WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 10:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 13:26 
Taigi musu gaidys ( ty Xsara 2,0 HDI, 2001) ir toliau stebina savo sugebejimu puse eksploatacijos laiko praleisti servisuose.
Gal kas susiduret. Atsirado vibracija vaziuojant tarp 80-100 km/h. Taipogi ji jauciasi greitejant. Pakabinamas guolis jau pakeistas, variklio pagalve irgi. Pusasis pakelus ant keltuvo jokio musimo prie to greicio neduoda. Meistrai sako, kad gali del stbdziu disku musti ( vaziujant ne stabdant ???). Atseit su ventiliuojamais jau ne vienai Xsarai yr taip buve. Diskai pries pora men tekinti Melgoj ir mesos ten dar normaliai.
Jei keistume pusasi (1200 Lt) neduoda garantijos, kad musimas nustos.

Taigi, gal kas buvot susidure su tokiu dalyku?
Dar uzmirsau pamineti, kad ji atsirado po 5 min pavaziavimo autostradoj 190 km/h greiciu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 13:33 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Jei vairo netraukia nei į vieną pusę, tada tik ratuose bėda. Ratų balansavimas, padangos. Pas mus servise kaipkuriom mašinom užteko tik permontuoti ratus t.y. numontuoti ir vėl užmontuoti. Blogai buvo prigulusi padanga prie ratlankio. Taip jau buvo ne vienai mašinai. ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vibracija
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 13:42 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Senis rašė:
Taigi musu gaidys ( ty Xsara 2,0 HDI, 2001) ir toliau stebina savo sugebejimu puse eksploatacijos laiko praleisti servisuose.
Gal kas susiduret. Atsirado vibracija vaziuojant tarp 80-100 km/h. Taipogi ji jauciasi greitejant. Pakabinamas guolis jau pakeistas, variklio pagalve irgi. Pusasis pakelus ant keltuvo jokio musimo prie to greicio neduoda. Meistrai sako, kad gali del stbdziu disku musti ( vaziujant ne stabdant ???). Atseit su ventiliuojamais jau ne vienai Xsarai yr taip buve. Diskai pries pora men tekinti Melgoj ir mesos ten dar normaliai.
Jei keistume pusasi (1200 Lt) neduoda garantijos, kad musimas nustos.

Taigi, gal kas buvot susidure su tokiu dalyku?

po avarinio stabdymo su parašiuto išskleidimu ;-) ex-mano ByXeliukui buvo atsiradęs mušimas kažkur 90-100. perbalanasavo ratus ir psio

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 15:45 
Ratlankiai nauji skardiniai, padangos naujos (Vedershtain) ir jau patikrinti. Viskas ledas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 15:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
labiau tikeciau kad pusashio vidine granata ishdilus. Ja galima patikrint tik ant apkrovos, pakelus nieko neina pamatyt.
Pas mane Xm'e buvo vidine granata parejus. Simptomai:
1. Greitejant 70-100 atsiranda horizontalios vibracijos. Kuo daugiau spaudi tuo didesnes arba kai greitejimas y kalna.
2. labai stipriai ishryshkeja vibracijos ilguose posukiuose deshinen. Daznai vazinejau vienu marshrutu ir ten buvo greitejimo ruozas posukyje y deshine ir dar truputy y kalna. Vibruodavo siaubingai :?

Jei vibracijos priklauso nuo apkrovos varikliui greiciausia vidine pusashio granata. ta paty sako ir merfio desnis "visada sugenda pats brangiausias mazgas" :wink:

O kai keite pakabinama guoly ar ziurejoo vidine granata ? Nusiemus pusashy jy pasukinejus/paspaudzius galima pajust ar gera ar ne.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2005, 16:01 
Va cia gali buti ir prauda, bo su iplysusia vidines granatos guma buvo pravazineta savaite.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2005, 10:03 
Gedimas pasalintas. Pakeisti stabdziu diskai. Pasirodo, kad diskai itakoja vibracija ne tik stabdant, bet ir vaziuojant.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2005, 13:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Senis rašė:
Gedimas pasalintas. Pakeisti stabdziu diskai. Pasirodo, kad diskai itakoja vibracija ne tik stabdant, bet ir vaziuojant.


Sakei juos tekinai Melgoj? Cia speju lietuviskas isradimas - vakaruose neteko girdet, kad kas diskus tekintu, o keicia tik naujais. Manau del to ir atsidaro si problema.

