Mario rašė:
Nu, gal čia ne visai tinkamas klausimas, bet aš va kažkaip čia kurį kartą pagalvojau, ar nėra kokios firmelės a la dabartinis mušketyras, kuris tiuningavo senuosius modelius (ne tik išorę, bet ir pakabą, variklius)? Nors kai geriau pagalvoji, tai tais laikais ko gero apie šitokias nesąmones niekas net negalvojo... bet vis tiek būtų įdomu sužinot, ar nebuvo kažko panašaus...
Buvo ir yra. Nežinau kaip su

, tačiau
amžinaatilsį Rover :auto: tokį turėjo ir turi - "Rimmerbros", galima nusipirkti ne tik originalų naują tiuninginį V8 variklį 4,6L, ar originalių dažų, kuriais buvo dažomas galinis tiltas, ar "sidabruotas" bei "auksuotas" detales, kurios originaliai buvo nikeliuotos ar chromuotos, bet ir kevlaro stabdžių kaladėles ar gamykliškai paruoštų kėbulo skardų rinkinius (nekalbant apie atskirus elementus: sparnus, dureles ar pan.). Tam tikslui užkurta ištisa industrija: gali atiduoti savo seną variklį, o gauti gerokai patiuninguotą. Ir ne čipais kokiais, o taip, kaip tai buvo daroma tarkim 77' Rover'iui ar 62' Spitfire'ui tais pačiais metais ar sekančiais, kai jie buvo pagaminti.
k,
liūdintis dėl Roverio nugalabijymo ir nekenčiantis prie to prisidėjusių BMW bei PricewaterhouseCooper.