WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 23:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Aušinimo skysčio keitimas
StandartinėParašytas: Spa 09 2006, 08:33 
Sveiki,

ar xsara dyzelis 97 turi ausinimo sistemoje nuorinimo varztus? Jei taip, gal zinote kur?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2006, 16:17 
Marijonas rašė:
Mario rašė:
laimon rašė:
negi nieks nesikeitet pats ausinimo skyscio?

Pripili pilną indelį aušinimo skysčio, užvedi trumpam mašiniuką, ir nuburbuliavus sistemai dapili to skysčio... :)
Ir as teip dariau :wink:

O va jei noriu Tosola pakeisti i antifriza? paciam varikli tikriausia nerizikuoti plauti? ar visgi procedura kas dares ir gali patvirtinti jos paprastuma? zinau kad tarp shitu dvieju aushalu buna chemine reakcija kurios pasekoje ishkrenta nuosedos. Nuosedos aisku padaro juoda darba uzkishdamos sistema.
Turite ideju sia tema?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2006, 09:52 
Mario rašė:
Leone rašė:
O va jei noriu Tosola pakeisti i antifriza? paciam varikli tikriausia nerizikuoti plauti? ar visgi procedura kas dares ir gali patvirtinti jos paprastuma? zinau kad tarp shitu dvieju aushalu buna chemine reakcija kurios pasekoje ishkrenta nuosedos. Nuosedos aisku padaro juoda darba uzkishdamos sistema.
Turite ideju sia tema?

Daug žaisti reikia. Taip paprastai atsukęs vieną šlangelę visko neišleisi. Sistema yra didelė ir su visokiais "rezervuarais". Tad jei išleisi tik iš radijatoriaus ir šlangelių, to gėrio vis tiek liks variklyje, t.y. cirkuliacinėje sistemoje.

Man antifrizas rimciau skamba. noreciau sukeisti. dabar matavau kiek esamas tosolas atlaiko tai 21 shalcio parode. malovata lietuviskai ziemai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2006, 17:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šviežiai įsigytai mašinai aušinimo sistemą visada praplaunu,nes buvęs savininkas per paskutinius kelis metus garantuotai to nebūna daręs;o ir pripilta gali būti velniaižin ko.Imu berūgštį aušinimo sistemos ploviklį,kuris pilamas į seną antifrizą (dabar "Žėruty" rekomendavo kažkokį amerikėnišką už 5lt),prasuku kažkiek minučių (pagal instrukciją),išleidžiu visą susidariusį marmalą (vaizdelis būva įspūdingas;ypač spalvos :) ).Kadangi vienu kartu visa sistema tikrai neišsileidžia,užpylęs pilną sistemą distiliuoto vandens pavažinėju desėtką minučių,nevengdamas duoti apsukų.Vėl išleidžiu ir jau būnu daugmaž tikras,kad sistema švari.Jei išleisto vandens spalva būna įtartina,procedūrą su distiliuotu pakartoju.Paskui susipilu normalų,laikantį iki -36C antifrizą ir porą trejetą metelių važinėju švilpaudamas ir net nelendu prie sistemos.Netyčia prieš porą savaičių patikrinau plovimo efektyvumą:kai dr.Alvydas po mano plovimo keitė termostatą,jis blizgėjo labiau nei naujas :D

Visa procedūra gali užtrukti iki 4val,bet esu tikras,kad šitaip joks servisas nežais ir nuodugniai visko neišplaus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 22 2006, 10:00 
Galiu papildyt.
ZX manuale rekomenduoja praplaut tekanciu vandeniu (kad ir su zarna) atskirai radiatoriu, atskirai varikli. Variklio praplovimui reikia isimti termostata. Manau, tokiu budu sugaistum irgi kelias valandas.
Kemi kecia ausinimo skysti su slegiu. Nezinau, ar praplauna, bet termostato isimti nereikia, nes slegis atidaro ji. Tik kaina trenkia per smegenis - 80 Lt.

Pabandysiu auksciau aprasyta buda, nes skamba gerai. Nor yra ir abejoniu - isledziant sena marmala gali uzsidaryti termostatas ir isbegs maziau, nei galetu. O tada jau distiliuotas vanduo tikrai praskies likucius ir neaisku, kiek kartu reiks skalaut su distiliatu. Pabandes pasakysiu, kiek kartu reikia skalaut :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 23 2006, 10:53 
proffanas rašė:
laimon rašė:
isledziant sena marmala gali uzsidaryti termostatas ir isbegs maziau, nei galetu.

