WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 16:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 16:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Sveiki. xsara picasso, 2005m
Patarkit man populiariai. Noriu įsidėti naują magą. Seną išėmiau, atsukau 2 varžtukus ir viskas.
Dabar kaip patikimai įdėti naują magą. Maniškis (wharfedale WH180). Šonuose yra tik du metaliniai klipsiukai, bet jie ten nieko nelaiko. Mago galas ten tabaluoja toje skylėje aukštyn žemyn kaip nori...
Įkišus magą į skylę, jis ten tiesiog paskęsta joje, net įkrenta į vidų. Yra dar toks plastikinis apvadėlis aplink magelį, kuris nusiima, jis tarsi prilaikytų magą kad neįkristų į vidų, bet tik tol kol nesilieti, pabandžius nuimti panelę ar pan, jis ten nukrenta, o magas įkrenta vidun.
Na klausimas - kaip patikimai įmontuoti magą toje skylėje?
Dar kažkur turiu tokį rėmą, na jau tokį normalų, bet jis čia turbūt netinka...

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 00:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pusstalčio reikia. Jei magą pirkai naują, tada normalesniuose būna pridėtas. O šiaip nedaug jis kainuoja.
Paveikslėlis
Kai pirksi, turėk magą, nes dydžiai jų visi vienodi (paprastas arba dvigubas naujiems), bet fiksacija skiriasi pagal magų modelius.
Aišku, laikosi ir be fiksacijos... Bet ne taip.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 12:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
www.lemona.lt ten ju yra.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 17:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
kokonas rašė:
http://www.lemona.lt ten ju yra.


aciu, bandysiu ieškoti ten...

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 12:50 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Gytis rašė:
kokonas rašė:
http://www.lemona.lt ten ju yra.


aciu, bandysiu ieškoti ten...


Na tipo nusipirkau tokį už 10 litų.
Paveikslėlis
http://www.lemona.lt/pview.php?img=/LIU ... /REMEL.JPG
Na nepasakyčiau, kad radija gerai jame laikosi, bet laikosi...
Dabar, kas gali būti - išjungus variklį, palikus mašiną, vėliau ateini ir visos radijo stotys kurios buvo užprogramuotos išsitrynę, laikrodis, nunulintas, na toks vaizdas, kad atjungia visai maitinimą tai radijai.
Ar galima kažkur kažką patrumpinti (ir kur?) kad neatjungtų magui maitinimo, kai išjungiamas ir paliekamas auto... ?
nes laiabi knisa, kai vėl viską susiprogramuoti reikia. Originalus radijas, tai nepameta nieko...

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 13:07 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Neteisingai pajungei maitinimo laidus.
Ziurek instrukcija.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 18:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
Neteisingai pajungei maitinimo laidus.
Ziurek instrukcija.


Na kad nieko aš ten nejungiau... sujungiau dvi standartines fyškes į dvi standartines vietas...
gal ten į kokį nors kontaktą papildomą maitinimą reikia dar paduoti, kad neišsijungtų? tik kurį?

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 19 2012, 09:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Siūlau nuvažiuoti pas meistrą, sumokėti 30 litų ir bus tau ir magnetola normaliai įtvirtinta ir laidai normaliai pajungti, o ne patrumpinti. Ir nereiks paskui verkt, kad BSInas pasprogo pačiam bechaltūrinant.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 20 2012, 16:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Gytis rašė:
Haris rašė:
Neteisingai pajungei maitinimo laidus.
Ziurek instrukcija.


Na kad nieko aš ten nejungiau... sujungiau dvi standartines fyškes į dvi standartines vietas...
gal ten į kokį nors kontaktą papildomą maitinimą reikia dar paduoti, kad neišsijungtų? tik kurį?


Tai pasiziurek koks laidas lieka gyvas isjungus degima. Ir pasiziurek mago instrukcija, kur turi buti pajungtas tas laidas

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 09:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Gytis rašė:
Haris rašė:
Neteisingai pajungei maitinimo laidus.
Ziurek instrukcija.


Na kad nieko aš ten nejungiau... sujungiau dvi standartines fyškes į dvi standartines vietas...
gal ten į kokį nors kontaktą papildomą maitinimą reikia dar paduoti, kad neišsijungtų? tik kurį?


Tai pasiziurek koks laidas lieka gyvas isjungus degima. Ir pasiziurek mago instrukcija, kur turi buti pajungtas tas laidas



Na nieko nesuprantu...
Paveikslėlis
Atjungus mašinos raktelį būna maitinimas A4 ir A7 laiduose. Po 3min ar pan. lieka įtampa tik A7 laide. A4 laide dingsta ir tada radija atsijungia visai. Po to viską vėl turi programuoti per naują.
Na tai gerai aš sujungiau A7 su A4, kad viskas būtų po įtampa. Gerai - radija lieka užmaitinta, viskas dirba, net kai praeina tos 3min ir ten kažkas viduje takšteli (na tipo kompas gal atsijungia...).
Bet... dar po minutės ar kitos, užsižiebia visa girlianda lempučių panelėje, vietoj greičio rodo brūkšniukus, klaidas visokias pradeda mėtyti, pvz. kad airbag atsijungęs....na nieko nesuprantu... kažkas kažkur matyt gauna grįžtamą įtampą...
Tai ką daryt? Ieškot tiesiog atskirai nuo kur nors +12V pajungti?
Gal kas esat ėmę 12V kam nors? Nuo kur būtų patogiausia pasijungti?

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 09:25 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gytis rašė:
...na nieko nesuprantu...

Primygtinai pritariu:

ukw rašė:
Siūlau nuvažiuoti pas meistrą, sumokėti 30 litų ir bus tau ir magnetola normaliai įtvirtinta ir laidai normaliai pajungti, o ne patrumpinti. Ir nereiks paskui verkt, kad BSInas pasprogo pačiam bechaltūrinant.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 09:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
A4 laida atjunk visai. vietoj jo junk + is A7 kad i A4 laida negriztu signalas apie itampa atgal i kompa. Arba dioda dek, bet atjungt visai gal teisingiau butu.

Bet siaip pritariau siulymui varyt pas meistra.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 17:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tokiems nors kuolą tašyk ant galvos, nepadeda niekaip. Tuoj parūks koks nors BSI ir aš asmeniškai pirmas atsistojęs plosiu ovacijomis garsiomis, kad žmogus sutaupė 30 litų. :appl:


O šiaip tai, du laidus reik sukeisti vietomis ir tiek žinių.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 18:20 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
ukw rašė:
O šiaip tai, du laidus reik sukeisti vietomis ir tiek žinių.


:appl: dar reikia suvokti, kuriuos BUTENT reikia sukeisti :lol:

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 19:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Suvokimas kainuoja. Klausimas, tik kokia kaina. 30 litų ar kokie 1200.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007