WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 II http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=4696 |
Puslapis 19 iš 22 |
Autorius: | xminde [ Geg 24 2008, 11:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Pagaliau ir man pavyko pačiupinėti naująjį C5. Jei žiūrėti paprastai - tikrai dailus automobilis, sedanas iš uodegos tai toks BMW style, ypač 245 pločio ratai BMWiškumo priduoda. Kur juos ten sukišo..???? O priekis tai viskas savo vietoje - new age c-style . Labai smagus universalas, didelis erdvus. Atstumas tarp kairio ir dešinio preikinių durelių stiklų - 148 cm, (XM - 159 cm). Naujesis C5 gerokai erdvesnis už savo pirmtaką. Gale vietos taip pat užtektinai. Nors kojoms vietos nėra tiek kiek XMe, bet 3 dručkiai kaip aš, vienas šalia kito sutilptų . Apdailos medžiagos minkštos, tik durelių apatinė dalis iš kietos plastmasės. Daug smagių pašvietimų, labai įspūdingai šviečia prietaisų skydelis ir žinoma man labai patinkantis vairas su nejudančia centrine dalimi . Exclusive varianta gal kiek siaurokos priekinės pasostės mano užpakaliui, bet tai juk ne C6, o viso labo tik C5. Atsarginis ratas normlaus, ne sasyska. Pavažiuoti su juo man neteko, tai nieko negaliu pakomentuoti, bet mynkiau stovintį - minkštas žaltčiukas. Ir dar galėtų būti langai didesni, nes viduje tai kaip šarvuotyje . |
Autorius: | Kostas [ Geg 24 2008, 12:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
O aš vakar pasivėžinau Hdi dviejų litrų šimto kilovatų.Penkių pavarų automatas.Exclusive.245/45 R18 Hidro Na ledas,tikrai labai važiavimas į Audi užneša.Ant laisvų jaučiasi dyzeliui būdinga vibracija.Garso-nėra Garso izoliacija pavyzdinė.Važiuojant numynus iki dugno dirba kaip benzas,atrodo galingas Na minkštesnis už spyruoklinę paprastą auto,tačiau maniškė minkštesnė.Reiks dar pabandyt su R16. Sėdynės-vokiškos.Galima nuleist labai labai žemai,galima pakelt labai aukštai,galima pristumt,kad net šešiametis pedalus pasiektų,galima atstumti-Sabonis tilps Bet,kadangi panelės vis didėja,man Xantioj vietos pasirodė daugiau,iškart po to įlipus... Visiškai pilnai vertas savo kainos |
Autorius: | xminde [ Geg 24 2008, 13:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Kas dėl variklio vibracijos tai ir aš pastebėjau, ypač pakėlus į aukštesnę padėti jaučiasi tai. |
Autorius: | velinas [ Geg 25 2008, 10:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Nu blyn, tie užknisa su savo išankstinu nusistatymu http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1211 ... 99779&sk=5 |
Autorius: | ArvydasAS [ Geg 29 2008, 22:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_c5.html |
Autorius: | Mario [ Geg 30 2008, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Kostas rašė: Na 22 ar tai 25 pristatymas,tai manau neužilgo ir kainos būt turėtų Jei dar kas nematė, tai kainos jau yra: http://www.citroen.lt/lt/catalog/view?cat_id=6&id=6 |
Autorius: | orandzh [ Geg 31 2008, 23:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
o gal kas iš kolegų žinot, kodėl pas mus tik 2,0 hdi ir veho neveža 2.2 hdi, kurie kaip ir laikomi moderniausiais ir labiausiai pasisekusiais šios kartos psa varikliais. ar jie gerai eina ir mums neužtenka, ar tiesiog kažkam atrodo, kad neapsimoka? nes 2.7 hdi kaina kosmine, vienintelis privalumas, kad automatas (tačiau vėl gi, šis privalumas kitiems minusas).. |
Autorius: | xminde [ Bir 01 2008, 08:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Su laiku ir 2,2 bus. Senasis juk buvo atvežtas. Manau, kad dar trūksta prigamintų pozicijų ir tiek. |
Autorius: | xminde [ Bir 01 2008, 15:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Štai kokia kalėdinė eglutė pas C5 viduje O čia murzilka |
