WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 II
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=4696
Puslapis 522

Autorius:  Socrat [ Sau 04 2007, 13:51 ]
Pranešimo tema: 

sigius rašė:
O man kuo futuristiškesnis, tuo geriau :) Neveltui kažkada XM'ą pasirinkau, kuris net ir dabar įdomiai atrodo :)


Bet dabar jau jį galima vadint oldtimeriniu, nors man jis irgi patinka..

Autorius:  RINIS [ Sau 04 2007, 18:10 ]
Pranešimo tema: 

Man tai tik pirmas c5 nevykes. O antras ir trečiasis c5 gerai žiūrisi.

Autorius:  Rolis [ Sau 04 2007, 20:26 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
aj, viršus/apačia - neesmė - bėda ta, kad skylė apačioje beviltiškai didelė ir negraži a la Px07 serijos... išsigimimas
pritariu! šlykštu tos radiatorinės skylės! ankstesnieji C5 tuo požiūriu žymiai gražesni, gal ir gerai, mažiau norėsis naujojo C5, ir labiau realiau įperkamu ankstesniuoju C5 bus galima džiaugtis :P

Autorius:  velinas [ Sau 04 2007, 21:16 ]
Pranešimo tema: 

Priekis, ypač lempos, man primena P406 :(

Autorius:  xminde [ Sau 04 2007, 23:25 ]
Pranešimo tema: 

Stilistiškai tai kas matosi šiuose paveiksliukuose - 99 procentai ne <<, o P407 bruožų - ilga smaila nosis, plati oro paėmimo anga, stogo linijos... Taip PSA pigiau išlikti sunkioje konkurencinėje kovoje su vokiškais ir japoniškais automobilių gamintojais. O kur dar žemietis Renault Lagūna :).

Autorius:  old cat [ Sau 04 2007, 23:30 ]
Pranešimo tema: 

Kartais toks ispudis, kad siuolaikiniai auto tik logotipais tesiskiria. :? Matyt, todel ir lipdo situos kuo didesnius! :)

Autorius:  xminde [ Sau 06 2007, 18:14 ]
Pranešimo tema: 

Špiono fotkė:

Paveikslėlis

Autorius:  xminde [ Sau 06 2007, 18:19 ]
Pranešimo tema: 

Kad išsklaidyti panašumo abejones, dar viena foto :D

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Autorius:  vikis [ Sau 07 2007, 01:57 ]
Pranešimo tema: 

na va, auto journal photoshopino ant peugeoto press-releasines nuotraukos... cia, tipo, kadangi platforma ta pati, tai pagrindu eme 407, o ne, pvz, 207 :lol:
daugeli bruozu paprastai jie atspeja, gave info is vienu ar kitu saltiniu, bet manau skirtumas nuo galutinio produkto didelis

Autorius:  xminde [ Sau 07 2007, 10:25 ]
Pranešimo tema: 

Jei ta info pasitvirtins, kad C5 bus 99 % << style - tai galime tikėtis tikrai kažko įspūdingo kaip, kad C4, nors didelį auto padaryti super išskirtiniu nėra paprasta.

Autorius:  RINIS [ Sau 07 2007, 10:43 ]
Pranešimo tema: 

Špijonas matyt griūdamas nuo neapsakomo c5 grožio darė nuotrauką :D

Autorius:  Mario [ Sau 08 2007, 12:00 ]
Pranešimo tema: 

Blyn, reik matyt stumt Xsarą ir imt C5, kol dar jo visai nesusubarinoiraudinino. Nežnau, bet bumeranginės faros man labiau patinka, nei šitos naujosios. Nu bet gal priprasiu... :roll:

Autorius:  vikis [ Sau 08 2007, 12:17 ]
Pranešimo tema: 

i audi tai jie kažkiek žiūri, tas pats špionas rašė kad važiavo trijų mašinių kortežas - šitas C5 apsuptas A4 ir C merso berods, tipo tiesioginių konkurentų.

Autorius:  xminde [ Sau 31 2007, 08:29 ]
Pranešimo tema: 

Tai kas tikra:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


O čia tai eilinis pfotošopnis pežpassatis:

Paveikslėlis

Autorius:  xminde [ Sau 31 2007, 08:32 ]
Pranešimo tema: 

Featuring a wider track and lower profile, the code-named X7 will be a much more aggressive appearance than today’s car. Like its predecessor, the new C5 will be equipped with hydraulic suspension, automatic parking brake, LED taillights and the AFIL system. Built in Rennes-la-Janais, the new model will share engines, gearboxes and numerous other components with the Peugeot 407, though Citroen states that 99 per cent of all visible parts will be specifically designed for the new C5.

Most-wanted engines will certainly be the diesels again which will be available as 2.0- and 2.2-litre HDIs (150 and 170 bhp) plus the sophisticated 2.7-litre V6 HDI with 208 bhp. With an overall-length of 4.75 metres, the new C5 will be yet another strong competitor to the also-new Renault Laguna 3. The interior will be characterised by a wider, more sporty yet elegant dashboard incorporating two LCD-screens – one in the centre-console and one right behind the steering wheel. Like the C6, C4 and all-new Picasso, the next-generation C5 will get a four-spoke steering wheel with a fixed centre section housing numerous controls for all kinds of functions.

The car is likely to make its official debut in autumn this year, possibly at the Frankfurt Show in September, with sales starting at the end of 2007 or in early 2008.

Puslapis 522 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/