Per 10-15min (pagal instrukciją) variklio birbinimo,važinėjant/duodant apsukų,variklis pasiekia temperatūrą,prie kurios termostatas atsidaro,todėl jo išiminėti nereikia! Tuo pačiu termostatas prasiplauna.Išleidžiant marmalą,jis gal ir užsidaro,bet praplaunant su distiliuotu variklis vėl pasiekia temperatūrą,kurioje termostatas atsidaro,ir viskas ten daugmaž normaliai prasiplauna.
Servisai,kiek žinau,plauna su vandeniu iš krano,(ir dažniausiai be jokių ploviklių),bet man tas pasirodė nepriimtina,nes užkaitinus variklį nuo vandentiekio vandens tuoj pat nusėstų kalkės,kurias aš ir bandau ištirpdyti.
Galiu atmailint fotkę,kaip atrodo plaunant išleistas "antifrizas" ;) Nežinodamas nepasakytum,ką iš tikrųjų matai...

Jei turi laiko mestelk fotke kas gaunas ish skystimelio laimonas@b4net.lt
ir dar klaustukas kur perki ta plovimo zeruti(ash viena ausimi girdejau kad su zeruciu ushkishineja skilutes sistemoje jei yra nesandarumas. gal cia kitas zerutis?)?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2006, 09:10 
proffanas rašė:
Leone rašė:
kur perki ta plovimo zeruti(ash viena ausimi girdejau kad su zeruciu ushkishineja skilutes sistemoje jei yra nesandarumas. gal cia kitas zerutis?)?


"Žėrutis" juk buvo kabutėse... :D

"Žėrutis"- nemaža autodalių parduotuvė Kaune Savanorių pr.,kur galima rasti visokių autosmulkmenų,pradedant suportų nuorinimo varžteliais ir baigiant naujais automobiliais.

Paties šmiero pavadinimo neįsidėmėjau;kažkoks baltas apie 250ml buteliukas.Štatų gamybos.Kaina 5lt. Ėmiau būtent jį,nes jo pagrindas ne rūgštinis.Kur tą patį rasti Vilniuje-sorry,neturiu supratimo.
Antifrizo fotkę nusiunčiau... Linkiu,kad paties pikasiko aušinimo sistemoje nieko panašaus nebūtų. ;)

Dekui uz fotke. Marmaliukas uz tevyne :) reiks panarshyti pardotuveles autosmulkmenu. Kodel ne rugshtinis? Rugshtele negero gali ku nuveikti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 10:55 
Pasikeiciau ausinimo skysti. Taikiau tokias proceduras :) :
* atvaziuoji siltu varikliu
* radiatoriaus apacioj prijungi vamzdi skyscio nuleidimui ir vamzdi isvedi i kokia nors tara
* atsuki radiatoriaus bakelio kamsti (ar koks analogas bebutu)
* atsuki radiatoriaus apacioj esanti kraneli, skystis bega :)
* paminkai masinos prieki, kad dar slakelis isteketu
* uzsuki nuleidimo kraneli
* pili skalavimui distiliuota vandenuka
* pradzioj gal kokie 6 litrai sugurguliuoja patys, o paskui minkai zarnas (automobilio, he) ir po truputi pripilyneji. Paskutine stadija - uzvedi ir pagazuoji, tada dar truputi isipila skyscio. Labai rekomenduoju paminkyti is radiatoriaus apacios einancia zarna, nes sita labiausiai kliuksi
* sildai iki termostato atsidarymo varikli (dyzelis laisva eiga labai ilgai syla)
* kartoji algoritma nuo pradziu :)
Isbego apytiksliai 7 litrai. Kazkaip nesugebejau rasti info apie ausinimo sistemos talpa. Pirmakart isbego permatomas, gan svarus, rausvas ausalas. Ploviau 1 karta nes pyliau atgal irgi raudona ausala. Isplovus isbego irgi smarkiai rausvas skystis, tik sviesesnis ir skaidresnis. Manau, kad keiciant ausalo tipa (tosol->antifreeze), reiktu plauti dar bent 1 karta.
Uztruko labai ilgai, gal 5 val zaidziau. Ne tokiems flegmatiskiems (plepiems?) pilieciams gal ir per 3 val pavyktu.
Tiek ziniu :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007