Ir siaip, stabdziu diskus yra geriau keisti naujais, jau geriau ant ratlankiu taupyti.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2005, 15:10 
Normalus dalykas yra ir tekinimas, kai yra pakankamai mesos, juo labiau, kad jie beveik nauji buvo. Pagrindine ventiliuojamu stabdziu disku problema nustatyta - Svaros broliai. Kai atvaziuji plauti masina, o stabdziu diskai ikaite ir jie su savo iranga pradeda vanoti vandeni, tadu ir susikraipo


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2005, 15:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 27 2005, 04:16
Pranešimai: 131
Miestas: Mažeikiai
rimti meistrai ventiliuojamų diskų nepataria tekinti - išskyrus tuos atvejus, kai auto eina pardavimui. Jei diskas vibruoja, tai dažniausiai jis ne tik sumestas, bet ir sutrūkinėjusios pertvaros - nutekinimas padeda tik tam kartui.

_________________
Xsara Break 1999 2.0HDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2005, 22:06 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 02 2005, 00:44
Pranešimai: 79
Žiūrint kas, kaip, ir kodėl tekina.
Jei jau sumesti, išsikraipę ko gero tikrai tekinimas galutinai nugalabys. Dažniausiai ir susikraipo tie diskai kuriems jau paskutinioji, arba nekokybiški. Dėl švaros brolių perlenkė, kol jie prdeda plaut jau temperatūra būna žemiau kritinės, na nebent kokiu 80km/h įleki ir stabdai, o tie iškart pradeda pilt tiesiai ant diskų. Tai tokiu atveju po kiekvieno lietaus visi diskai visiems vibruotų, bet taip nėra.
Turėjau Sigmą jos diskai vibruot pradėjo, tai kai meistas apžiūrėjo, patarė 6 lentas vežiotis (karstui ta prasme). Chrysleriui nevibravo, bet labai nelygus paviršius. Po aptekinimo diskai tapo lygūs kaip nauji "mėsos" nežymiai sumažėjo, žodžiu rezultatas liux.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 09:16 
Pzistu Melgos sefa, tai ta tema mes buvom nutare paekspermentuoti, bo jam irgi buvo pradeje musti diskai, kuriais pravaziavo vos 3000 km. Taigi paemem senus diskus, juos uzkaitinom ir i plovykla. po to ant stendo ir rezultatas tapo aiskus. Ir dar, jei ratlankiai metaliniai, tokia srove nepapuola ir viskas normaliai, su lietnykais viskas daug atviriau.
Per bala, ypac gilesne irgi gali taip ivykti. Kaimyno zmona su Avensis stabdydamaleidosi nuo A. Paneriu kalno ir apacioj perplauke per gera bala. Keite stabdziu diskus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Senis rašė:
Kaimyno zmona su Avensis stabdydamaleidosi nuo A. Paneriu kalno ir apacioj perplauke per gera bala. Keite stabdziu diskus.


Nu cia jau gal ir galetu taip nutikti, bet sunku patiketi, kad tokius lievus diskus dabar gamintu. O kad i plovykla nuvaziavus susikreipytu stabdziu diskai, tai greiciau meistru "teorija".

Beje, Xantia-L forume buvo rimta diskusija apie kreivus stabdziu diskus ir si efekta supancia mistika, dabar nebeatgaminsiu linko su visais piesiniais, sio efekto analize etc, bet buvo prieita isvados, kad diskai "kraiposi" del to, kad netolygiai pasidengia stabdziu kaladeliu liekanomis, kurios nevienodai prikepa ir rezultate turi kreiva diska. Poto vyko diskusija apie tai, kad pasikeitus kaladeles reikia jas pridirbti, tai yra stabdyti stiprejancia jega kokius 10 kartu ir nesustojant iki 0. ir dar labai nerekomenduojama laikyti sankryzoje uzspaustus stabdzius, nes tai ypac suaktyvina kaladeliu medziagos migracija ant disko.

Tai va tokia (ne savo) teorija isvariau, ir kol kas ji man skamba itikinamai.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2011, 15:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Bal 27 2011, 11:57
Pranešimai: 3
Ratu suvedimas. lazeriniu stendu 50lt
Kompiuterine diagnostika nuo 40lt
Stabdžių diskų tekinimas 40lt
Važiuoklės remontas

Kalnu g. 4a, Kaunas

Tel. 8 620 292 92


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Rgp 05 2011, 13:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Vytis rašė:
ir dar labai nerekomenduojama laikyti sankryzoje uzspaustus stabdzius, nes tai ypac suaktyvina kaladeliu medziagos migracija ant disko.

Tai va tokia (ne savo) teorija isvariau, ir kol kas ji man skamba itikinamai.


Ypač "nepatartina" laikyt nuspaudus stabdžius mažinoms su automatine pavarų dėže...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 40 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007