WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Vibracija ir stabdžių diskų tekinimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=5116 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Senis [ Lap 23 2005, 13:26 ] |
Pranešimo tema: | Vibracija ir stabdžių diskų tekinimas |
Taigi musu gaidys ( ty Xsara 2,0 HDI, 2001) ir toliau stebina savo sugebejimu puse eksploatacijos laiko praleisti servisuose. Gal kas susiduret. Atsirado vibracija vaziuojant tarp 80-100 km/h. Taipogi ji jauciasi greitejant. Pakabinamas guolis jau pakeistas, variklio pagalve irgi. Pusasis pakelus ant keltuvo jokio musimo prie to greicio neduoda. Meistrai sako, kad gali del stbdziu disku musti ( vaziujant ne stabdant ???). Atseit su ventiliuojamais jau ne vienai Xsarai yr taip buve. Diskai pries pora men tekinti Melgoj ir mesos ten dar normaliai. Jei keistume pusasi (1200 Lt) neduoda garantijos, kad musimas nustos. Taigi, gal kas buvot susidure su tokiu dalyku? Dar uzmirsau pamineti, kad ji atsirado po 5 min pavaziavimo autostradoj 190 km/h greiciu. |
Autorius: | Vovka [ Lap 23 2005, 13:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei vairo netraukia nei į vieną pusę, tada tik ratuose bėda. Ratų balansavimas, padangos. Pas mus servise kaipkuriom mašinom užteko tik permontuoti ratus t.y. numontuoti ir vėl užmontuoti. Blogai buvo prigulusi padanga prie ratlankio. Taip jau buvo ne vienai mašinai. ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Lap 23 2005, 13:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vibracija |
Senis rašė: Taigi musu gaidys ( ty Xsara 2,0 HDI, 2001) ir toliau stebina savo sugebejimu puse eksploatacijos laiko praleisti servisuose.
Gal kas susiduret. Atsirado vibracija vaziuojant tarp 80-100 km/h. Taipogi ji jauciasi greitejant. Pakabinamas guolis jau pakeistas, variklio pagalve irgi. Pusasis pakelus ant keltuvo jokio musimo prie to greicio neduoda. Meistrai sako, kad gali del stbdziu disku musti ( vaziujant ne stabdant ???). Atseit su ventiliuojamais jau ne vienai Xsarai yr taip buve. Diskai pries pora men tekinti Melgoj ir mesos ten dar normaliai. Jei keistume pusasi (1200 Lt) neduoda garantijos, kad musimas nustos. Taigi, gal kas buvot susidure su tokiu dalyku? po avarinio stabdymo su parašiuto išskleidimu ![]() |
Autorius: | Senis [ Lap 23 2005, 15:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Ratlankiai nauji skardiniai, padangos naujos (Vedershtain) ir jau patikrinti. Viskas ledas. |
Autorius: | db_xm [ Lap 23 2005, 15:46 ] |
Pranešimo tema: | |
labiau tikeciau kad pusashio vidine granata ishdilus. Ja galima patikrint tik ant apkrovos, pakelus nieko neina pamatyt. Pas mane Xm'e buvo vidine granata parejus. Simptomai: 1. Greitejant 70-100 atsiranda horizontalios vibracijos. Kuo daugiau spaudi tuo didesnes arba kai greitejimas y kalna. 2. labai stipriai ishryshkeja vibracijos ilguose posukiuose deshinen. Daznai vazinejau vienu marshrutu ir ten buvo greitejimo ruozas posukyje y deshine ir dar truputy y kalna. Vibruodavo siaubingai ![]() Jei vibracijos priklauso nuo apkrovos varikliui greiciausia vidine pusashio granata. ta paty sako ir merfio desnis "visada sugenda pats brangiausias mazgas" ![]() O kai keite pakabinama guoly ar ziurejoo vidine granata ? Nusiemus pusashy jy pasukinejus/paspaudzius galima pajust ar gera ar ne. |
Autorius: | Senis [ Lap 23 2005, 16:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Va cia gali buti ir prauda, bo su iplysusia vidines granatos guma buvo pravazineta savaite. |
Autorius: | Senis [ Lap 24 2005, 10:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Gedimas pasalintas. Pakeisti stabdziu diskai. Pasirodo, kad diskai itakoja vibracija ne tik stabdant, bet ir vaziuojant. |
Autorius: | Vytis [ Gru 02 2005, 13:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Senis rašė: Gedimas pasalintas. Pakeisti stabdziu diskai. Pasirodo, kad diskai itakoja vibracija ne tik stabdant, bet ir vaziuojant.
