WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 00:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 22 2013, 23:51
Pranešimai: 3
Sveiki, yra taip, pilu kas savaite po pilna bakely vandens :bum: , kad aushintu motora, galvoju kad turi buti galva arba tarpine, kadangi ir kaista ilgiau sustojus, bet tepalo kiekis variklyje visishkaj neauga, nu mistika tokia, ir kai is ryto atidarai bakely aushinimo jame buna slegio nemazhaj.. o dabar dar ir kuriasi is vakaro labaj sunkiai, panashu kad vienas cilindras kuriant nedirba, tik pergazavus is 3 kart, o sanaudos, na nezhinau niekad neturejau 1.4 bet kazhina ar gali jis valgyt mieste virsh 10l o kartais ir 12-13.. zhodziu nezinau ka daryt taj galvoju pasikesti visa varikly, nes siaip pirmas mano citriukas, (po nemazhaj vokieciu) ir jis man patinka, as esu UK todel man butu labaj aktualu, vietoj mano 1.4 ydeti tarkim 1.6 ar 1.8 :doom: tai noreciau paklausti ar taj ymanoma nesunkiai ar net neverta.. busiu labai dekingas uz visa informacija, beje turiu lengva galimybe parsiveshti motora is lietuvos :) aciu


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 01:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nesiūlau tokio vargo keisti iš 1.4 į 1.6 ar 1.8, nes tai visai atskiro modelio varikliai ir gali tą pamatyti atsidaręs kapotą ir lygindamas su nuotraukomis internete. Tektų aiškintis ne vien su elektronika, aušinimu, bet lygiai taip pat perdarinėti išmetimą, keisti dėžę, kogero ir pusašius. Jei tikrai nesinori keisti tarpinės ar galvos, kas būtų žymiai paprasčiau (nes tai paprastas ir nedidelis variklis, kuriam net išmetimo kolektorius, kuris dažniausiai kelia daugiausiai bėdų - iš priekio) - geriausia imti tokį patį 1.4i TU3 motorą ir pasikeisti.
Benzo sąnaudos ryškiai per didelės - man, tiesa su šiek tiek lengvesniu BXu, bet ir purškalu tik mono, tiek mieste suvalgo dujų: 10-11L, o trasoje 8-9L. Benzinu nelabai važiuoju, bet teko keliskart šiek tiek pralėkti. Su maždaug 7-8 litrais benzino nuvažiavom 120-140km labai nelėkdami (80-100kmh).
O gal tas tavo miestas koks Londonas ar alternatyviai? Tada normalios sąnaudos. Trasoje irgi gal mini 130+? Tai negalingas motoriukas, kuris dažniausiai komplektuojamas su trumpomis dėžėmis, tad trasose norėdamas lėkti, turi pjauti aukštais sūkiais, kas pačiam motoriukui visiškai nusispjaut, bet per kišenę duoda.

