WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 II
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=4696
Puslapis 1622

Autorius:  orandzh [ Kov 14 2008, 01:43 ]
Pranešimo tema: 

bet jau net britai išgyrė per fifth gear.. vaje vaje, kas čia bus :)

reportažas youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=rUZZl0n4_5E

Autorius:  mr_aurimas [ Kov 14 2008, 02:38 ]
Pranešimo tema: 

orandzh rašė:
bet jau net britai išgyrė per fifth gear.. vaje vaje, kas čia bus :)

reportažas youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=rUZZl0n4_5E


Na nei lb isgyre nei ka, tik ta labai pabreze kad suvokiskejo citroenas :roll: o sitie is fift gear'o niekada nieko labai blogo apie masinas nesako, ne taip kaip is top gear'o :lol: :lol:

Autorius:  Pole [ Kov 14 2008, 08:39 ]
Pranešimo tema: 

:( Konkurencija tarp gamintoju ir vartotojiskas pirkeju poziuris daro savo. Nebeliko pas << drasaus inovatorisko poziurio, nes reikia didint pardavimus ir uzimineti didesnes rinkas ko gero :roll:
Tas pats katinas tik su sevronais :wink:

P.S.
Vakar Zibinte bajeri maciau - Peugeot - Berlingo :shock: Gamykloj zenkliukus klijuojantis turkas matyt suklydo :lol:

Autorius:  orandzh [ Kov 14 2008, 16:10 ]
Pranešimo tema: 

mr_aurimas rašė:

Na nei lb isgyre nei ka, tik ta labai pabreze kad suvokiskejo citroenas :roll: o sitie is fift gear'o niekada nieko labai blogo apie masinas nesako, ne taip kaip is top gear'o :lol: :lol:


na matai, žiūriu aš ir tas fifth gear. ir jei tu taip šneki, tai matyt nelabai esi mates serijų.
aišku, kol nepradės lyginti su mondeo, accord'u, passat'u nebus aišku, bet skaičiau tikrai nemažai review ir kol kas daug gerų žodžių.

tiesa sakant nelabai suprantu verkšlenimo, kai pagamina PSA galbūt komerciškai sėkmingą ir kokybišką produktą ir visi aiškina, kad citroen išsikvėpė, supanašėjo ir pan.

aš kaip tik džiaugiuosi. ir kiek žinote kitų gamintojų modelių su išgaubtu galiniu stiklu? mažas akcentas, bet daug šarmo. Jau nekalbant apie hydroactive 3+

Autorius:  Karolisxm [ Kov 14 2008, 19:04 ]
Pranešimo tema: 

Tai cia jau c5 III-ys :?:

Autorius:  orandzh [ Kov 15 2008, 18:26 ]
Pranešimo tema: 

Karolisxm rašė:
Tai cia jau c5 III-ys :?:


jei skaitysi restailintą C5 kaip II kartą, tuomet taip :)

Autorius:  xminde [ Kov 15 2008, 18:52 ]
Pranešimo tema: 

Nieko skaityti nereikia - tai antra C5 karta, o ne kokia tais trečia. Trečia bus, gal, po kokių 7 metų, o gal 5 :).

Autorius:  proffanas [ Kov 15 2008, 20:08 ]
Pranešimo tema: 

orandzh rašė:
nelabai suprantu verkšlenimo, kai pagamina PSA galbūt komerciškai sėkmingą ir kokybišką produktą ir visi aiškina, kad citroen išsikvėpė, supanašėjo ir pan.

Dėl to ir kyla tas "verkšlenimas".
PSA galima suprasti, nes jie visgi-pelno siekianti organizacija. O pelną neša pagrinde golfo ir kiek aukštesnės klasės širpotrebas-Xsaros su pikasikais, C3, C4. Ir neš C5 su spyruoklėmis; net pasistriksėdamas neš :D . C6, nors ir flagmanas, bet jau yra podukros vietoje.

Verkšlenimas kyla dėl to, kad Citroen tolsta nuo savo idėjinių šaknų. Tėtušis Andre kažkada, formuodamas firmos politiką, metė: "Mes turime ne tik gaminti pačius geriausius automobilius. Mes turime tą daryti KITAIP".
Abejoju, ar šiandieninė firmos vadovybė ryžtųsi analogiškiems pirmeivių žingsniams, kaip varančiųjų ratų perkėlimas iš galo priekin, ar hidropneumatikos įdiegimui nuo nulio, jei pasaulyje tai būtų daugumai nesuprantama ir nepriimtina naujovė.

Tai ko gi, pšikmat, nepaverkšlenti? Citroenas tampa nebe išskirtiniu automobiliu, o bemaž eiliniu fordu.

Autorius:  Kostas [ Kov 15 2008, 20:20 ]
Pranešimo tema: 

Davai,chebra,metamės ir perkam kontrolinį paketą :mrgreen:
Atsirastų vėl Andrė dvasia :D

Autorius:  db_xm [ Kov 16 2008, 14:21 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Nieko skaityti nereikia - tai antra C5 karta, o ne kokia tais trečia. Trečia bus, gal, po kokių 7 metų, o gal 5 :).

Tai kad pakrikstyta yra taip C5; C5 II; C5 X7 jei neklystu

Autorius:  xminde [ Kov 16 2008, 15:14 ]
Pranešimo tema: 

O kas taip pakrikštyjo?
X7 tai kodinis projekto pavadinimas, automobilio kūrimo eigoje.
Realiai yra C5 I, C5 I antra fazė (facelift) ir dabar pasirodęs C5 Mk II.

Autorius:  db_xm [ Kov 18 2008, 12:57 ]
Pranešimo tema: 

Serviso dokuos taip rašo.

Autorius:  RockIsBest [ Kov 19 2008, 09:22 ]
Pranešimo tema: 

atsiprasau, bet toks kvailas klausimas iskilo siryt mastant apie naujaji c5.. O gerbiami << inzinieriai paliko galimybe citriniuko pakabos auksti reguliuot? Nes jei nepaliko, tai tada :cry: Nes bent jau man smagu pravaziuot ten, kur nepasiekia kiti lengvieji auto :) xmv+ :hm:

o gal jis pats automatiskai "pasikels" jei "pamatys" lengvu kliuciu?

Autorius:  as [ Kov 19 2008, 10:03 ]
Pranešimo tema: 

paliko. pakaba identiska C6, tik be AMVAR (kintamos amortizacijos) sistemos.

Autorius:  RockIsBest [ Kov 19 2008, 11:10 ]
Pranešimo tema: 

as rašė:
paliko. pakaba identiska C6, tik be AMVAR (kintamos amortizacijos) sistemos.

jei teisingai supratau tai nebus "debesies efekto" ? na kad nuskaito kelia ir amortikus reguliuoja taip, kad "isimtu" duobes ?

Puslapis 1622 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/