WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

naujas DS5
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=20685
Puslapis 1010

Autorius:  Katinas [ Spa 23 2023, 17:02 ]
Pranešimo tema:  Re: naujas DS5

vbitas rašė:
Gal atgaivinam DS5 temą:

artėja laikas, kai reikės atsinaujinti.
skaitau DS5 skelbimus, naujas dizainas, naujesnės technologijos, bet nejauku, kai pagalvoji, kad nebus hidraulikos...
O gal geriau ieškoti paskutiniųjų laidų C5X7 ?
Pasidalinkite nuomonėmis, patirtimi ir kokios problemytės kyla. Ar galima ir verta žiūrėti į dyzelį/elektrą ?


dyzelis/elektra blogas pasirinkimas, jei remonto prasme :) su c5 lyginant, vietos mažai, kieta važiuoti, aukštesnėm nepatogi :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Spa 23 2023, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: naujas DS5

Restailiniai truputį minkštesni. Į pirmokus netgi žmonės deda amortizatorius pagal restailinio atnaujintus kodus, nes pirmokai tikrai buvo labai per kieti. Esu vienam klientui keitęs visus keturis. Gavosi brangu, bet buvo patenkintas.

O šiaip, automobilis visai smagus, bet labai specifinis.

Retas modelis, nedaug pagaminta ir labai trumpai gaminta. Tai bus kaip su XM arba C6, kad jei reikės kėbulo dalių ar žibintų, ieškosit naudotų originalų arba pirksit naujus originalus, nes kiniečiai dėl tokio kiekio negamina. O iš visų kitų dalių, tai ir bus, kad gerų gamintojų gausit filtrus, pakabos dalis, stabdžius, variklio ir transmisijos dalis, t.y. iš esmės viskas, kas unifikuota su kitais modeliais.
Priekinė pakaba C4/C4 Picasso/308/3008/5008, galinė pakaba miniveninė C4 Picasso/grand Picasso/ 3008/5008, tik be pneumatikos varianto

Salone gražu ir modernu, bet truputį povandeninio laivo sindromas, kaip daugumos naujesnių prabangesnių klasių automobilių. Žemi langai, labai mažas galinis langas, valytuvas ten vos ne sprindžio ilgio ir nieko nesimato. Centrinė konsolė porankio aukštyje (jau turbūt laikas pamiršti tokį mažų automobilių erdvumą, kaip pas BX ar netgi ZX, kur būdavo pas slabnesnė komplektaciją tarp keleivio ir vairuotojo kojų tik ričiagas ir plastikinis mini dangtelis, o šiaip tas pats kilimas, tik duslintuvo tuneliui 5cm pakeltas, o ne šiuolaikiška centrinė konsolė, per kurią persiropšti jau suaugusiam žmogui sunku būtų.

Jei įmanoma, nepirkit hibrido. Ta Peugeot pirmo tipo hibridinė pavara tikrai nėra gera. Pačiam neteko susidurt ar remontuot, bet Laimonas sakė, kad prastai. Žmonės, kurie turėjo 508 RXH pirmos kartos (kur dar tikras hibridas 4x4, o ne tik apdaila, kaip pas naujesnį), irgi skundėsi, kad pastoviai bėdos su hibridiniu galiniu tiltu. ACSuose būdamas nugirdau maždaug tokį vadovo Arūno pokalbį su klientu: "Jei norite hibridinės pavaros, galbūt geriau žiūrėkite į japoniškus gamintojus. Ten yra patikimos išdirbtos technologijos, patikrintos jau bent 20 metų, o Peugeot koncernui dar tikrai yra kur pasitempti".
Dyzelis ir tik dyzelis, jei nenorit aklaviečių. Kai kurie remontai gal bus nepigūs, bet viskas pataisoma arba pakeičiama. Su benzinu gausit jau pats žinot kokį variklį.

Jei patinka, gražu, malonu ir galit sau leisti, tai nėra blogas ar nepatikimas modelis. Esu matęs su 400kkm ir panašiom ridom.

Autorius:  vbitas [ Spa 26 2023, 08:14 ]
Pranešimo tema:  Re: naujas DS5

ok, ačiū už nuomones.
tai mano reziume toks:
1. povandeninis laivas - nemėgstu, kai nesimato.
2. hibridas - klausimas išspręstas 100 proc., buvau tai girdėjęs ir kituose šaltiniuose, tik norėjau poasitikrinti.
3. pečiais ir alkūnėmis baksnotis su keleiviu tikriausiai nereikia, nes konsolė plati, bet sėdėti suspaudus kelius - irgi ne man.
4. kažkur skaičiau, kad ratlankiai yra savotiški, 4 skylių, ir niekas tokių neturi, tik originalūs ir šrotas. mėgstu turėti 2 komplektus.
5. dėl benzino niekada klausimas nekilo :) turėjau su EP6 daugiau siurprizų, negu tie, kur Tadas man tvarkė.

Taigi, reikia ieškoti C5X7, 2015-17m., dyzelis, automatas, masažinė sėdynė, kablys.
na, kablį galima ir vėliau susimontuoti.
ir gerokai pigiau, negu panašus DS5
Bet susiorganizuoti bandomąjį važiavimą su DS5 reikia :) Bendram išsilavinimui.

Kažkur skelbimuose skaičiau (ne pažodžiui) : "...variklis 2,0 132kW. Sutvarkyta įprasta šio variklio problema - tepalas nebevarva...".
Kas čia per problema ?

Autorius:  tadas1991 [ Spa 31 2023, 11:10 ]
Pranešimo tema:  Re: naujas DS5

Tai turbut pakeite rieboksli koki ar tarpine.
Tepalo varvejimas yra iprasta daugelio varikliu problema, tik skiriasi pagal kilometrus ar laika :D

Puslapis 1010 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/