WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 14:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Signalizacijos pajungimas
StandartinėParašytas: Gru 14 2006, 10:54 
http://www.carhelp.info/forums/63/thread6369/
Parodyta paveiksliukais kaip pajungti Defa signalizaciją, kur koki laidą kirpt, ką jungt. Kas bent truputi išmano elektronikoj, pats lengvai pasijungs. :)

:oops: pirma nuoroda ne iki galo buvo

http://www.carhelp.info/forums/attachme ... 1133424543 šita skirta Picasso, praso uzsiregistruoti forume. Dabar jau reikalauja ir DC++ :)
Sulyginus su originalu Defa galima matyt kur kas
http://www.defa.com/doc/InstallationMan ... series.PDF


Paskutinį kartą redagavo 7 Piksius. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 08:48 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
tinta rašė:
sveiki ,gal kas galit patarti kurie laidai centrinio pajungimo, prie signalizacijos jungiasi 1ai ksarai.Ce pikasui, o paprastai ksarai tai nera palikta tu fiskiu.Signalizacija manau det pigesne,tipo gnomo.Aciu

Šiaip prie centrinio rėlės laidų reiktų jungt, bet kur ji yra pikasiuke, nežinau, nes tokiam dar nedėjau signalkės. Pats primityviausias variantas - junk prie vairuotojo durelių centrinio varikliuko, nes jis tikrai valdo ir visus likusius. 8)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 09:10 
Mario rašė:
tinta rašė:
sveiki ,gal kas galit patarti kurie laidai centrinio pajungimo, prie signalizacijos jungiasi 1ai ksarai.Ce pikasui, o paprastai ksarai tai nera palikta tu fiskiu.Signalizacija manau det pigesne,tipo gnomo.Aciu

Šiaip prie centrinio rėlės laidų reiktų jungt, bet kur ji yra pikasiuke, nežinau, nes tokiam dar nedėjau signalkės. Pats primityviausias variantas - junk prie vairuotojo durelių centrinio varikliuko, nes jis tikrai valdo ir visus likusius. 8)
Na man reikia 1ai ksarai ne pikasui. O ardyti duru apsifke nelabai jau noresi :roll: aisku tas budas aiskiausias.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 09:27 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
tinta rašė:
Na man reikia 1ai ksarai ne pikasui. O ardyti duru apsifke nelabai jau noresi :roll: aisku tas budas aiskiausias.

:jump: Kaltaz... o kur ksaros rėlė, tai reikia pažiūrėt. Namuose kažkur turiu užsirašęs... bet man reikia primint, kad pažiūrėčiau, bo paskutiniu metu mažai miegu, tai galiu ir užmiršt... :D

Beje, bent jau antros kartos Xsaros "apšyvkė" nusiima laabai lengvai ir paprastai. Net, atrodo, nieko atsukinėt nereikia. Viskas ant "zakliopkių" laikosi. Ir tos "zakliopkės" nelūžta taip, kaip, pvz., beiksuose. Taip kad gali drąsiai ardyt. Tik, aišku, su protu. ;)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 10:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Mario rašė:
tinta rašė:
sveiki ,gal kas galit patarti kurie laidai centrinio pajungimo, prie signalizacijos jungiasi 1ai ksarai.Ce pikasui, o paprastai ksarai tai nera palikta tu fiskiu.Signalizacija manau det pigesne,tipo gnomo.Aciu

Šiaip prie centrinio rėlės laidų reiktų jungt, bet kur ji yra pikasiuke, nežinau, nes tokiam dar nedėjau signalkės. Pats primityviausias variantas - junk prie vairuotojo durelių centrinio varikliuko, nes jis tikrai valdo ir visus likusius. 8)


taip jungiant gal vis tik reiktu nukirpti originalius laidus, nes paspaudus vienu metu originalu rakta uzrakinti, o signalizacija atrakinti (arba atvirksciai) turetu kazkas atsitikti, pavyzdziui perdegti saugikliai arba uzsidegti xsarai :) o be to bent jau antroj xsaroj (pirmoj nezinau) geriau susirast taskus ir jungt po panele, nes duryse nelabai yra kur pravest, ten yra fyske i fyske sujungta ties sudurimu tarp kebulo ir duru.

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Paskutinį kartą redagavo 1 AO. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 11:48 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Už tai ir sakau, kad pats PRIMITYVIAUSIAS. Tada jau dviem pultais nereikia operuot. ;)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 13:07 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Evil rašė:
O pas Xsara yra gamyklinis pultelis centriniam uzraktui? Jei taip tai paprasciausia pajungt nuo "akies", kuri turetu issiimt be dideliu ardymu, ten butu du laidukai is kuriu i viena paduodi minusa noredamas atrakint i kita - uzrakint. Taip pajunginejau ir Xantijai ir porai Pezu 306.

Jei perkant ksarą ir renkantis papildomas opcijas buvo uždėta varnelė ties gamykline signa, tai duoda ir gamyklinį pultelį. Tačiau kas keisčiausia, ksaroje "akies" aš neaptikau... nors pravažinėjau beveik keturis metus. :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 13:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 25 2007, 12:43
Pranešimai: 100
Mario rašė:
Evil rašė:
O pas Xsara yra gamyklinis pultelis centriniam uzraktui? Jei taip tai paprasciausia pajungt nuo "akies", kuri turetu issiimt be dideliu ardymu, ten butu du laidukai is kuriu i viena paduodi minusa noredamas atrakint i kita - uzrakint. Taip pajunginejau ir Xantijai ir porai Pezu 306.

Jei perkant ksarą ir renkantis papildomas opcijas buvo uždėta varnelė ties gamykline signa, tai duoda ir gamyklinį pultelį. Tačiau kas keisčiausia, ksaroje "akies" aš neaptikau... nors pravažinėjau beveik keturis metus. :D


na jei judu "akimi" vadinat infraraudonuju spinduliu rysi, tai ten jo tikrai nera, xsaroj centrinis radio rysiu valdosi ;) kiek as bandziau pas save tai ten tik centrinis valdosi, nes variklis vedasi ir be atrakinimo, nieko neblokuoja, taip pat nebliauna kai duris atidarai, tai tikriausiai signalizacijos nebuvo manajam variante? ai tiesa dar apsvietima salone uzdega su gamykliniu raktu atrakinant ;)

_________________
<< C5 III 2.0HDi 103kW 2010
<< C̶5̶ ̶I̶I̶ ̶1̶.̶6̶H̶D̶i̶ ̶8̶0̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶5̶
<< X̶s̶a̶r̶a̶ ̶I̶I̶ ̶2̶.̶0̶H̶D̶i̶ ̶6̶6̶k̶W̶ ̶2̶0̶0̶1̶


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2008, 21:48 
tinta rašė:
Nu mano xsarai,su gamykliniu rakteliu cenrinis nesivaldo,ta prasme per atstumą,ira ten smegenu,bet imobilaizerio.Gamyklines signalkes,irgi nerasta, jokios akies nera,taip kad reikes atsikast rele arba jieskotis laiduos prie dureliu, tik va ten ju gana daug :?:
Nu netiek ju ten ir daug, suradau labai paprastaiIRjei kam idomu,tai rudas ir pilkas laidas


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 07 2011, 13:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Hmmm, o jei taip daltonikui paaiškint? kažkaip ten baisiai daug panašių atspalvių :-)

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007