WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C6 pakaba = sferizuota P407 pakaba + Hydractive 4 ?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=2975
Puslapis 13

Autorius:  xminde [ Kov 22 2005, 10:20 ]
Pranešimo tema:  C6 pakaba = sferizuota P407 pakaba + Hydractive 4 ?

Prisiskaiciau ivairiuose forumuose, kad C6 galine vaziuokle tai praplatinta P407 vaziuokle, ir pasirodo akurat - nebera jau ten tu musu "mieluju" svirciu gera ir patikima sakiasvirtine vaziuokle :!: Nebesiskies C6ukai :!:

Autorius:  malgis [ Kov 22 2005, 10:28 ]
Pranešimo tema: 

O hydractive IV kuo ypatinga?

Autorius:  xminde [ Kov 22 2005, 10:34 ]
Pranešimo tema: 

4 hidroaktyvas ypatingas tuom, kad elektronika valdo nebe po du asinius ratus, o kiekviena rata atskirai.

Eksperto samprotavimai:

http://www.citroen-ds-id.com/index.html ... nsion.html

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  xminde [ Kov 22 2005, 10:57 ]
Pranešimo tema: 

.. ir mano galva, sprendziant is konstrukcijos, galines pakabos hidrocilindrai su sferomis sujungti per vamzdiecus, o ne tiesiogiai sfera uzsukta kaip, kad iprasta. Tos dvi sferos (ziureti pav.) susuktos ant hidraulikos valdymo bloko greciausiai ir yra vieno ir kito "amortizatoriu" sferos. Panasu, kad sferu skaiciumi naujoji sistema paprastesne nei H3+ kur isliko 6 sferos, o H4 tetures 4 sferas :roll: :?:

Autorius:  Lyncas [ Kov 22 2005, 11:34 ]
Pranešimo tema: 

Mano supratimu esant tokiai pakabs konstrukcijai keiciantis masinos auksciui keisis ir ratu geometrija. Beto tas stabilizatorius stovi taip, kad net ir "pakelus" masina prosvaiste vistiek liks tokia pat, t.y. nepadides.

Autorius:  xminde [ Kov 22 2005, 11:48 ]
Pranešimo tema: 

Tai gal C6 nenumatytas kelimasis kaip pas pirmtakinius limuzinus :), tik tiek kiek tai susije su aeorodinamikos pagerinimu ?
Oficialusis Citroen'as apie pakabos konstrukcijos ypatumus ir jos kilnojimosi galimybes tyli :!:

Autorius:  Lyncas [ Kov 22 2005, 12:32 ]
Pranešimo tema: 

Is idejos limizinui kilnojimosi galimybe tai kaip siniui penkta koja, masina ne tam skirta.

Autorius:  xminde [ Kov 22 2005, 13:13 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
Is idejos limizinui kilnojimosi galimybe tai kaip siniui penkta koja, masina ne tam skirta.


Apie ka ir sneka :). Matyt neveltui kaip alternatyva numatytas allroado variantas su Mitsubishiu.

Taip, kad mieli kolegos, jei norite savo ateiti susieti su hote de gamme du << ir tuo paciu tureti automobili "prie ukio", belieka ti C5.

Autorius:  grumlinas [ Kov 22 2005, 13:20 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
Is idejos limizinui kilnojimosi galimybe tai kaip siniui penkta koja, masina ne tam skirta.

mjooo... matyt bus palikta tik galimybė kietinti/minkštinti pakabą stabilumo užtikrinimui plius galimybė nerti nosį žemyn awtobane... taip kad kilnojimasis liks tik istorinis prisiminimas - keliai tai juk visur asfaltuojami, o limuzinui pamiškės krūmuose nėra ką veikt...

Autorius:  Lyncas [ Kov 22 2005, 13:28 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
keliai tai juk visur asfaltuojami, o limuzinui pamiškės krūmuose nėra ką veikt...

Nebent tame limuzine piktieji gnomai tuno :)

Autorius:  grumlinas [ Kov 22 2005, 13:31 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
grumlinas rašė:
keliai tai juk visur asfaltuojami, o limuzinui pamiškės krūmuose nėra ką veikt...

Nebent tame limuzine piktieji gnomai tuno :)

įtariu, kad už to limuzino kainą piktiesiems gnomams kokie trys fokiški šiknakračiai išeitų... triskart didesni medžioklės plotai... kad tik fenų ir filmuoklių užtektų... ;-)

Autorius:  Anonymous [ Kov 23 2005, 10:32 ]
Pranešimo tema: 

Kodel visi nusprendet kad masina nebesikilos, o dvisvirte pakaba pries sviruojancia sake tikrai turi pranasumu. Nes teisingai parinkus geometrija dvisvirte pakaba yra pati tiksliausi ir sugebanti isgaut norimus ratu geometrijos parametrus bet kurioje padetyje. Sutikit kad XM isimineti posukius dideliu greiciu nera pats maloniausias dalykas. Antra pagal mases ir tvirtumo santyki cia vel pirmauja dvisvirte taip kad sitoje vietoje as sveikinu C6. Stabilizatoriaus tvirtinimas tai toks idomu jis lyg slicais ikistas i suporta ir iskaitanta tai kad ratai su dvisvirte pakaba turi judejima i sonus ir dar kitus laisves laipsnius, tai turetu labi smarkiai koreguoti vaziuokles geometrija, taciau mano nuomone klirenco pasikeitimas keliant macina vistiek isliks nes jis nera pats ziamiausias taskas.

Autorius:  xminde [ Kov 23 2005, 11:34 ]
Pranešimo tema: 

Perziurejus eile reklaminiu ir parodiniu foto, panasu, kad auksciau esancios nuotraukose automobilis zemiausioje padetyje, nes ir stabilizatoriui nelabai kur bera detis - beveik i dugna remiasi.
XMo maximalus klyrensas apie 40 cm, del stabilizatoriaus vamzdzio C6 neturetu buti daugiau 30 cm!? Ir dar - kylanta ratai turi "trauktis" po automobiliu - svirtis tam priesinsis.

Autorius:  Anonymous [ Kov 28 2005, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

kodel jus manote,kad H4 paprastesnis?kiek ziurejau nuotraukas galineje pakaboje vien suskaiciavau keturias sferas!o tos dvi viduryje man atrodo tai kiekvienam ratui atskira hid aktyv sfera,o kitos dvi kiekvieno mortiko virsuje [rodykle kaireje],mano manimu priekine pakaba bus ne ka prastesne ,tai speju bus kokios 8ios sferos,tik idomu kaip bus su minkstumu pakabos?o kilnotis turetu jei teko matyti vidaus nuotraukas prie begiu perjungimo yra trys knopkutes aukstyn,zemyn rodikleles ir turbut aukscio standartas kaip pas xm ,bent taip jau atrodo :roll:

Autorius:  xminde [ Kov 28 2005, 18:41 ]
Pranešimo tema: 

Kai bus oficiali technine info tada ir pamatysime kiek ten tu sferu, bet mano galva tu dvieju kur amortiku nebus :) - nelabai ten kur jas yra prikabinti, o ir nuimamos jos tokiu atveju tik rata nuemus.
Esant tobulesnei ir patikimesnei elektronikai uztenka ir po viena sfera ratui, kad pakaba turetu ur hidroaktyva ir aktyva ir nepriklausoma amortizatoriu minkstumo korekcija. Kam papildoma sfera jei galima prie jos pora valdomu zikleriu prikabinti ?

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/