Šiaip kaip supratau čia paverkt tik norit, o ne realiai kažką pamąstyt. Jei būtų kokie duomenys apie mašiną pateikti, tai gal tas kompas jau būtų ir išburtas. O jei pasakytumėt kažką dar ir apie bėdą, tai gal pasiūlyčiau tą mašiną iki manęs atitarabanyt kažkaip ir užkurtume pigiau, nei 600 ar 350. Nelygu, kas ten per elektrikai dabar kažką daro. Nes kiek iš "auksarankių" elektrikų mašinų man atitempė, tai aš elektriku nebūdamas, vistiek dar nei kartu kompo nekeičiau. Signalizacija būna, spynelė būna, BSM vandens pririnkęs būna, dviguba ruda relė (senesniuose) būna sprogusi (iš vaizdo panašu, kad sprogimo metu buvo BUM), saugikliai, laidai, žalėsiai. Na o jei kompas, tai ir tuos neardomus tikri elektrikai būna ima ir išardo, ir netgi atgal surenka. O ir nuo kito kompą būna pritaikyt įmanoma, kartais jei kompas kokio retesnio variklio, bet į tokį patį kompo modelį ėjo su programom kitiem dažnesniem varikliam, o seno supuvusio pats čipas su softu dar gyvas, tai tikri elektrikai programą perrašo į kitą kompą, nulaužia immo ir važiuoja tos mašinos. Benzinui tik sunkiau truputį immo laužiasi, bet kiek kalbėjau, padaro irgi. Dyzeliui tai man jau du kompus padarė visų nekenčiamo pono ukw garažiuke. Atsinešu dabar Xantijos kompą, įsidedu į P406 ir su belekokiu raktu, kuris vairą atrakina, galiu važiuot. Reikia tik žiūrėt, kaip su piGinais planai, ir kas ten per situacija. Jei neremontuosit, tai pirmas pirkėjas už protingą kainą galiu būt aš.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|