Autorius: | Pole [ Bir 02 2008, 12:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Teko būti Veho darbiniais reikalais, tai šiek tiek pačiupinau ir naujajį C5. Nu ka galiu pasakyti - atrodo neblogai, bet normaliai sukomplektuotą be 100kLt nepaimsi, o už tokią kainą pirkti Nu patinka man prancūzai, bet ne ant tiek Realiai žiūrint standartinė įranga ganėtinai skurdi, o kainos uždidintos. Jei komplektuočiausi panašiai į savo pūgą, lysčiau virš 100kLt, o už tokias babkes atleiskit, bet gal geriau Jaguaras X-Typ'as Na nebent Veho pasiūlytų geras nuolaidas |
Autorius: | xminde [ Bir 17 2008, 12:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Ir man teko šiektiek pavairuoti naująjį C5. Visumoje kaip dyziano ir ergonomijos derinys man šis modelis patiko. Viduje jautiesi saugiau ir erdvės pakanka, prietaisų skydelis po pirmo įspūdžio patogus informatyvus ir akių nebado, spalvos malonios. Skydelio dizainas mano akiai orginalus, vis ne kaip pas kitus . Apie vairo privalumus neporinsiu, aš jį jau nuo C4 įsimylėjęs. Kas dėl važiavimo - konkretus auto buvo H3+ 2,0 HDi automatas. Hidraulika dirba smagiai, jaučiasi ilgesnė auto bazė nei C5 I, nuvažiavau į atokią aikštelę pacypinti padangų, posūkiuose laikosi pakankamai standžiai. Variklis - režime gazas dugnas gan triukšmingas, bet dinamika gera. Automatas - sunku man lyginti, bet man pasirodė, kad pernelyg ilgas pavaros perjungimo intervalas. Tiek įspūdžių po 15 min pasivėžinimo . |
Autorius: | Mario [ Rgs 15 2008, 15:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Prasinešiau ir aš su šituo daiktu. 2 hdi ekskliuzyvu. Pirmas įspūdis tikrai neblogas. Užsivedi mašiną, sėdynė privažiuoja prie vairo, išjungi, atidarai dureles - kėdė nuvažiuoja atgal, kad vietos būtų išlipt su kaupu. Vairas malonus ir, beje, jau daug funkcionalesnis nei C4, bo tų knopkių, kurių man trūksta mano grande, c5 jau yra. Tik va kas nepatiko pradėjus važiuot - sėdi kaip tanke. Langai kaip špygutės, nieko nesmato. Man pripratus prie grando "visiospace", tai tas c5 truputį kišenė pasirodė. Kai atsisėdau galan, tai iš viso pasibaisėjau - ten vietos beveik nėr. Nu, tiek pat, kaip pas mane grande trečia eilė - tik vaikams. Kas dar nepatiko, tai vairo stiprintuvas. Kažkaip daug sunkiau sukasi negu C4 pikaso. Plius ir įsibėgėja vangiau, nors lyginu identiškus variklius. Aišku, pakabos minkštumas atperka trūkumus, bet... nekeisčiau savo grando į C5. Ir dabar net labai džiaugiuosi, kad aš jo nesulaukiau ir nusipirkau erdvesnį mašiniuką. |
Autorius: | Mario [ Rgs 16 2008, 09:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Pavažinėjus ilgėlesnį laiką su šituo daiktu į akis krenta bereikalingas funkcijų dubliavimas. Iš pradžių kažkaip net neatkreipiau dėmesio, kad be skaitmeninio greičio rodytuvo dar yra toks a la C3 lygio rodyklinis spidometras. Nafyg jis reikalingas? |
Autorius: | proffanas [ Rgs 17 2008, 05:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
Mechaninis spidometras, šalia skaitmeninio, gerokai pakelia garsiosios francūzskos elektronikos patikimumą-kas benutiktų, bent kurį laiką savo greitį visgi žinosi, o ne vien tik pypt- ir iškart nebežinai . Žiū, neužilgo pradės mašinas leisti su 5 ratais- nu, štob vierno bylo . Ant skydelio rodyklinį, o kažkur ant panelės skaitmeninį spidometrą turi daugybė modelių; netgi Tranzitas. |
Autorius: | Mario [ Rgs 18 2008, 07:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 II |
proffanas rašė: Mechaninis spidometras, šalia skaitmeninio, gerokai pakelia garsiosios francūzskos elektronikos patikimumą-kas benutiktų, bent kurį laiką savo greitį visgi žinosi, o ne vien tik pypt- ir iškart nebežinai . Aaaa... |
Puslapis 19 iš 22 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |