WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 17:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 16:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Sveiki,

Turiu problemėlę, daugiau susukus vairą ir įjungus kondiškę pradėjo gesti variklis. Pastebėjau, jog generatoriaus diržas baigia nulipti nuo škyvų ir jau yra įtrūkęs. Pakeitus diržą nauju problema trumpam išsisprendė. Po pusdienio vėl pradėjo gesti variklis judant iš vietos. Generatoriaus diržas vėl pradėjo lipti lauk, nors buvo įtemptas tikrai stipriai. Procedūrą kartojau tris kartus, po kurio laiko diržas vistiek lipa lauk.

Gal turit minčių dėl ko taip yra?

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 18:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1074320010
Toks daiktas yra ?,nes rodo kelis variantus tempimo ,jeigu yra ,tai greičiausiai problema jame ,reikės keist,nes guoliukai -adatos bus į pabaigą ,dėlto kreipia ir bėga diržas
Pataisau ,mechanizmą visą :!: ,ne guoliuką

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 18:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Hm, man irgi jis pasirodė kreivokas. O kaip jį išardyti? Tas ilgas varžtas remiasi į kėbulą, negi reikia variklį leisti žemyn norint išimti?

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
saitas rašė:
Hm, man irgi jis pasirodė kreivokas. O kaip jį išardyti? Tas ilgas varžtas remiasi į kėbulą, negi reikia variklį leisti žemyn norint išimti?

Reikia tą mecghanizmą traukti kartu su varžtu ,tada pasukiojus išsitraukia ,bet čia ne sunkiausia ,problematišką atlaisvint jį nuo spyruoklės ,vot čia jau neturint normalių įrankių gali tekt pasipypint :) ,ten prisukta 6mm šešiakampiu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Tai vieno varžto to atsukti neužtenka... O kurioj vietoj tas šešiakampis?

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
saitas rašė:
Tai vieno varžto to atsukti neužtenka... O kurioj vietoj tas šešiakampis?

Apžiūrėk gerai kur spyruoklė prisukta ir suprasi :wink: ,priėjimas atsukimui šd,gali tekt atsijungt šlangą nuo tepalo aušintuvo ,be to atsukus ir apžiūrėjūs spyruoklę ,gali tekt ir ją keist ,nes įvorytės būna išdilę geriausiu atveju ,dažniausiai būna net aliumininiai tvirtinimo galai išplakti

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
saitas rašė:
Tai vieno varžto to atsukti neužtenka... O kurioj vietoj tas šešiakampis?

Apžiūrėk gerai kur spyruoklė prisukta ir suprasi :wink: ,priėjimas atsukimui šd,gali tekt atsijungt šlangą nuo tepalo aušintuvo ,be to atsukus ir apžiūrėjūs spyruoklę ,gali tekt ir ją keist ,nes įvorytės būna išdilę geriausiu atveju ,dažniausiai būna net aliumininiai tvirtinimo galai išplakti



Nu jo, su įrankiais pas mane ne kažką ir duobės neturiu, ant kiemo nepriardysi tokiu oru. Kaip supratau truputį reikalų bus su pakeitimu. Nuvešiu meistrui, dar pakonsultuosiu pagal šias rekomendacijas, kad variklio žemyn neleistų :D Dar kokių niuancų galima tikėtis keičiant šitą guolį ar tik šie?

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Na tai bus niuansų ar ne ,dabar jau nuo meistro priklauso ,jeigu to jis dar nedaręs -bus :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Na tai bus niuansų ar ne ,dabar jau nuo meistro priklauso ,jeigu to jis dar nedaręs -bus :wink:


Supratau, dėkui už konsultaciją. Brūkštelsiu kaip seksis po remontų :)

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 19:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
saitas rašė:
Saulynas rašė:
Na tai bus niuansų ar ne ,dabar jau nuo meistro priklauso ,jeigu to jis dar nedaręs -bus :wink:


Supratau, dėkui už konsultaciją. Brūkštelsiu kaip seksis po remontų :)

Nėr už ką ,lauksim tęsinio :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2016, 21:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sauliau, jūs kalbat apie 1.9TD ir Xantia, o čia 1.9D (DW8) ir Xsara.
Negarantuoju, bet beveik, kad variklį reikės judinti. Tik nepamenu, kelti ar leistis. Esu tai daręs 306 restailui su tokiu pat varikliu, o ten kėbulas iš esmės toks pats, tik nepamenu, kaip tai dariau. Kitas variantas - nusiimti stiprintuvo siurblį, nusiimti generatorių ir traukti su visu kronšteinu, o tuomet paprasta susirinkti. Bet ten pas šitą versiją tokia šiknaskylė, kad labai vietos trūksta tokiem visokiem ardymam.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2016, 07:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Sauliau, jūs kalbat apie 1.9TD ir Xantia, o čia 1.9D (DW8) ir Xsara.
Negarantuoju, bet beveik, kad variklį reikės judinti. Tik nepamenu, kelti ar leistis. Esu tai daręs 306 restailui su tokiu pat varikliu, o ten kėbulas iš esmės toks pats, tik nepamenu, kaip tai dariau. Kitas variantas - nusiimti stiprintuvo siurblį, nusiimti generatorių ir traukti su visu kronšteinu, o tuomet paprasta susirinkti. Bet ten pas šitą versiją tokia šiknaskylė, kad labai vietos trūksta tokiem visokiem ardymam.

Jei čia dw8,tada tokiam nekeičiau ,bet principas panašus ,o su kronšteinu -variantas ,nerandant kaip kitaip :) ,bet kokiu atveju tai jau meistro problema :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 14 2016, 19:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 03 2014, 11:49
Pranešimai: 24
Miestas: Kaunas
Sorry, kad taip vėlai atsakinėju, per atostogas visai pasimiršau...Pakeitus guolį su visa metaline dalimi problema išsisprendė, diržas nebekrenta. Deja, variklį meistrui teko leisti žemyn ar įmanoma kitaip nežinau, svarbiausia problema išsisprendė. Dėkui už patarimus :)

_________________
Peugeot 407, 2005m, 2L HDI, 100KW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 15 2016, 07:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
saitas rašė:
Sorry, kad taip vėlai atsakinėju, per atostogas visai pasimiršau...Pakeitus guolį su visa metaline dalimi problema išsisprendė, diržas nebekrenta. Deja, variklį meistrui teko leisti žemyn ar įmanoma kitaip nežinau, svarbiausia problema išsisprendė. Dėkui už patarimus :)

Jeigu masterui teip patogiau :roll: ,svarbu rezultatas pasiektas :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007