WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 00:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 139 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: naujas DS5
StandartinėParašytas: Spa 23 2023, 17:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 16 2013, 15:13
Pranešimai: 70
Miestas: Klaipėda/Vilnius
vbitas rašė:
Gal atgaivinam DS5 temą:

artėja laikas, kai reikės atsinaujinti.
skaitau DS5 skelbimus, naujas dizainas, naujesnės technologijos, bet nejauku, kai pagalvoji, kad nebus hidraulikos...
O gal geriau ieškoti paskutiniųjų laidų C5X7 ?
Pasidalinkite nuomonėmis, patirtimi ir kokios problemytės kyla. Ar galima ir verta žiūrėti į dyzelį/elektrą ?


dyzelis/elektra blogas pasirinkimas, jei remonto prasme :) su c5 lyginant, vietos mažai, kieta važiuoti, aukštesnėm nepatogi :wink:

_________________
2008m. Citroen C4 Grand Picasso "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7HDi <<
2007m. Citroen C6 2.7HDi \:D/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: naujas DS5
StandartinėParašytas: Spa 23 2023, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Restailiniai truputį minkštesni. Į pirmokus netgi žmonės deda amortizatorius pagal restailinio atnaujintus kodus, nes pirmokai tikrai buvo labai per kieti. Esu vienam klientui keitęs visus keturis. Gavosi brangu, bet buvo patenkintas.

O šiaip, automobilis visai smagus, bet labai specifinis.

Retas modelis, nedaug pagaminta ir labai trumpai gaminta. Tai bus kaip su XM arba C6, kad jei reikės kėbulo dalių ar žibintų, ieškosit naudotų originalų arba pirksit naujus originalus, nes kiniečiai dėl tokio kiekio negamina. O iš visų kitų dalių, tai ir bus, kad gerų gamintojų gausit filtrus, pakabos dalis, stabdžius, variklio ir transmisijos dalis, t.y. iš esmės viskas, kas unifikuota su kitais modeliais.
Priekinė pakaba C4/C4 Picasso/308/3008/5008, galinė pakaba miniveninė C4 Picasso/grand Picasso/ 3008/5008, tik be pneumatikos varianto

Salone gražu ir modernu, bet truputį povandeninio laivo sindromas, kaip daugumos naujesnių prabangesnių klasių automobilių. Žemi langai, labai mažas galinis langas, valytuvas ten vos ne sprindžio ilgio ir nieko nesimato. Centrinė konsolė porankio aukštyje (jau turbūt laikas pamiršti tokį mažų automobilių erdvumą, kaip pas BX ar netgi ZX, kur būdavo pas slabnesnė komplektaciją tarp keleivio ir vairuotojo kojų tik ričiagas ir plastikinis mini dangtelis, o šiaip tas pats kilimas, tik duslintuvo tuneliui 5cm pakeltas, o ne šiuolaikiška centrinė konsolė, per kurią persiropšti jau suaugusiam žmogui sunku būtų.

Jei įmanoma, nepirkit hibrido. Ta Peugeot pirmo tipo hibridinė pavara tikrai nėra gera. Pačiam neteko susidurt ar remontuot, bet Laimonas sakė, kad prastai. Žmonės, kurie turėjo 508 RXH pirmos kartos (kur dar tikras hibridas 4x4, o ne tik apdaila, kaip pas naujesnį), irgi skundėsi, kad pastoviai bėdos su hibridiniu galiniu tiltu. ACSuose būdamas nugirdau maždaug tokį vadovo Arūno pokalbį su klientu: "Jei norite hibridinės pavaros, galbūt geriau žiūrėkite į japoniškus gamintojus. Ten yra patikimos išdirbtos technologijos, patikrintos jau bent 20 metų, o Peugeot koncernui dar tikrai yra kur pasitempti".
Dyzelis ir tik dyzelis, jei nenorit aklaviečių. Kai kurie remontai gal bus nepigūs, bet viskas pataisoma arba pakeičiama. Su benzinu gausit jau pats žinot kokį variklį.

Jei patinka, gražu, malonu ir galit sau leisti, tai nėra blogas ar nepatikimas modelis. Esu matęs su 400kkm ir panašiom ridom.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: naujas DS5
StandartinėParašytas: Spa 26 2023, 08:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
ok, ačiū už nuomones.
tai mano reziume toks:
1. povandeninis laivas - nemėgstu, kai nesimato.
2. hibridas - klausimas išspręstas 100 proc., buvau tai girdėjęs ir kituose šaltiniuose, tik norėjau poasitikrinti.
3. pečiais ir alkūnėmis baksnotis su keleiviu tikriausiai nereikia, nes konsolė plati, bet sėdėti suspaudus kelius - irgi ne man.
4. kažkur skaičiau, kad ratlankiai yra savotiški, 4 skylių, ir niekas tokių neturi, tik originalūs ir šrotas. mėgstu turėti 2 komplektus.
5. dėl benzino niekada klausimas nekilo :) turėjau su EP6 daugiau siurprizų, negu tie, kur Tadas man tvarkė.

Taigi, reikia ieškoti C5X7, 2015-17m., dyzelis, automatas, masažinė sėdynė, kablys.
na, kablį galima ir vėliau susimontuoti.
ir gerokai pigiau, negu panašus DS5
Bet susiorganizuoti bandomąjį važiavimą su DS5 reikia :) Bendram išsilavinimui.

Kažkur skelbimuose skaičiau (ne pažodžiui) : "...variklis 2,0 132kW. Sutvarkyta įprasta šio variklio problema - tepalas nebevarva...".
Kas čia per problema ?

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: naujas DS5
StandartinėParašytas: Spa 31 2023, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tai turbut pakeite rieboksli koki ar tarpine.
Tepalo varvejimas yra iprasta daugelio varikliu problema, tik skiriasi pagal kilometrus ar laika :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 139 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007