proffanas rašė:
Verkšlenimas kyla dėl to, kad Citroen tolsta nuo savo idėjinių šaknų. Tėtušis Andre kažkada, formuodamas firmos politiką, metė: "Mes turime ne tik gaminti pačius geriausius automobilius. Mes turime tą daryti KITAIP".
Abejoju, ar šiandieninė firmos vadovybė ryžtųsi analogiškiems pirmeivių žingsniams, kaip varančiųjų ratų perkėlimas iš galo priekin, ar hidropneumatikos įdiegimui nuo nulio, jei pasaulyje tai būtų daugumai nesuprantama ir nepriimtina naujovė.
Tai ko gi, pšikmat, nepaverkšlenti? Citroenas tampa nebe išskirtiniu automobiliu, o bemaž eiliniu fordu.
Tai bet labai smagu skaityti tokį komentarą

prieš 2000 m.pr.kr šumerai išrado ratą, bet kiek žinau net ir praėjus keturiems tūkstančiams metų vis dar naudojamas jis.. Konkrečiau tariant, yra labai lengva padaryti esminius atradimus technologijos priešaušryje.. Kaip kad minėti priekiniai ratai, diskiniai stabdžiai ir pan.. tačiau ką galima išrasti naujo dabar? Aš džiaugiuos nesisukiojančiu varo viduriu, vibruojančiom sėdynėmis (kas galbūt kvaila ir nereikalinga), atgaivinta besisukiojančių žibintų idėja.. Ir kad ir kas ką besakytų jokia kita masinė markė neturi tokių drasių ir kontraversiškų modelių kaip c5 ir c6. Būtent jie ir perima olimpinį fakelą iš SM, CX ir XM.. Būtent jie ir prideda Citroen'ui to prancūziško "Flair".. Galima pamanyti, kad XM laikais visas pelnas ir ėjo iš flagmanų.. Ogi ne.. Gyveno iš xara'ų, saxo, ax'ų, zx'ų ir pan..