WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 IV ? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=32812 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | xminde [ Bir 13 2015, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | C5 IV ? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Bir 13 2015, 21:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Grazus, bet jau bus be hidropneumatines pakabos, nes citroenas atsisako jos.... |
Autorius: | xminde [ Bir 14 2015, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Deja, bet nereikia nuliūsti, šiuolaikinės technologijos ir be hidropneumatikos leidžia išgauti komfortą ![]() ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Bir 14 2015, 11:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
xminde rašė: Deja, bet nereikia nuliūsti, šiuolaikinės technologijos ir be hidropneumatikos leidžia išgauti komfortą ![]() ![]() Eros pabaiga ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Bir 14 2015, 11:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Būtent ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Bir 14 2015, 12:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
xminde rašė: Būtent ![]() Na citroen vaziuokle visada buvo komfortiska, kad ir "metaline" bet HA aktyvi turi daugiau privalumu, ji gali minksta ir kieta tada kai reikia. Si paprastomis to nepasiekis, tikiuosi bus dedama kazkokia kita aktyvi vaziuokle. VW turi kazka panasaus i Bose vaziuokle. |
Autorius: | Dominykas [ Bir 14 2015, 12:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios ![]() o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus... |
Autorius: | Saulynas [ Bir 14 2015, 13:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Dominykas rašė: pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios ![]() o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus... Tas pats ir manęs laukia ![]() ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Bir 14 2015, 15:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Dominykas rašė: pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios ![]() o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus... Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle? |
Autorius: | Stasietis [ Bir 14 2015, 16:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
HeLLmiX rašė: Dominykas rašė: pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios ![]() o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus... Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle? Prasau. Reikia tik paskaityti http://peugeot-klubas.lt/topic/53553-pe ... ma-pakaba/ |
Autorius: | Dominykas [ Bir 14 2015, 16:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
elektrifikuoti amortikai kurie reaguoja i asinos pasviria. ant stabilniko atrodo potencas pakabintas ar ant sakes...o jau kas viduriuose amortiko tai net neisivaizduoju... ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Bir 14 2015, 18:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Dominykas rašė: elektrifikuoti amortikai kurie reaguoja i asinos pasviria. ant stabilniko atrodo potencas pakabintas ar ant sakes...o jau kas viduriuose amortiko tai net neisivaizduoju... ![]() Reaguoja, kaip HA - į pasvirimo kampą, į dažną ratų atskirą aukščio kitimą (kas rodo prastos būklės kelią), vairo pasukimą ir jo staigumą, stabdžio ir aksceleratoriaus paspaudimą ir jų staigumą. Yra dar mygtukas Sport, tuomet dar reaguoja ir į jį ![]() Žiūriu, vienok, į mano meilės BX proproanūkį. |
Autorius: | kokonas [ Bir 14 2015, 20:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
kakaja raznyca bus hidraulika ar nebus svarbu minkstai vaziuotu ![]() plius vel kakaja raznyca kas bus jame, kai puse shio forumo dalyviu tokio aparato neipirks ir po 10 m. ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Bir 14 2015, 20:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
Stasietis rašė: HeLLmiX rašė: Dominykas rašė: pezas turi AMVAR'a o pasratas lyg ir pneumatika naudoja... nieko, as hidraulikos neatsisakau. tik dabar pas manes cilindrai biskuli didesni ir sferos nezalios ![]() o zaliakrauju vaziuosiu kol leis piginine ir detaliu bus... Bet pas peza kokiu principu veikia aktyvi vaziuokle? Prasau. Reikia tik paskaityti http://peugeot-klubas.lt/topic/53553-pe ... ma-pakaba/ Va dekui kolegos, daug padejot ![]() ![]() Na o kokia bus sistema naujuose modeliuose tokia jau ir bus, nelabai ka pakeisi skusdamasis, laikas parodys kas pasiteisins, o kas ne ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Bir 15 2015, 11:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 IV ? |
HeLLmiX rašė: Prasau. Reikia tik paskaityti http://peugeot-klubas.lt/topic/53553-pe ... ma-pakaba/ Va dekui kolegos, daug padejot ![]() ![]() Na o kokia bus sistema naujuose modeliuose tokia jau ir bus, nelabai ka pakeisi skusdamasis, laikas parodys kas pasiteisins, o kas ne ![]() Nemaišyk su hidroaktyvu. Variable Damping yra tiktai bendras sistemos tipo apibūdinimas, kaip ir Conical valve, o realiai Variable Damping turėjo ir pirmos kartos XMas... AMVAR yra grynai pežo sistema, kai naudojami kintamo kietumo (nepamenu, kiek tiksliai yra padėčių) amortizatoriai, o pakaba paprasta spyruoklinė, Mcphersonas ar rimtesnė daugiasvirtė... Gal tai dėjo į nehidraulinius X7 arba, jei tokių buvo, nehidraulinius C6?, bet kad pas hidraulinius šita sistema nesivadino AMVAR, tai didelis faktas, kaip blynas ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |