WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

xsara rankinio trosai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=32445
Puslapis 45

Autorius:  skarapas [ Vas 02 2015, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

O gal kas susidure su pagazines uzraktu,raktu seniai pas mane nerakina,siaip nuo centrinio visada veigdavo,o dabar nebeatrakina bagazines,uzstrigus uzrakyta,pulteli paspaudi viskas ten gale sutaksi tarsi bagazine atsirakino,bet neatsidaro,bagazines atidarymo rankena paspaudi ir ji vaiksto tarsi butu uzrakinta,be pasipriesinimo,kame gali but reikalas nes siaip tarsi suvaiksto centrinis rankenele net sujuda bet atidaryt neina

Autorius:  ukw [ Vas 02 2015, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Su tais tekinimais.... Loterija, šiaip jau.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 02 2015, 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

ukw rašė:
Su tais tekinimais.... Loterija, šiaip jau.

Kai būna kreivi, tada taip, ir labai gera.
Bet supuvusius, kurie supuvo dėl nenaudojimo arba dėl užstrigusių suportų arba susispaudusių tarpusavy kaladėlių (kaip būna pas kai kuriuo senus citroenus, kai įdedamos lievų gamintojų galinės kaladėlės), tai jokių problemų. Tokiu atveju dažniausiai tekint net nereikia, tik įsistatęs į tekinimo stakles su geru abrazyvu nuvalai ir viskas. Nes kaladėlės nuvalo paviršines rūdis ir pačios, bet kai būna jau gabalais, tai be šansų.

Autorius:  pofke [ Vas 02 2015, 16:11 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Prieš tekinant reiktų pasimatuot kiek to disko storio likę ir susižinot koks minimalus storis gali likt.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 02 2015, 16:19 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Principe taip, bet pusė Lietuvos automobilių važinėja su diskais, nors ir labai tvarkingais, bet bent jau šiek tiek plonesniais už tą teoriškai minimalų storį. Realiai tokios klasės, kaip Xsara, automobiliui, jei jis nendaudojamas sportui ar kalnuose, priekiniai neaušinami ramiai gali dirbti iki kažkur 6-7mm, galiniai iki kažkur 4mm. Esam matę ir dirbančių peilių, bet tai jau labai pavojinga, nes gali, gerai užspaudus stabdį, diskas ir pasilinkti suspaustas, o ratas sukasi toliau...
Nes, na, tas minimalus storis dažnai būna vos milimetras ar keli nuo naujų. T.y. tarkim mano priekinis naujas diskas 10mm, o minimalus storis pagal gamintoją 8. Su savo bolidu esu sėkmingai važinėjęs iki maždaug 5-6mm, tuomet jie jau suplonėjo tiek, kad gerai pakaitinti ir aptaškyti baloje vandeniu susilankstė patys, ir tuomet ramiai buvo uždėti nauji diskai.
Esu su 7mm lindęs į kalnus, ir nieko ten baisaus, tik pedalu naudotis protingai reikia, ypač su neaušinamais.
Kaladėles juk irgi rekomenduojama išmesti, kai joms lieka dar 2-3mm, o indikatorius dažnai užsidega ir dar anksčiau... Realiai dauguma žmonių, kurie patys pasižiūri dažnai į tas kaladėles, suvažinėja beveik iki metalo arba bent iki 1mm.

Čia tiesiog truputį išsiskiria supratimas ir saugumo suvokimas tarp žmogaus, kuriam automobilyje sankaba, stabdis ir gazas yra tik pedalai, o vairas tik baronka, ir žmogaus, kuris bent truputį daugiau žino apie tas sistemas ir jų veikimą.
Tai dažniausiai stengiamės pagal žmogaus kalbą ir veidą siūlyti maždaug jo pavidalui adekvačius sprendimus. Nes kitas nori sutaupyt, bet matai iš bendro supratimo, kad geriau taupaus varianto net nesiūlyt, nes tam lygmeny prasideda rizikos sveikatomis ir gyvybėmis.

Autorius:  ukw [ Vas 02 2015, 17:12 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Kiek kainuoja tekinimas?

Nauji diskai kainuoja litais maždaug taip:

Ferodo - 120 lt komplektas
Febi - 100 lt
Brembo - 125 lt
BRP - 80 lt

Autorius:  pofke [ Vas 02 2015, 17:19 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Jei normalus tekintojas, tai būdavo 10lt už vienetą. Dabar pagal kursą turbūt apvalina.
Nenuėmus nuo mašinos 20-25lt eidavo.
Nors buvo idiotų kurie 25 prašydavo už nuimto tekinimą. Nors nieko kitaip nepadarydavo.