Mistikos dėl tepalo nedaugėjimo nėra - aušinimo skystis paprasčiausiai sudega cilindre. Ir tikriausiai būtent dėl to ir nedirba tas cilindras pradžioje - būna dar šlapias. Jei ilgai delsi tvarkytis - gali ilgainiui visai prakiurus gautis ir hidrosmūgis vedant po nakties.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 11:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 22 2013, 23:51
Pranešimai: 3
aciu ishsamiai tu cia :wink: galvojau ir as kad reikia keisti tarpine ar galva, bet cia prigazdino mane kad kashkokiu ale raktu specialiu reiks, o cia pavyzdziuj kokiam garazhiniam servise taj puse to mano kibirelio kainos nori uz tarpines keitima, taj arba paciam arba visa motora :) zhiuresiu skambinsiu y lt klausinesiu kokios kainos, tiek galvos tiek tarpines. o del kuro gal irgi tapati galva kalta? nes kai tik nusipirkau tai tajp dauk nevalge, kokius 8 gal 9, siaip cia labaj kalnuota taj manau delto dauk ryja, nes jai kur uzh miesto lekiu taj ishkart normalesnes sanaudos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 13:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Vienas is kiauros galvos tarpines pozymiu yra kietos ausinimo slangos veikiant varikliui ir atsukus ausinimo bakeli ir gazuojant kylantys burbulai. Kitas pozymis - baltas aitrus dumas is ismetimo vamzdzio, nors jei skystis pamazu dingsta gali but maziau pastebimas.
Vienintelis specialus irankis galvos keitimui yra dinamometrinis raktas, kad reikiama jega teisingai varztus uzverztum. Visa kita - standartiniai irankiai.
Varikli keist visa gal ir paprasciau, bet niekada nezinai kokios jis bukles. Gali po menesio kito ir tas prakiurt.
Jei turi laiko ir pakenciamai veikianti kaires ir desines rankos komplekta (jei komplektas is abieju kairiu ranku, tai geriau nepradet), tai manau geriau pasikeist tarpine. Tik rekomenduojama nuemus galva ja siek tiek paslifuot duot specialistams, ypac jei perkaites variklis buvo. Jei galva jau nuimta tai galima ir voztuvus pritrint ir voztvu gumeles pasikeist, bet tam irgi reikia siek tiek pavargti ir susirinkti arba pasidaryti negudriu irankiu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 17:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taip, bet tas dinamometrinis raktas šitam varikliui drąsiai tinka lenkiamo tipo, kinietiškas už 25Lt.
Panašus į tokį: Paveikslėlis
Gali dar reikti Torx ar atvirkščios E tipo galvutės, priklausomai nuo to, kokie varžtai panaudoti renkant ar paskutinįkart remontuojant tą motorą, bet jos kaina pas mumi - 5Lt.

Su tokiu raktu jau veržiau vieną XU ir vieną senesnio Pasato TDI galvą - varo kilometrus be problemų. Galima pataupyti ir nepirkti geresnio Trakšt tipo rakto, kurie prasideda nuo 200Lt.

Grįžtumei Lietuvoj, Kaune tą tarpinę ar galvą pakeisčiau pigiai, bet Anglijoj gali būti ir bėdelių. Ten automobiliai pigūs, o remontas brangus... Bet lįst į trasą su tokiu motoru gali ir ne visada pasisekt, ką liudija mano kartoka patirtis Ispanijoje.

Pirma tikrai įsitikink, kad tikrai galvos bėdos. Dar vienas simptomas gali būti, kad išsiaiškinus cilindrą, kuris ryte užvedus nedirba, jis ir jo žvakė turėtų būti žymiai švaresni, nei likę - deginamo vandens simptomas...

Beje, su Saulium nesutikčiau dėl variklio keitimo paprastumo. Nebent turima visa servisinė įranga - keltuvas, gervė, oriniai suktuvai. Visais kitais atvejais šiam motoriukui galvą pakeisti yr daug paprasčiau, tai juk paskutinis iš paprastųjų motoriukų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 18:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na as turejau omenyj paprasciau\pigiau servise ten ji keist. Namu salygomis bent jau be duobes ir gervės tai zinoma keisti paciam problematiška.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 00:16 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 22 2013, 23:51
Pranešimai: 3
aciu visiem, nu taj nutariau kad bandysim keisti tarpine o jai reiks ir galva, gal yra kokiu spec dalyku kuriuos reiktu zhinoti? spec raktu be dinamometro? tikiuosi jai galva trukus matysis aiskiai? nereiks dar tikrint kur vesht, dabar bandau surast kas cia nushlifuotu ja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 07:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
manttukas rašė:
aciu visiem, nu taj nutariau kad bandysim keisti tarpine o jai reiks ir galva, gal yra kokiu spec dalyku kuriuos reiktu zhinoti? spec raktu be dinamometro? tikiuosi jai galva trukus matysis aiskiai? nereiks dar tikrint kur vesht, dabar bandau surast kas cia nushlifuotu ja.

