WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 13:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Citroen - Bio tech
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 12:41 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 3 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 12:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Le biodiesel :lol: (kairysis plakatas ).


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 12:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 13:01 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 13:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Citroën is a driving force in the search for innovative technologies. It has been active in the areas of environmental protection and energy efficiency for several years, bringing to market a wide array of practical and efficient solutions.
The supermini C2 and C3 Stop & Start hybrids, the C3 CNG, HDi diesel engines, the particulate filters (DPFS), the soon-to-be-launched C4 Bio Tech, and the future C4 HDi hybrid are just some of the efficient, affordable and environmentally friendly products and technologies developed by Citroën.

Paris, 27 February 2007 Citroën has two vehicles on show at the International Agricultural Show: the C4 Bio Tech and the C1 HDi 55 (Hall 2.2, Stand B6).

· The C4 Bio Tech, which will be marketed in France from September, is a Flexfuel vehicle that can run on fuel with an ethanol content ranging from 0% to 85%.

Citroën is already selling C3 and Xsara Picasso Flexfuel models in Brazil. They currently account for 65% of the Marque's total sales in this market.

· The C1 HDi 55 stands out for its low fuel consumption and CO2 emissions (109 g/km). Like all the Marque's cars equipped with an HDi diesel engine, it can run on fuel containing up to 30% vegetable oil methyl esters.
Similarly, the petrol models can run on mixtures containing up to 10% ethanol with no modification needed.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 14:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Taip, taip Bio diselis musu ateitis :). Jau trecia Bio Diselino gamykla Lietuvoje baigiame projektuoti. Manau geresne alternatyva jau buvo siame forume aptarineta - pneumo varikliai. :)

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 15:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Mlet europoje naujiena E85, mano darzine pries 5 metus jau vazinejo su tokiu kuru, atsilieka europa atsilieka. O tas uzpylejas labai i Arte panasus :lol:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2007, 16:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Bet kuriam dyzeliniam varikliui visiškai vienodai bio ar ne bio dyzelis, problemų gali būti tik su kuro žarnom - kai kurie gumos mišiniai nereaguoja į normalų dyzelį, bet nenori draugauti su bio-dyzeliu.
Tik citroenas yra viešai pareiškęs, kad jau nuo ~1995 (plius minus pora metų, nebeatsimenu tiklsliai) į absoliučiai visus Citroen dyzelius galima be problemų pilti biodyzeliną, t.y. jo bijančios žarnos gamyboje nebenaudojamos.
Čia matyt nuotraukos iš bio-ūkininkystės parodos :)

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2007, 10:02 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Gr2 rašė:
Tik citroenas yra viešai pareiškęs, kad jau nuo ~1995 (plius minus pora metų, nebeatsimenu tiklsliai) į absoliučiai visus Citroen dyzelius galima be problemų pilti biodyzeliną, t.y. jo bijančios žarnos gamyboje nebenaudojamos.

Nuo 1997 m. beveik į visas saliarkines galima pilti, bo tų šlangų ne tik citrai atsisakė. 8)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007