Autorius:  skarapas [ Vas 02 2015, 17:54 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

nu jo tekinimas apie 20 lt kainuoja,o gal kas del bagazines patars,kas ten per problema gali but,pavaziavau atsirakino,uzrakinau ir vel nebeatsirakina,bet centrinis tikrai suveikia gale

Autorius:  pofke [ Vas 02 2015, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Išsiardyk ir pamatysi kas nutrūko.
O kad nutrūko tai faktas.

Autorius:  skarapas [ Vas 02 2015, 18:26 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

pofke rašė:
Išsiardyk ir pamatysi kas nutrūko.
O kad nutrūko tai faktas.

o kaip dabar ta bagazine atidaryt,nebent is vidaus,bet tada reikia apsauga nuimt,bet kiek pamenu 2 ar 3 varztai stovi is apacios tai as ju neatsuksiu,nebent kazka maisau

Autorius:  tadas1991 [ Vas 02 2015, 18:41 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Pas kai kurias mašinas būna bagažinėj apšivkėj palikta skylė atrakinimo svirtelės nuspaudimui. Pas kitas būna, kad per numerio apšvietimo lempučių keitimo skyles (jei keičiasi iš vidaus arba jei yra dangtyje lampos, būna ir jom skylės) išeina pasiekt kokiu vielagaliu ar netgi ranka. Paskutinis atvejis, kai nieko nėra ir niekaip nepasieki - stengies kuo mažiau sulaužydamas pasidaryt kuo geresnį priėjimą. Aš tai įtarčiau, kad paprasčiausiai strigo nuo oksadacijos spyna ir tiek. Dažniausias gedimas.

Autorius:  skarapas [ Vas 02 2015, 18:45 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

tadas1991 rašė:
Pas kai kurias mašinas būna bagažinėj apšivkėj palikta skylė atrakinimo svirtelės nuspaudimui. Pas kitas būna, kad per numerio apšvietimo lempučių keitimo skyles (jei keičiasi iš vidaus arba jei yra dangtyje lampos, būna ir jom skylės) išeina pasiekt kokiu vielagaliu ar netgi ranka. Paskutinis atvejis, kai nieko nėra ir niekaip nepasieki - stengies kuo mažiau sulaužydamas pasidaryt kuo geresnį priėjimą. Aš tai įtarčiau, kad paprasčiausiai strigo nuo oksadacijos spyna ir tiek. Dažniausias gedimas.

ta prasme pati spynele kur raktas kisasi?nu ja centrinis kaip ir atidaro nes prilietus pirstu jauciasi kaip sujuda ir girdisi,bet ji vistiek lieka tarsi uzrakinimo rezime

Autorius:  tadas1991 [ Vas 02 2015, 18:51 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Ne, turiu omeny patį dangčio fiksavimo užraktą, ne rakto spynelę-širdelę.
Tame užrakte kai kažkas gerai prikempa, tai ir elektrinis varikliukas nebepasuka kiek reikia, ir raktas būna lūžta. O raktas gali nesisukti irgi ne dėl vienos priežasties - netinka raktas, taip pat spynelė užsioksidavus, sudilęs raktas, sudilus pati spynelė arba sulūžę viduriai ir t.t.

Autorius:  Gerasdviratis [ Vas 02 2015, 20:30 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

pofke rašė:
Prieš tekinant reiktų pasimatuot kiek to disko storio likę ir susižinot koks minimalus storis gali likt.

Cia irgi mane naibli. esu pirkes ZX galinius bugnus gamintojas X. Kazkaip paskui sove i galva pasimatuot,tai mano nudile buvo storesni nei nauji.

Autorius:  pofke [ Vas 02 2015, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: xsara rankinio trosai

Gerasdviratis rašė:
pofke rašė:
Prieš tekinant reiktų pasimatuot kiek to disko storio likę ir susižinot koks minimalus storis gali likt.

Cia irgi mane naibli. esu pirkes ZX galinius bugnus gamintojas X. Kazkaip paskui sove i galva pasimatuot,tai mano nudile buvo storesni nei nauji.

Barabano vidinį diametrą matuoja, o ne sienos storį.

Puslapis 45 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/