Gali nieko nepamatyt :) nori garantijos-persviesk

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 11:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
manttukas rašė:
aciu visiem, nu taj nutariau kad bandysim keisti tarpine o jai reiks ir galva, gal yra kokiu spec dalyku kuriuos reiktu zhinoti? spec raktu be dinamometro? tikiuosi jai galva trukus matysis aiskiai? nereiks dar tikrint kur vesht, dabar bandau surast kas cia nushlifuotu ja.


Pirmiausiai parsisiusk koki remonto vadova anglu, ar kita suprantama kalba, kur parasyta viskas zingsnis po zingsnio.
Issiaiskink kokiu irankiu reikes, manau kad tikrai reikes terksles su galvom ir prailginimais. standartiniu sesiabriauniu raktu komplekto, raktu varztams su vidiniais sesiakampiais ir raktu varztam su vidinem zvaigzdem. Atkreipk demesi ko reikes atlaisvinti pagrindinio dirzo itempejui. kartais tai buna standartine sesiakampe skyle, o kartais koks nors kvadratas. Esu mates variklio galva prisukta tokiais keistais varztais su zvaigzdem i isore. gali tekti pasieskoti tokios galvos tiem varztam.
Turek kokio nors purskalo papurksti kai kuriom verzlem, kad lengviau atsisuktu.
Kad nuimtum galva pirmiausia teks nusiimti paskirstymo dirza. Ji pries nuimant reikia pastatyt į reikiama padėti ir uzfiksuoti skremulius.
Išleisk aušinimo skystį.
nuimk variklio galvos dangteli, isiurbimo kolektoriu, atjunk visus laidus kurie tvirtinasi prie galvos. Atjunk arba pagal galimybes atitrauk visus vamzdelius.
Sutepdamas visus prikepusius varztus riebiais keiksmazodziais, bandai atsukti ismetimo kolektoriaus varztus. Bent keli greiciausiai nulus, reikes pasirupinti naujais. geriausia pries bandant atsukti juos gerai supurksti kuo nors.
Atjingus kolektorius, ausinimo slangas ir visa kita gali bandyt atsukinet galva. Tam reik atitinkamos galvos varztams, geros rankenos ir dar kartais vamzdzio. pradziai truputi atpalaiduoji visus varztus po to palaipsniui issuki visus. kai tai padarai - keli galva ir ziuri kas ten po ja darosi.
Nezinau kaip ten viskas vyksta, bet kai mano masinai galva slifavo tai teko viska nuardyti, iskaitant voztuvus. tokiu atveju susidek viska i atskiras kruveles komplektais kiekvienam cilindrui, kad po to butu tos pacios detales kartu atgal sudetos ir tarpusavyj nesusimaisytu. Voztuvu isemimas - atskira tema, reikes kazkaip spyruokle suspausti, as dariausi iranki is rankinio suspaudejo uzsukamo ir ispjauto kietos plasmases vamzdzio.
Pries dedamas nauja tarpine ir galva isvalyk ir nuriebink pavirsius. uzverzinek viska tokia tvarka ir jega, kokia nurodyta instrukcijoj. Daznai ir ant perkamos tarpines nurodoma buna.
Toliau viskas surinkinejama atvirkstine tvarka. Patikrink dangtelio tarpines bukle, geriausia butu nauja tarpine arba hermetiku viska tepti.
Atkreipk demesi i ismetimo kolektoriaus tarpines bukle.
Tinkamai uzdek paskirstymo dirza ir itempk kaip priklauso.
pripildyk sistema ausinimo skysciu.
Bandyk kurt masina.

Sekmes remonte.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 12:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Bet pries pradedamas toki remonta, gal geriau isitikink, kad tikrai cia galvs tarpines problema, o ne koks prakiures radiatorius kuris tik gerai ikaites pradeda ausinimo skysti garinti :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007