano xsaros galas,abu sonai vienodai,arkos 14 padangu virsu jau uzdengia,siaip spaudant masinos gala girdisi sioks toks girgzdejimas,per duobes kaip ir smarkiai nedungsi,ar gali but galiniam tiltui viskas,ratai lyg ir neisvirte,o siaip,kaip normaliai,pamatuot ar ratu isvirtimas vienodas?Aplamai kokie pirmo pozymiai,kad galiniam tiltui reikia remonto?

Autorius:  Ramzis [ Geg 05 2015, 09:43 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Sveiki, noriu paklausti Jūsų, Citrinų specialistų :wink: taigi - radau iškritusį 70 numeriu pažymėtą varžta, kuris laiko 8 numeriu pažymėtą detalę ir stabdžių/ABS šlangeles. https://www.dropbox.com/s/8mfe8tmm11ddc ... 6.jpg?dl=0

Įsukus jį, duobėtame kelyje išgirdau garsus, kaip kas dideliu plaktuku daužytų per priekalą, kiekvienoje didesnėje duobėje - vis tas klaikus garsas. Sustojus ir pašokinėjus bagažinėje - jokio garso. Mano, kaip tikro biedno Lietuvio klausimas - ar galiu jį tiesiog išsukti, pritvirtinti šlangeles kitur, ar jau laikas keisti tiltą? Tiltas nenusėdęs, stabilus, kitoje pusėje varžtas yra :)

Autorius:  sukceno [ Vas 10 2016, 08:49 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Labai detali info, bet kai mano rankos slabnos ir įrankiai dar pardėj :lol: , tai gal pasakytumėt, kiek tai maždaug kainuotų ne pačiam darant.

Autorius:  Saulynas [ Vas 10 2016, 09:06 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

sukceno rašė:
Labai detali info, bet kai mano rankos slabnos ir įrankiai dar pardėj :lol: , tai gal pasakytumėt, kiek tai maždaug kainuotų ne pačiam darant.

Visaip girdėta,sakykim 100-200e

Autorius:  Vycius [ Vas 10 2016, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

ACS c5 daro už 175, tad čia orentacine kaina ir torsionui manau. Aš kai dariausi tai patogiausia visą tiltą nusiimti ir susitvarkyti...

Autorius:  tadas1991 [ Vas 10 2016, 12:26 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Vycius rašė:
ACS c5 daro už 175, tad čia orentacine kaina ir torsionui manau. Aš kai dariausi tai patogiausia visą tiltą nusiimti ir susitvarkyti...

Vyciau, prieš taip sakydamas rask techninius torsioninių PSA tiltų su adatiniais guoliais ir hidraulinių (nebūtinai, Visa, C15 ir 305 universalas turėjo tą pačią sistemą ir spyruokles) tiltų su kūginiais adatiniais guoliais, skirtumus :)
Torsioniniams tiltams 95proc. tenka keisti ir ašis, ant kurių sukinėjasi guoliai, arba apvirinti ir nufrezuoti/nutekinti, bet toks reikalas menkai laiko, nes pažeidžiamas ir neatkuriamas terminis. Va čia ir yra Sizifo akmuo. Aišku, jei guoliai keičiami laiku, tai ten būna su jom dar viskas daugmaž gerai, padilę, bet tinkamos naudoti. Bet kas juos laiku keičia...

Autorius:  Vycius [ Vas 10 2016, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Kaina bus vistiek manau panasi,o dar kiti deta vietoj guoliu ivores...as kai turejau trumpai P306 tai nesukau galvos ir lupau tilta visa, nuemus ir isardzius su kuvalda vos ne vos paaiskejo kad nera ka tvarkyt ten jau.....toj vietoj kur statosi guoliai viskas isesta juodai, belieka keist kitu arba turejau nora pasigamint nauja pats....ir vistik nupirkau kita perrinkta,sudejau viska ir masina iskeliavo i srota :doom:

Autorius:  Gerasdviratis [ Vas 14 2016, 12:58 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Uztat laiku guolius keist rekia ner bedu.

Autorius:  linasdz [ Vas 15 2016, 09:38 ]
Pranešimo tema:  Re: galinio tilto prevencija

Vycius rašė:
Kaina bus vistiek manau panasi,o dar kiti deta vietoj guoliu ivores...as kai turejau trumpai P306 tai nesukau galvos ir lupau tilta visa, nuemus ir isardzius su kuvalda vos ne vos paaiskejo kad nera ka tvarkyt ten jau.....toj vietoj kur statosi guoliai viskas isesta juodai, belieka keist kitu arba turejau nora pasigamint nauja pats....ir vistik nupirkau kita perrinkta,sudejau viska ir masina iskeliavo i srota :doom:



Rodos nuo 306 galinis tiltas idealiai tinka Xsarai. I srota ir be tilto butum atidaves...

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/