WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

DS9... bus, ar ne bus?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=26447
Puslapis 23

Autorius:  xminde [ Kov 30 2012, 19:31 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Metropolis ant C6 bazės, šis iš Metropolio gimęs - logiška būtų, kad su hidropneumatika ;), bet gal Kiniečiams to nereikia - ten keliai geresni nei Lietuvoje :), tie keliai kur DS9 važinės ;)

Autorius:  xminde [ Bal 13 2012, 21:55 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Techninės charakteristikos:
Dydis
Ilgis : 4,93 m
Plotis : 1,94 m
Aukštis : 1,27 m
Bazė : 3 m
... Masė
Pilna masė : 1 500 kg
Variklis - hibridinis
Benzininis variklis 1.6 THP : galia 225 ch (165 kW) / sukimo momentas 275 Nm
Galą varantis elektros variklis : galia 70 ch / sukimo momentas 200 Nm
Išsibegėjimas
0 iki 1000 m : 25,3 secondes
0 iki 100 km/h : 5,4 secondes
Max greitis : 244km/h
Kuro sanaudos : 1,7 l/100 km mišriu režimu
Emisia CO2 : 39 g/km
Aerodinamika
SCx : 0,61 m²
Ratai MICHELIN 245/35 ZR21

Autorius:  xminde [ Bal 13 2012, 22:43 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

http://www.autoexpress.co.uk/videos/new ... ewsletters

Autorius:  Kostas [ Bal 14 2012, 11:36 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

xminde rašė:
Techninės charakteristikos:
Kuro sanaudos : 1,7 l/100 km mišriu režimu
Emisia CO2 : 39 g/km


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 16 2012, 13:55 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Ir dar su tokiu Cx? :D

Autorius:  arix'as [ Bal 19 2012, 09:45 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

xminde rašė:
Techninės charakteristikos:
Kuro sanaudos : 1,7 l/100 km mišriu režimu

O man visai patiktų tokios kuro sąnaudos ir dzin koks Cx, tebūnie nors kaip Ikarus'o :)

Autorius:  bardakasbx [ Bal 19 2012, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

arix'as rašė:
xminde rašė:
Techninės charakteristikos:
Kuro sanaudos : 1,7 l/100 km mišriu režimu

O man visai patiktų tokios kuro sąnaudos ir dzin koks Cx, tebūnie nors kaip Ikarus'o :)

Manau, ne tik paciam tokios sanaudos patiktu (jei tikrai jos tokios realybeje, kaip skelbiama, yra) :)

Autorius:  xminde [ Bal 20 2012, 06:16 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Tas Cx tai čia kažkoks kitoks - SCx ? XMo Cx apie 0,28 berods, DS9 turi būti tikrai nedidesnis.

Autorius:  exDalimis [ Bal 20 2012, 07:38 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

xminde rašė:
Tas Cx tai čia kažkoks kitoks - SCx ? XMo Cx apie 0,28 berods, DS9 turi būti tikrai nedidesnis.

manau irgi, kad bus mazesnis nei 0,30
https://www.google.lt/#hl=lt&sclient=ps ... f795cb14a0

Autorius:  arix'as [ Bal 20 2012, 07:53 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

xminde rašė:
Tas Cx tai čia kažkoks kitoks - SCx ?

kadangi prie SCx parašyti kv.m., tai galima įtarti, o taip ir yra, jog tai priekinio paviršiaus plotas.
Example: the Peugeot 206 and 406 have the same Cx (0.32), but the second has a master higher torque (2.07 m2), which gives it a higher aerodynamic resistance. Taigi aerodinaminį pasipriešinimą apsprendžia ne vien Cx.

Autorius:  Skapas [ Bal 20 2012, 08:35 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

arix'as rašė:
xminde rašė:
Tas Cx tai čia kažkoks kitoks - SCx ?

kadangi prie SCx parašyti kv.m., tai galima įtarti, o taip ir yra, jog tai priekinio paviršiaus plotas.
Example: the Peugeot 206 and 406 have the same Cx (0.32), but the second has a master higher torque (2.07 m2), which gives it a higher aerodynamic resistance. Taigi aerodinaminį pasipriešinimą apsprendžia ne vien Cx.


Gal tiksliau, plotas padaugintas is Cx? Tada ir pagal dydi logiskai atrodytu - Cx~0.3

Autorius:  bardakasbx [ Bal 20 2012, 09:52 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Skapas rašė:
arix'as rašė:
xminde rašė:
Tas Cx tai čia kažkoks kitoks - SCx ?

kadangi prie SCx parašyti kv.m., tai galima įtarti, o taip ir yra, jog tai priekinio paviršiaus plotas.
Example: the Peugeot 206 and 406 have the same Cx (0.32), but the second has a master higher torque (2.07 m2), which gives it a higher aerodynamic resistance. Taigi aerodinaminį pasipriešinimą apsprendžia ne vien Cx.


Gal tiksliau, plotas padaugintas is Cx? Tada ir pagal dydi logiskai atrodytu - Cx~0.3

Jei taip, tai praktiskai siuo atveju jokio skirtumo nuo archaiskojo BX - rodiklis Cx - 0.3 :)

Autorius:  proffanas [ Bal 30 2012, 08:44 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Skapas rašė:
Gal tiksliau, plotas padaugintas is Cx? Tada ir pagal dydi logiskai atrodytu - Cx~0.3
SCx ir yra vadinamas "efektyvaus skerspjūvio plotas"; mašinos skerspjūvio plotas, padaugintas iš jos oro pasipriešinimo koeficiento. SCx 0,61 reiškia, jog važiuojanti mašina įveikia tokį oro pasipriešinimą, lyg stumtų priekyje savęs vertikalią 0.61m2 plokštumą, ir tik tiek. Tai juk nelabai didesnis nei stambesnio dviratininko frontalinis plotas...
SCx dalyvauja ir naudojamos galios bei kuro sąnaudų skaičiavimo formulėse. Plačiau apie aerodinamiką http://www.citrina.lt/straipsniai/aerod ... /index.htm . Straipsnelio viduryje, formulėje yra ir SCx, tik kitaip sudėlioti.

O kad ir naujų automobilių Cx yra 0,25-0,3 ribose, neverta stebėtis. Standartiniams automobiliams tai yra sunkiai peržengiama riba.

Autorius:  Ed [ Rgp 17 2012, 13:29 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Sveiki,

Turiu rimta itarima, kad DS9 bus hidraulinis. Reange Rover 2013, tik pristatytas su naujos kartos hidraulika.

ED

Autorius:  bardakasbx [ Rgp 17 2012, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: DS9... bus, ar ne bus?

Ed rašė:
Sveiki,
Turiu rimta itarima, kad DS9 bus hidraulinis. Reange Rover 2013, tik pristatytas su naujos kartos hidraulika.
ED

Gal paremti kuo gali?

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/