Buvau pasiėmęs pasivažinėti savaitgalį Exclusive modeliuką. Visai patiko. Bet va didžiausias trūkumas - nėra automato. Paryžiuj prancūzaitė lyg ir minėjo, kad bus kažkada tais automatas, bet VEHO patikino, kad artimiausiu metu PSA tikrai neplanuoja dėt į jį automatinės dėžės. O gaila.

Pirmas įspūdis tik atsisėdus - toks pats kaip ir C5 - kišenė, erdvės mažai, langai mažiukai kaip tanketėj. Krėslai nelabai patogūs. Bet va vairas ir bėgių perjunginėjimo svirtelė žymiai žymiai malonesni nei C-Crosser'yje. Buvau maloniai nustebintas. Ir dar kas labai patiko, tai vairiukas taip lengvai sukinėjasi, kad ko gero dabartinėj gamoje nėra kito citro modelio, kuris galėtų konkuruot su juo (nei C5, nei C6 ir net C4 picasso, kuriame irgi vairas afygenai lengvai sukinėjasi negali lygintis su šituo). Ratai R16, tai gal dėl to čia taip...
Varikliukas - 1.6. Pakankamas tokiam kibirėliui. Kuro sąnaudos ne pensinyko režimu 6.2 litro 100 km mieste. Jei su įjungtu automatiniu kondicionierium, tai plius litras viršaus. Užmiestyje negalėjau pasivažinėti, ba numeriai raudoni buvo, tai nenorėjau trankytis bile kur.

Magės valdymas nuo vairo toks pats, kaip ir ksaroje - identiškas. Ale va yra papildomas navarotas - usb rozetė. Įkišai pieštuką ir tūsiniesi.

Yra gale net ir staliukai (kaip čia aš jų anksčiau nebuvau pastebėjęs

) tik kad labai jau miniatiūriniai. O ir vietos gale apskritai nelabai rasta.

Šaldytuvo nėr, ksenonų nėr, parkingo priekyje nėr, durys automatiškai neužsirakina pradėjus važiuot, pašvietimo funkcijos nėbėr (net raktas tris kart lengvesnis už C4 picasso), laisvos vietos matavimo funkcijos nėr, automatinio rankinio nėr, automatinio galinių langų atidarymo nėr... bet šiaip tai patiko. Toks smagus miesto automobiliukas. Sakyčiau, kad moteriškas. Bet kad nėra automato, tai kaip ir vyriškas išeina.