Sakei juos tekinai Melgoj? Cia speju lietuviskas isradimas - vakaruose neteko girdet, kad kas diskus tekintu, o keicia tik naujais. Manau del to ir atsidaro si problema. Ir siaip, stabdziu diskus yra geriau keisti naujais, jau geriau ant ratlankiu taupyti. |
Autorius: | Senis [ Gru 02 2005, 15:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Normalus dalykas yra ir tekinimas, kai yra pakankamai mesos, juo labiau, kad jie beveik nauji buvo. Pagrindine ventiliuojamu stabdziu disku problema nustatyta - Svaros broliai. Kai atvaziuji plauti masina, o stabdziu diskai ikaite ir jie su savo iranga pradeda vanoti vandeni, tadu ir susikraipo |
Autorius: | dvarson [ Gru 02 2005, 15:22 ] |
Pranešimo tema: | |
rimti meistrai ventiliuojamų diskų nepataria tekinti - išskyrus tuos atvejus, kai auto eina pardavimui. Jei diskas vibruoja, tai dažniausiai jis ne tik sumestas, bet ir sutrūkinėjusios pertvaros - nutekinimas padeda tik tam kartui. |
Autorius: | Ewas [ Gru 02 2005, 22:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Žiūrint kas, kaip, ir kodėl tekina. Jei jau sumesti, išsikraipę ko gero tikrai tekinimas galutinai nugalabys. Dažniausiai ir susikraipo tie diskai kuriems jau paskutinioji, arba nekokybiški. Dėl švaros brolių perlenkė, kol jie prdeda plaut jau temperatūra būna žemiau kritinės, na nebent kokiu 80km/h įleki ir stabdai, o tie iškart pradeda pilt tiesiai ant diskų. Tai tokiu atveju po kiekvieno lietaus visi diskai visiems vibruotų, bet taip nėra. Turėjau Sigmą jos diskai vibruot pradėjo, tai kai meistas apžiūrėjo, patarė 6 lentas vežiotis (karstui ta prasme). Chrysleriui nevibravo, bet labai nelygus paviršius. Po aptekinimo diskai tapo lygūs kaip nauji "mėsos" nežymiai sumažėjo, žodžiu rezultatas liux. |
Autorius: | Senis [ Gru 05 2005, 09:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Pzistu Melgos sefa, tai ta tema mes buvom nutare paekspermentuoti, bo jam irgi buvo pradeje musti diskai, kuriais pravaziavo vos 3000 km. Taigi paemem senus diskus, juos uzkaitinom ir i plovykla. po to ant stendo ir rezultatas tapo aiskus. Ir dar, jei ratlankiai metaliniai, tokia srove nepapuola ir viskas normaliai, su lietnykais viskas daug atviriau. Per bala, ypac gilesne irgi gali taip ivykti. Kaimyno zmona su Avensis stabdydamaleidosi nuo A. Paneriu kalno ir apacioj perplauke per gera bala. Keite stabdziu diskus. |
Autorius: | Vytis [ Gru 05 2005, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Senis rašė: Kaimyno zmona su Avensis stabdydamaleidosi nuo A. Paneriu kalno ir apacioj perplauke per gera bala. Keite stabdziu diskus.
Nu cia jau gal ir galetu taip nutikti, bet sunku patiketi, kad tokius lievus diskus dabar gamintu. O kad i plovykla nuvaziavus susikreipytu stabdziu diskai, tai greiciau meistru "teorija". Beje, Xantia-L forume buvo rimta diskusija apie kreivus stabdziu diskus ir si efekta supancia mistika, dabar nebeatgaminsiu linko su visais piesiniais, sio efekto analize etc, bet buvo prieita isvados, kad diskai "kraiposi" del to, kad netolygiai pasidengia stabdziu kaladeliu liekanomis, kurios nevienodai prikepa ir rezultate turi kreiva diska. Poto vyko diskusija apie tai, kad pasikeitus kaladeles reikia jas pridirbti, tai yra stabdyti stiprejancia jega kokius 10 kartu ir nesustojant iki 0. ir dar labai nerekomenduojama laikyti sankryzoje uzspaustus stabdzius, nes tai ypac suaktyvina kaladeliu medziagos migracija ant disko. Tai va tokia (ne savo) teorija isvariau, ir kol kas ji man skamba itikinamai. |
Autorius: | aleks777 [ Geg 03 2011, 15:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vibracija ir stabdžių diskų tekinimas |
Ratu suvedimas. lazeriniu stendu 50lt Kompiuterine diagnostika nuo 40lt Stabdžių diskų tekinimas 40lt Važiuoklės remontas Kalnu g. 4a, Kaunas Tel. 8 620 292 92 |
Autorius: | Rivo [ Rgp 05 2011, 13:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: |
Vytis rašė: ir dar labai nerekomenduojama laikyti sankryzoje uzspaustus stabdzius, nes tai ypac suaktyvina kaladeliu medziagos migracija ant disko. Tai va tokia (ne savo) teorija isvariau, ir kol kas ji man skamba itikinamai. Ypač "nepatartina" laikyt nuspaudus stabdžius mažinoms su automatine pavarų dėže... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |