tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
Va dekui kolegos, daug padejot

pas c6 irgi yra ta AMVAR ir pas c5 X7 yra pas galingiausius variklius ir tas reikalas vadinasi variable damping(kai pagal vieno rato parametrus paskaiciuojamas kietumas kitam) kazkaip galvojau kad visi x7 ta turi, bet kaip dabar aiskeja jog tik galingieji
Na o kokia bus sistema naujuose modeliuose tokia jau ir bus, nelabai ka pakeisi skusdamasis, laikas parodys kas pasiteisins, o kas ne

Nemaišyk su hidroaktyvu. Variable Damping yra tiktai bendras sistemos tipo apibūdinimas, kaip ir Conical valve, o realiai Variable Damping turėjo ir pirmos kartos XMas... AMVAR yra grynai pežo sistema, kai naudojami kintamo kietumo (nepamenu, kiek tiksliai yra padėčių) amortizatoriai, o pakaba paprasta spyruoklinė, Mcphersonas ar rimtesnė daugiasvirtė... Gal tai dėjo į nehidraulinius X7 arba, jei tokių buvo, nehidraulinius C6?, bet kad pas hidraulinius šita sistema nesivadino AMVAR, tai didelis faktas, kaip blynas

[/quote]
Na del pavadinimo nesigincyju, tik del pacios koncepcijos, jog yra sistemos kur 4 davikliai ant kiekvienos sakes ir yra kur 2: 1 priekyje ant stabilizatoriaus ir kitas gale ten pat ant stabilizatoriaus. Kiek isskaiciau is uzsienio forumu tai sitie su 4 daviliais ant sakiu, turi 7 ar tai 8 padetis(davikliai) ir pagal ta informacija kaip ratas kalatojasi keicia juo kietuma tai va tas variable damping. Ten pat maciau ir ta AMVAR pavadinima ir kazkaip susiejau jog cia tas pats

na principas bent jau panasus

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)