WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 11:47 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Gal galit pasidalinti savo nuomonėmis dėl kėbulo šveitimo smėliapūtės pagalba? Kaip privalumus galima įvardinti švaresnį ir greitesnį metalo nušveitimą, ale ar smėliu varant nebus kaip nors pažeistas metalas (pvz., suplonės, netolygiai "nušveis" metalą, privarys smulkių įbrėžimų, praras kokias nors atsparumo savybes ir pan.)? Ar čia tik paranoja?

Aš kažkaip vis tik labiau linkstu į rankinį kėbulo šlifavimą pirminėje stadijoje su kampinio šlifuoklio pagalba. Įkalbėkit mane smėliuku nušveist mašiną... :roll:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 11:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
Matai Mario, zinant tavo tempus, rankiniu budu kol nuslifuosi viena gala, kitas gali prarudyt, taip kad geriau viska is karto :P

Nu aš lėtas, tikrai taip, bet jei, tarkim gruntuot iškart nušveistas vietas? O ir tas procesas gi ne toks jau labai labai ilgas, kad surudytų kėbulas. PEr vasarą juk normaliai galima spėt nušveist mašiniuką. Mašiniukas būtų laikomas gerai vėdinamame garaže.

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
As asmeniskai sveisciau smeliuku. Greiciau, kokybiskiau, tolygiau... O is kur zadi gaut smeliapute? Ar vesi meistram, kad padarytu?

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:29 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Rimuxx rašė:
As asmeniskai sveisciau smeliuku. Greiciau, kokybiskiau, tolygiau...

Gali garantuot? :D

Rimuxx rašė:
O is kur zadi gaut smeliapute? Ar vesi meistram, kad padarytu?

Neturiu pats... ieškočiau kam patikėt šitą reikalą... jei, aišku, mane įtikinsit, kad verta smėliu brūžyt. :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Smeliapute svariau nusveis ir prieis ten, kur su kampiniu slifuokliu gali ir nekabint. Su situo reikalu teko susidurt, tik ne kebula ruosiant :roll:

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
del tolygumo klausimas ar su bulgarke bus tolygiau nei su smeliu! kaip ten bebuve rankos ne stakles visiem dreba.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:40 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Nu taip, kampų su bulgarke tikrai nenušveisi...
Gerai, tada dar vienas klausimas. Koks yra temperatūrinis šlifavimo skirtumas? Nu, ta prasme, iki kiek įkaista metalas "pučiant" smėliu ir kiek su bulgarke?

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:51 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
O tai tavo CX is medzio padarytas tai bijai, kad nesukurentum :D :D

Matai, aš dar galvoju šiek tiek "ilgalaikiu terminu". Žinant temperatūrą, gali pasižiūrėt katras šlifavimo būdas mažiausiai pakenks metalui. Tada gali prognozuoti ir mašinos stovį po 10, 20 ar 50 metų... ;)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 13:52 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:
smeliu nemanau kad kaista, o bulgarke tai ir iki raudonumo.

O Julius savo prestižą smėliapute šlifuos? O gal jau nušlifavęs? Jei taip, tai norėtau užlėkt tada į Citroligoninę ir įvertint pats...

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 14:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
smeliu nemanau kad kaista, o bulgarke tai ir iki raudonumo.


Smeliapute siektiek metalas taip pat isyla, bet labai nedaug

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 14:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Mario rašė:
xamas rašė:
Matai Mario, zinant tavo tempus, rankiniu budu kol nuslifuosi viena gala, kitas gali prarudyt, taip kad geriau viska is karto :P

Nu aš lėtas, tikrai taip, bet jei, tarkim gruntuot iškart nušveistas vietas? O ir tas procesas gi ne toks jau labai labai ilgas, kad surudytų kėbulas. PEr vasarą juk normaliai galima spėt nušveist mašiniuką. Mašiniukas būtų laikomas gerai vėdinamame garaže.


Masinu dazyme nezinau, bet statybines konstrukcijos po abrazyvinio nuvalymo ne ilgiau nei po 4 val butina nugruntuoti. Nes po tokio laiko bet kokiu atveju metalo pavirsius pasidengia osidu, kuris blogina grunto ir metalo sukibima. Taip parasyta standarte ir mes taip stengdavomes daryti :roll:
Taip, kad nemanau ar kokybiskai nudazysit jei kazkuri dalis bus visa vasara plika (grynas metalas). Be to nuo oro dregmes metalas irgi labai greitai surudija. Esu savo akim mates.

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 15:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Smeliapute aisku nuvalys tolygiau nei kampinis slifuoklis. tik anksciau net nepagalvodavau kad kebulus su smeliasrove valo :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 17:03 
Mario, siūlau apsilankyti forume www.oldtimer.ten.lt ir per paiešką susirasti. Apie tai buvo daug temų, aišku vieningos nuomonės neprieita, bet žmonių patyrimų, bei šiaip naudingos informacijos rasi užtektinai. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2006, 17:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Mario,

juk tu viską žinai, o nežinai, kad aš turiu smėliapūtę?

Patikslinimai"
1. Smėliapūtė kaitina metalą labiau nei "bulgarkė".
2. Smėliapūtė geriau nuvalo nei bulgarkė.
3. "Bulgarkė" ne tik nuskuta rūdis bei dažus nuo metalo, bet ir įtrina visas druskas, oksidus į metalo poras.
4. Su "bulgarke" metalas labiau ir labai netolygiai suplonės.
5. Smėliapūtė pareikalaus daugiau pinigėlio (gali paplanuoti apie 1 - 1,5 t sauso smėliuko visam kėbului, kur pirkti parodysiu; kompresorius prisuks nemažai elektros energijos, už kurią taip pat teks sumokėti).
6. Su smėliapūte reikės išrinkti kėbulą nuogai.
7. Jei gruntuosi pigiu gruntu, sausu oru turėsi gruntuoti po 6 valandų, drėgnu - po 2-3.
8. Labai geras gruntas (su ZnP, epoksidinis) kainuoja maždaug 120Lt už kg. Neblogas - 32Lt už 2,2kg, tačiau kažkodėl pastaruoju metu jo nebėr. Gruntais, skirtais gruntuoti ruošiant dažymui geriau nežaisk, nes jie skirti lengvai juos apdirbti, o rūdys, jų nepadengus dažais, labai nesunkiai įveikia.
9. Jei norėsi pažiūrėti, kaip labai geras gruntas laiko, sušilus orams parodysiu.
10. Smėliasrovinimui gali iškart pasiimti 1 mėn. atostogų, jei bus geras oras. Jei bus blogas oras teks daryti per 2 etapus. Man viskas išsitempė į 2 metus: pernai sugebėjau tik užkonservuoti kėbulą, šiemet bandysiu viską pabaigti.
11. Oldtimer.ten.lt vaikinai, kurie rimtai tuo užsiima, šitoje stadijoje savo žaisliukus atiduoda specialistams, kurie viską atlieka kokybiškiau ir greičiau (čia dėl smėliasrovės), tačiau ir gerokai brangiau.
12. Paprašyk Pauliaus, kad paskolintų savo CX Breaką. Labai patogu smėlį jame laikyti, nes mažiau drėksta.
:kngt:

k


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 05 2006, 10:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 25 2005, 16:18
Pranešimai: 42
Miestas: UK
per Discovery rode laida kaip restauravo sena Mustanga. Tai vietoj smelio naudojo kazkokia soda.

_________________
ex XM D12
C5 2.0 Auto Exclusive


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007